Hirdetés
Hirdetés
-
WHQL aláírást kapott a nemrég kiadott Arc meghajtó
ph A 32.0.101.6078-as, WHQL aláírással rendelkező csomag más szempontból nem újít.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
HMD Skyline - jó szerelés
ma Az eddigi legnagyobb tudású HMD telefon lépett piacra, ami külsejében a Lumia modelleket idézi, más szempontból viszont az utóbbi évek Nokiáinak problémáit hurcolja tovább.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #228147 üzenetére
Nekem is pár perc beállítani. Ha semmi rendellenes (váltóhajlás, kopások, fog kitörés stb.) nincs a hajtásban és a váltórendszerben akkor nem nagy dolog. Legutóbb a váltókar cseréjekor a bowdencserével együtt nem volt negyed orazaz egész művelet. Első váltó lehet problémásabb, főleg hogy terhelés alatt van valamennyi "helyezkedése" a hajtóműnek, de pont annyi hogy állítani kelljen.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz chubby2o6 #228170 üzenetére
Amihez kell nyomatékkulcs.
Nálam alu váz, karbon villa/nyeregcső, Shimano set.
Nyeregcső, nyeregpálca, átütő tengely, kormány, kormányszár, teljes első hajtás, kazetta, féktárcsák, hirtelen csak ez a 19 csavar jutott eszembe.11 seb. Shimano CS-R7000 11/32 sor, bontatlan, eladó.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz chubby2o6 #228338 üzenetére
Kattints a "Sérülés1" és "Sérülés2" linkekre
Crucio
Angol megy? Sheldon Brown szól pár szót róla. Rámpák és karmok segítik megemelni a láncot, hogy simább legyen a váltás. Ha megnézed a fogaskoszorút, azon is fogsz találni egy rakás rámpát, illetve a fogai úgy néznek ki, amire a 80-as években még azt mondták volna, hogy valaki randán kicsorbította.tt láthatsz kevésbé látványos váltó rámpákat
Ez a SRAM sincs eltörve
Egy törés amúgy sem nagyon lesz ennyire egyenes és ívelt. Mikor elrepedt a vázam, az is elég cakkos volt.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Ringman
nagyúr
válasz chubby2o6 #228637 üzenetére
utóbbi kis találékonysággal helyettesíthető.
gyakorlatilag kb bármivel, nem is tudtam, hogy ilyen célszerszám is van
azt hiszem legutóbb valamilyen érme akadt a kezembeEladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
addikt
-
addikt
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #228684 üzenetére
B03s-t szidtam, nálam ugyanez volt a probléma velük, állandóan kifényesedtek, nyikorogtak, emiatt nem haraptak úgy, ahogy szerettem volna. Haverommal most kisérletezünk ezerrel, eddig a tapasztalatok:
- B01s: egész jól harap, de néha hajlamos kifényesedni és viszonylag gyorsan kopik
- B03s: nagyon hamar kifényesedik, gyorsan kopik, részemről nem ajánlott, de van akinek nincs baja vele
- Ashima organikus (AD0102): bekoptatni hosszú idő és ahányszor lemosod a tárcsát, mindíg újra össze kell picit koptatni, tehát ez nem az az instant dobozból kivéve azonnal harap fajta fékbetét. Cserébe ha bekopott, érezhetően jobb, mint a Shimanók és a tartóssága az valami elképesztő, egyszerűen nem akar elkopni. Fényesedésre egyáltalán nem hajlamos. Ha a bekoptatáshoz van türelmed, részemről erősen ajánlott.
- Miles Racing félfémes: ezt használom most, a tartósságról nincs egyelőre tapasztalatom, egy kis bekoptatást ez is igényel és kb annyira harapós, mint a B01s, bár az is igaz, hogy közben hátul visszaváltottam 180-ról 160-as tárcsára. Egyelőre nem akar kifényesedni. Jah, nagyon menő a színes betét a fékekben...Haver meg ezeket használta, szerinte:
- B03s-el nem elég a fékerő. (Gondolom nála is fényesedett)
- Jagwire félfémes: nem érez semmi különbséget pl a B01s-hez képest
- Most BBB organikusat használ, azt mondja, hogy eddig érezhetően jobb a Shimanonál és a Jagwire-nél isNekem az eddigi tapasztalataim nagyvonalakban kb: B03s elcseszett széria. Shimano organikus kifényesedhet és onnantól meszeltek a fékerőnek, elkezd nyikorogni is. A bekopási időnek szinte biztosan köze van a tartóssághoz, ha a fékbetét sokáig bírja, akkor nehéz bekoptatni, ami érthető is, mivel a bekoptatás arról szól, hogy a fékpor beül a féktárcsa barázdáiba... valamit valamiért.
A listát a közeljövőben bővítem![ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz chubby2o6 #228706 üzenetére
szerintem a "modern" sorokhoz egyikhez sincs alapból, meg a kerékszetthez sem jár.
tavaly 290 forintért vettem talán a helyi bicikliboltba az 1,85 mm-est.
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #228703 üzenetére
Szerintem olajas lett, gyakran előfordul olajcserénél és légtelenítésnél, ha nem vigyázol. Meg tudom, hogy bevett szokás a dugattyúkat olajazni, de nálam az is akkora gebaszt okozott, hogy soha többé nem csinálok ilyent. Egy kis olaj a dugattyúra és fél évig szívhatsz a nyikorgó fékkel, tönkretett betétekkel, mert az a kevés olaj képes átmászni a betétre és a tárcsára, főleg bringamosáskor, ezzel rengeteg bosszúságot okozva. Úgy érzem olyan dolog ez, mint a nyeregcső zsírozása, szervizekben általában bevett szokás, aztán miatta állandóan csúszik be a nyeregcső a vázba.
szerk: szerintem nagyon-nagyon alaposan, lehetőleg alkohollal törölgesd át a tárcsát, a féktesteket kívül-belül szintén és csak ezután rakd bele az új betéteket, különben azokat is tönkre fogod tenni . Ha elég merész vagy hozzá és a régi betétek még nem kopottak, azokat is lemoshatod alkohollal, egy fogóval tűzhely fölé tartva kiégetheted belőle az olajat, majd átcsiszolhatod és tartaléknak még lehet megteszi... kivéve ha nagyon olajas lett és átázott a gyanta.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stickermajom
addikt
válasz chubby2o6 #228711 üzenetére
A fékek is, illetve a középcsapágy is zajolt.
Runner szétkapta, érzésre nem volt nyomatékra húzva. Rendbe lett téve ott, a hajtóműnél és a pedáloknál, illetve a váltófülnél is volt kis hangja. Most már jónak kell lennie, de azóta nem voltam otthon.Hozzáteszem a fele ennyibe se kerülő Rockriderrel nem
volt ennyi bajom. -
addikt
-
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #228865 üzenetére
Attól függ, mennyire volt ügyes a mérnök aki tervezte. Sok gyárilag ki van bélelve valami szivaccsal, persze amelyiken van "szerelő nyilás". Amelyiknél nem gondoltak erre ott zöröghet.
Nekem bár látványra tetszenek, de nem kéne ha nem muszáj. Sokkal praktikusabb a külső elvezetésű. Nekem is két perc volt a csere a leszabás után. A bowdent befűzni meg pár másodperc. Mondjuk drágább bicikliknél sajnos lassan nem lesz más.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #228865 üzenetére
Nem mondom, hogy néma, de elég rossz terepen csapatva sem vészes, inkább a kormány előtt kocog össze a fékvezetékekkel mintsem a vázban hallom.
Toobee... kérdeztem a Stravan is, chainsuck volt? Olyan mintha kissé hazavágta volna a terelőt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sleek
senior tag
válasz chubby2o6 #228865 üzenetére
Scultura 300 ban iszonyat zörög a rejtett bowden . Wilierben is zörög de nem vészes
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
varsam
őstag
válasz chubby2o6 #228885 üzenetére
Én kb egy hónapja feleségem Cube Attention bringájába raktam belső vezetésű droppert. Ez egy belül teljesen üreges alu váz, belső kábel elvezetésű, de úgy van megoldva gyárilag hogy a bowdenházak a be-és kilépési ponton felütköznek és a vázon belül csak a csupasz kábel fut, így nem zörög, mert ugye az feszül.
Na mivel a dropperhez nincs kialakítva ilyen nyílás, ezt úgy oldottam meg, hogy vettem ilyen szivacsot a bowdenháznak, és ezzel van végig befűzve. Eddig nem panaszkodott rá, hogy zörögne.
Annyi, hogy úgy kellett befűzni, hogy a bowden bevezető kis műanyagot kiszedtem amíg a szivaccsal együtt befűztem a bowdent a házba. -
addikt
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #229134 üzenetére
Why Is The Chain Always On The Right-Hand Side Of The Bike?
- A mese szerint az angliai balra tartáskor, balra szálltak le az útról a járdára, és jobb oldali hajtással nem koszolt annyira.
- A mérnöki nézet; így nem oldódnak "maguktól" a csavarok menet közben.Képeket lehet találni balosokról.
Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #229372 üzenetére
Én (egyelőre) nagyon használom, annál is inkább mert hát nem olyan gyakran csavargatom ki az átütő tengelyt, nyeregbilincset, féktestcsavarokat,stb.,hogy lusta legyek elővenni. Jó érzés tudni az le sem lazul és túl sem húztam...
Téli cipő... nekem is idén dől el mit ér a kamásli, első telem becsatolva. ... legfeljebb kérek Jézuskától egy pofásabbat, mert szerinte zöme nagyon bénán néz ki, mint valami ortopéd cipő.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #229404 üzenetére
A nyomatékkulcs a kisebb nyomatékokra kell, a nagy, 30+Nm már nem áll fenn a veszély, hogy túlhúzod Pl. pedál,középcsapágy, sor és tárcsák rögzítése stb.)...hacsak nem vagy egy érzéketlen állat.
#229406jjeahh...csak ne lenne annyira drága.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #229410 üzenetére
Volt egy kollégám aki szinten minden menetes hollandit, csavart, idomot, akármit megszakított, elrepesztett, szétbarmolt ami kezébe került. Szerintem ahhoz is "tehetség" kell.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #229412 üzenetére
Kurvák, a "már csak 2 van", meg a "haccázan nézik azt a hot product-ot" unszolgatások után rájöttek, hogy ha vásárlásra adod a fejed egyik legfontosabb tényező, hogy belátható időn belül (értsd tegnap) kapd kézhez az áhított darabot, így hazudnak egy újabbat, vagyis, hogy x-edik napra már nálad a termék (általában 2-3 nap)...na ez most pont akkora hanta mint az első kettő ami arra hivatott, hogy rávegyen tőlük vásárolj, miközben pontosan tudják soha és sehova nem ér oda annyi idő alatt kábé semmi. 😒 Persze akár reklamálhatsz is, de ők annyi idő alatt biztos elpostázzák, természetesen a postázás és a kézhezvétel között messze nem 3 nap lesz...és főleg náluk, Spanyolban időzik egy csomót a küldemény. Szerencséjükre az áraik ugyanakkor versenyképesek, készletük meg egyenesen parádés...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz chubby2o6 #229420 üzenetére
Én nyáron tőlük rendeltem a cipőm és szerintem 1 hét alatt itt is volt. Én azon mosolyogtam, hogy küldtek képet a csomagról, amin nyilván annyi volt látható, hogy egy fehér zacskó amiben belül egy doboz van, mindez lefényképezve 1,5 méter magassàgból .
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #229404 üzenetére
Persze nem kell megtépni a csavart az a legjobb. Viszont ha nem ennyi lenne az ára sokkal egyszerűbb lenne beállított nyomatékkal ezeket meghúzni. Mondjuk jártam már olyan balfék szerelőnél, hogy a hajtóművem lelazult. A jó szakinak tényleg benne van a kezében a rutin miatt.
-
nagyúr
-
parandroid
nagyúr
válasz chubby2o6 #229439 üzenetére
“nem igazán életszerű, hogy egy spanyolországi webshopból a rendeléstől számított három nap múlva már Mo-n van a cucc.”
Érdekes, ugyanezt német címre meg tudják oldani. Ez civilizált helyeken úgy megy, hogy beérkezik a rendelés, azon a munkanapon csomagol, összekészít, a munkaidő végén a szállító elviszi, aznap éjjel már a rendeltetési hely szerinti hubba beérkezik, hajnalban komissiózzák, kikerül a kézbesítés szrinti településre, ahol legkésőbb másnap kézbesítik. Ebből akkor lesz 3 nap, ha nincs közvetlen kapcsolat (ez lehet madrid-bp), és van egy átrakodás (teszem azt frankfurtban). Minden további nap késés vagy abból adódik, hogy nincs készlet, lusta, vagy kevés a munkakerő feladni (ekkora cégnél ez nem valószínű, bár a mediterrán munkatempó azért itt bejátszhat), vagy valamelyik logisztikai ponton elakad a csomag. Na, érdekes módon ez az utóbbi eset szokott az lenni, ami valahogy mindig magyarnyelvű területre esik, különösen, ha a magyar k.u.k. postakocsiszolgálat is részese a logisztikai láncnak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen