- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz FeRRaR1 #226177 üzenetére
Ha nem tévedek ez egy Marlin (azok vannak non-boost gyorszáras Judyval Treknél egyedül). Az első aggyal nem nagyon fog kelleni foglalkozni amíg bírja de a hátsóval én nem terveznék hosszú időre. Iszonyat retkek ezek a Formula hátsó agyak amiket a Trek használ, én is folyamatosan nézem a piacot, hogy akad-e a közelben valahol eladó szett DT350-el vagy 240-el. Asszonynál lassan már most cserés az egyik (kicsit más mint neked de csak a boost QR miatt) pedig nem hajtja halálra. Nálam is csak azért bírja mert aránylag keveset megyek, de szerintem jjeahh fórumtárs amennyit megy (szintén XC-vel) és ahol, azokat a DC-22-es agyakat 1-2 hónap alatt bedarálta volna. Utánakeresel akkor jönnek szembe vicces történetek. Volt akinek 1 hónapon belül kettő ment javíthatatlanra tengelyelhajlás miatt pedig 80 kilós emberkéről volt szó, másoknak 3-6 hónap között adta be a kulcsot. Szóval a helyedben én arra készülnék ha kicsit keményebben mész.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #226197 üzenetére
Mennymá innen, eddig az én bringám volt itt a legtisztább!😒🤭
#226170Csokicsibesz...én nem tudom csak a 2001 óta regnáló kormányokhoz hasonlítani, így hát... Akkor migráltam ide és olyanokra emléxem, hogy nem fog fájni, Bokros csomag, Oszkó meg Bajnai "szakértői" kormány, megszorítás, megszorítás hátán...pedig általában régen minden jobb volt. A felhozatal pedig amit alternatívaként kaptunk az idén...hát azt inkább hagyjuk. Ezek vagyunk, ilyent tudunk kitermelni magunkból, ha körbenézünk magunk köré ugyanezt látjuk mindenhol kicsiben, megy az ügyeskedés, az okosba ügyködés miközben fentről várjuk a változást...
#226193jjeahh...drága lehet de legalább jó ronda. ..ami tetszik rajta az agyak és...a fickó lábizmai.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz FeRRaR1 #226197 üzenetére
Azt hittem csak a Marlinban van QR-es Judy, de ezek szerint a 7-be is azt tettek. Hátsó agyat ha cserélned kell majd esetleg akkor arra figyelj, hogy hátul Boost QR van ami nem igazán elterjedt szóval ha a kónuszos Shimano-t kivesszük a DT Swiss 350 a legolcsóbb agy (Boost 148 verzió QR-re átkupakozva ami még extra 30€). Viszont akkor nem is a DC-22 agyad van hátul de ha minden igaz nem is az ami nekem meg páromnak (nekem X-Caliber 9 2021, neki X-Caliber 8 2022 van) hanem a Roscoe 7-é szóval tartsd rajta a szemed mert az a leghajlamosabb tengelyhajlásra/törésre még akkor is ha csak olyan helyen jársz ahol gravellel is elmennek az emberek. Év elején elég sokat olvastam ezekről a QR 141 agyakról (írtam is korábban pár hosszabb hozzászólást róluk), és leginkább amcsi fórumokról vannak ezek az infók de szerintem ugyanazt viszik oda is mint Európába.
Viszont maga a gép jól néz ki (hazabeszélés nélkül is ). Használd egészséggel!
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz FeRRaR1 #226201 üzenetére
Csak 2022-es modellévtől azok. Páromé már azzal jött de nekem a 21-esen még Bonti XR3 Comp volt. Most dobtam le őket nemrég és cseréltem XR3/XR4 Team Issue-ra, azok már azok. Stucnit én is cseréltem mert nekem az L-es váz már 80-assal jött amit kicsit hosszúnak éreztem. Renthal Apex 50mm-es lett helyette, azzal a kormánnyal ami neked van egész faszán mutatna.
Trek csak akkor szerel pedált ha kötelező az országban, nálunk pedált se adnak hozzá, már vásárláskor külön felhívták a figyelmünket, hogy ha esetleg van saját pedálunk amit preferálunk akkor vigyük és felrakják, ha nincs akkor tartanak Shimano és CB pedálokat és azokból tudunk venni. Márkakereskedésben azon röhögtem, hogy pont ugyanaz a nejlon rettenet van a kiállított 12.000€-s AXS-el szerelt Top Fuel-on is.
Páromnál Deore, nekem SLX az egész kivéve a váltót, az XT mindkettőn. Ha a váltó nem XT, azt érdemes cserélni szerintem de a hajtás többi részhez szerintem felesleges nyúlni. Kicsit könnyebb az SLX/XT hajtás mint a Deore de kb ennyi. Lánc az egyetlen amiből ha venni kell biztosan XT-t veszek, de kb ennyi. Ha nagyon cserélhetnéked van akkor az MT200 fékhez nyúlnék inkább. Az enyém se egy nagy durranás (M4100/MT410) de nekem elég és nem félek, hogy nem állok meg. Viszont az az MT200 összeállítás páromén hagy kívánni valót, le is akarom dobni még tél előtt mindenképpen tárcsástól, mindenestől csak lusta vagyok nekiállni mert akkor már váltókart is cserélni illene I-Spec EV-re, aztán nem nagyon akaródzik neki állni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
válasz FeRRaR1 #226201 üzenetére
Pedálcsak azért van rajta,hogy gyorsan ki tudd próbálni, az a legolcsóbb eldobható szar. Az annyira egyedi, hogy mindenki vesz sajátot, egyéni preferenciák alapján. Ahogy írta a kolléga, sokszor pedál nélkül adják, illetve ha rögtön veszel hozzá a boltban, akkor oda sem adják a vackot, ami rajta volt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #226201 üzenetére
A Specin kívül (Trekről most hallom tőled) nem is tudom ki ad még pedált is gyárilag... Ami meg a koszolást illeti azzal nem lesz gond, ezzel a szárazsággal tekersz az erdőben egy órácskát és belepi a por az egész vasat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #226212 üzenetére
Asszony: Mit csinálsz éjfélkor a garázsba megint???
Én: Semmit...hagyj békén, falra mászok tőled! ...a váltót meg a kicsire, ne "dolgozzon" szegény rugó egész éjjel fölöslegesen. (6030D után szabadon 🤭 )"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz FeRRaR1 #226280 üzenetére
Muc off dry lube= ez is wax
- szolid teljesítményű. Itt mindenki leváltotta.Waxolás elött fémtisztára kell takarítani a hajtást.
A lánc a legfontosabb, belül is. Több körös vegyszeres áztatás szükséges. Láthatatlan olajréteg sem maradhat.
Szemléltetés.Ezt a vidit érdemes figyelmesen végignézni. Alaposan bemutatja a témát.
Waxnál legelőször tiszta száraz hajtásra kerül a csöpögtethető matéria.
Éjszaka megszárad.
Csak így működik, ha már megszáradt.Frissíteni akkor kell, ha már hangosodik a lánc.
Nedvesség nélkül portalanítani, pl kefével, tiszta ronggyal.
Mehet a csöpögtetés, éjjel szárad.Nem koszolódik úgy mint olajozásnál.
Csak mint a bicó, poros lesz.
A videóban forró vízzel mossák le, más nem kell hozzá.
Én majd autómosóban próbálom ki a lemosást. Óvatosan, elkerülve a telókat és csapágyakat, nyereg alját.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
válasz FeRRaR1 #226284 üzenetére
Akkor csapathatod
hát nah nemhiába, születni kell engem nem hoz ez a stilus lázba, kirázza még a fogam is, én azt szeretem ha mész mint egy álom suhansz úthiba se legyen tükör aszfalt[ Szerkesztve ]
-
nemeth989
senior tag
válasz FeRRaR1 #226280 üzenetére
Én Kerámiás Dry Lube-ot használok évek óta, elégedett vagyok vele, olyan 100-150km-ként "csepegtetem" (lánc tisztítás után, ultrahangos tisztítás+brigéciol) vagy ahogy hangosodik a hajtás, ha víz éri elég gyorsan lejön, de esőben/vizes körülmények között nem tekerek.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
andrisbandi
őstag
válasz FeRRaR1 #226284 üzenetére
A waxolás elötti nagytakarítást "csak" egyszer kell megcsinálni.
Én is gondolkodtam, h szervízbe viszem, hátha elvállaják... de végül belevágtam.Montin használni egy kivételtől eltekintve nem jobb mint az olaj.
Sőt.
Viszont, h nem koszol szinte semmit, az nagy előny. Menet közben is adóthat, h a lánchoz kell érni. Montin amikor felkap a hátsó kerék egy nagyobb kórót és bedarálódik, feltekeredik a váltógörgőkre... kis hátrafelé tolással egyszerűen tiszta kézzel leszedhető.
(Olajnál ilyenkor elhasználtam a nálam lévő "autómosóba való apró+gumikesztű kutyaszar esetére" kesztyűt. Szobalakó a vas.)Panelban olajoshoz képest előny a hajtás "napi" takarítása. Ami portalanítás, ha kell egyáltalán.
Olajnál nagyon nem így ment.
Felrakás után plusz volt, h a fölösleget az egész hajtásról alaposan letöröltem. Így alig vette fel a koszt.
Rövidebb pár órás tekerések között néhány percet áldozva rá, újból áttöröltem a hajtást nagyjából. Így csendes maradt, és kevesebbet kellett "rendesen letakarítani".
Szóval láncolajozásnál nonstop a törölgetés nekem.A waxolás frissítése is csak annyi, h portalanítás után meg kell csöpögtetve áztatni, pár tekerés, megszárad sok óra alatt és kész.
Mosni nem kell.
#226286 fulton
"Smoove 200-300 km is elmegy"
- Ez jó hír
Köszi az infót!【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
-
Fall-N
veterán
válasz FeRRaR1 #226284 üzenetére
Én sem waxolnék sosem. WD40 teflonos sprayt használok egy ideje, ettől sem lesz annyira koszos a lánc. Ha nagyon olajsaras lesz, akkor van láncmosó készletem.
Értelme persze van a viaszolásnak, de én például sosem állnék neki házilag készíteni a matériát.
[ Szerkesztve ]
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz FeRRaR1 #226375 üzenetére
Azért ez sem egy xc, hanem trail-AM Nukeproof Scout lehet 140-150mm rugóúttal, dög nagy 2.6" gumikkal. Szerintem egy ilyennel, én, aki lefelé tetű lassú vagyok, csinálnék pár KOM-ot a helyi lejtőkön .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz FeRRaR1 #226363 üzenetére
Jó, hát én nem egy darab valamiket szoktam rendelni, összegyűjtöm. Ha nagyon nincs mit, volt már úgy, hogy 3 db Smoove-t rendeltem.
andrisbandi: minek? 2 plasztikkártya ugyanezt tudja. S, ha a dugattyúk túl közel vannak egymáshoz vagy épp görbe a tárcsa, úgyanúgy baf6od.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #226417 üzenetére
Én már ezért nem nézek este filmet, a vége mindig úgy elnyúlik a sok reklámtól, hogy nézem mindjárt reggel van és kell munkába mennem.
#226420
sebgutkopf...rendes nyomást toltam bele...az nálad mennyi, 0,5 bar? Amúgy link tényleg jöhetne már ha ennyire tetszett a termék.#226424
Ringman...érdekes az a festékvastagság ott a támvillán, ha nem írja gyári fényezés, azt mondtam volna újra volt már festve.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz FeRRaR1 #226427 üzenetére
Medium Strength Threadlocking Adhesive
Közepes menetrögzítővel (kézi erővel oldható), max 1-2 csepp, lehet rögzíteni a csavarokat.Pl kéket érdemes venni, az jól látszik.
Melóhelyről kaptam átlátszót, és nagyon erőset.
Nem szerencsés dolgozni vele.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
sebgutkopf
őstag
válasz FeRRaR1 #226474 üzenetére
Szintén kedvelem a csatornájukat, főleg a bringa teszteket és összehasonlító teszteket. Külön foglalkoznak azzal, hogy elmondják kinek ajánlanak egy bringát, milyen felhasználásra és ami külön dícséretes, milyen tudásszintű rider-nek.
Nagyon nem mindegy, hogy egy bringa ki alatt működik jól, még egy közepes tudású embernek is egy enduro versenyre és versenyzőkre hangolt bringa platformja nagyon kemény lesz és kisebb sebességnél csak bukdácsol vele, ha nem tudja rendesen büntetni. Valamelyiknél elmondják, hogy nagyobb súlyú ridernek ideális, vagy épp kezdőnek és egy magasabb tudású számára már unalmas azzal menni, stb... -
Gaben92
őstag
válasz FeRRaR1 #226547 üzenetére
Én közben elkövettem azt a hibát, hogy megnyitottam a harmadik videót (igaz csak a konklúziót néztem meg), ahol gyakorlatilag az van, hogy "A Marlin jobb mert tubeless gumival jön ami jobb MTB felhasználásra, igaz nem tapered hanem straight head tube de kit érdekel, mert olcsóbb". What the fuck? Második videót már tényleg meg sem merem nyitni...
Kicsit emlékeztet arra szitura mikor autót vettem és nekem ugyanaz a hajtáslánc van a Lexusban (CT-200h) mint a Toyota Prius 3-ban. Szóval kapod a golyóálló hajtásláncot rohadt jó fogyasztással, cserébe mikor közeledsz az autóhoz a parkolóban nem kap el a hányinger, a beltérről meg ne is beszéljünk (Prius vs CT-200h) de a Prius minden kétséget kizárólag jobb mert hiába ott a CT-ben a bőrülés, bőrkormány, bi-LED fényszórók, rohadt jó hi-fi, jobb hangszigetelés, ülésmemória, és sokkal, de tényleg sokkal minőségibb anyaghasználat, a Prius csomagtartója nagyobb, sokkal olcsóbb a hátsó felfüggesztéshez minden (CT multilink, Prius nem) meg alapjáraton is maga az autó is olcsóbb.
Azért nagyon remélem, hogy az emberek nem ezek és ehhez hasonló videók alapján döntenek arról, hogy milyen bringát vesznek.
creative997: Félre ne érts, nem leszólni akarom a Marlint. Írtam is, hogy ha a 300€ felár az XC-7-re van akkor azt sokallom kicsit (nálunk a Marlin 8 konkrétan drágább mint az XC-7) mert ilyen egy-előre egy hátra a dolog. Közel azonos árban elgondolkodtató lenne, hogy mi fontosabb neked. Jobb váz ami már tapered és boost (igaz Boost QR) 10-es (de normális) sorral és lehetőséggel minőségibb villa beszerelésére, vagy inkább legyen egyenes fejcső de 12-es alsópolcos sorral, stb. Ahogy FeRRaR1 fórumtárs vette az szerintem teljesen rendben volt árban (én is így döntöttem volna), de 300€ extrát csak XC8-ért adnék, ott viszont nincs kérdés:
Érdekességképp nálunk:
- XC7 2021 - 1000€
- XC8 2021 - 1200€
- XC8 2022 - 1449€ (páromé)
- XC9 2021 - 1399€ (enyém)
- XC9 2022 - 1749€- Marlin 7 2022 - 974€
- Marlin 8 2022 - 1099€Szóval egy '22-es Marlin 8-ra ha 300€-t rádobsz, abból már kapsz egy '21-es XC9-et. Fenti árak a tőlem 5km-re lévő Trek márkakereskedésben raktáron lévők.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jjeahh
nagyúr
válasz FeRRaR1 #226567 üzenetére
Én azért döntöttem anno a Mavic mellett, mert minden másról olvastam/hallottam rosszakat a belépő kategóriában. Shimano a kónuszos agyak miatt esett ki, "fapados" DT-kről már nem tom mit, de arról is olvastam valami rosszakat (nézz rá a bike24, bike-components, bike-discount, chainreactioncycles vásárlói visszajelzésekre, reviewekre!), WTB felnik a haveroknál random törtek, Fulcrum agyakra sokan írják, hogy beázik. Egyedül a Mavicról nem olvastam rosszakat, illetve egy helyen azt írták, hogy a csapágyak gagyik, de hát ugy-e azokat gyerekjáték cserélni ha tönkremennek, mert iparis mind. Ehhez képest NSK, made in japan csapágyak voltak az enyémben és már 20.000km van bennük . Egy gondom van vele: műhelypumpával semmilyen gumit nem lehet felrakni belső nélkül, kell a kompresszor, vagy a booster.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz FeRRaR1 #226557 üzenetére
Ha benne vagy/voltál a CT csoportban facebook-on akkor még az is lehet, hogy váltottunk néhány szót. CT-ben két BT szál van és mindig a legutolsóra csatlakozik mindkettő. De amúgy abban igazad van, hogy Toyota/Lexus infotainment oldalon mindig pár év lemaradásban van. Én is gondolkodóban vagyok, hogy mit vennék helyette de arra jutottam, hogy vagy egy másik CT-t, vagy IS/RC-t, de még a full elektromos mergákon is elgondolkodtam. Mindenesetre most kell vagy 100 milla házra szóval kicsit parkolópályán van a dolog.
Felniről amit tudni kell, hogy a Trek használja ezt a Boost 141 vagy más néven Boost QR cuccot.
Alapból ugye ami volt:
- Non boost QR ami 135mm
- Non boost átütő ami 142mm
- Boost átütő ami 148mmA boost cuccok O.L.D.-je 6mm-el nagyobb a simánál, így jön össze a Boost 141 ami lényegében egy QR megoldású boost ami nem igazán elterjedt. Magasabb kategóriás agyak rendelhetőek (i9 hydra például) Boost 141 konfigban, de van ami nem. A trükk annyi amúgy, hogy némelyik agyon lehet kupakot cserélni és ezzel váltani non-boost QR és non-boost átütő között. Aztán egyes gyártóknál ugyanezt meg lehet csinálni a boost átütős aggyal is de nem mindenhol.
Ha jól emlékszem a Mavic teljesen felejtős illetve a Novatec sem gyárt. Ami játszik agy oldalon az az i9 hydra classic, Hope Pro 4 és DT-Swiss 350/240/180 (A 370 kérdéses, szóval az 1900-as felnikre nem mondom biztosan, hogy jók) illetve Stan's Neo. És itt vége is a történetnek kb. Pontosabban ott van még a Shimano FH-MT200 és MT401 de kónuszos Shimano az ilyen "kösz, de kösz nem" kategória.
Ha teljes kerekeket nézzük akkor a DT-Swiss nyilván (figyelni az agy típusára, mert az 1900-ban 370 van és mint írtam azt nem mondom biztosra), Nukeproof kerekekből a HG/XD verziók (Microspline nem, szóval a 12-es upgrade ezzel felejtős ha mágis gondolnál rá), illetve egyes Synchros Silverton felnik amikben a Synchros DT-Swiss agyakat használ.
Aztán mire ezt megírtam rájöttem, hogy ezt már leírtam korábban. Szóval itt a link egy korábbi hsz-emre.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz FeRRaR1 #226583 üzenetére
Én úgy vagyok a kerék dologgal, hogy ameddig nem adja meg magát az agy addig marad a gyári, addig meg nézegetem az aprót hátha akad a közelben valami DT Swiss 17xx normális áron és akkor azt betartalékolom. Van is amúgy egy rakat csak mind HG/XD freehubbal, nekem meg Microspline kellene és nincs kedvem a cserével hülyéskedni. Ha meg nem lesz semmi akkor fűzetek én is DT350-re vagy Hope Pro4-re, mad elválik.
Mikor az enyém szervizben van, egy UX-et kapok cserére általában, kb ugyanazok voltak a benyomásaim mint neked az RX-el. Beülök először (182cm), mondom ez egy bunker. Billenős klímakapcsolók borzalmasak, szűk mint az állt, hifi szarul szól (CT-ben van az összes Lexus közül a legjobb ML amúgy, semmi más nem szól úgy), meg olyan “meh” az egész… Merciből csak az EQC/EQE párost nézem, azt is szalonból és attól tettem függővé, hogy milyen lesz a meló akkor. Töltés nálunk Finnországban nem probléma szóval amiatt nem izgulok. Még az is lehet, hogy a CT is marad, az asszonynak most úgy is meg kell tanulnia vezetni mert tegnap este benéztem egy 100-as táblát (útépítés után pályán nem a rendes sebességhatár állt vissza valami miatt), a rendőr meg köszönte szépen a jogsimat 6-12 hétre és egy 967€-s bírsággal + egy reptérre és onnan hazáig szóló útvonalengedéllyel utamra engedett.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Fall-N
veterán
válasz FeRRaR1 #226663 üzenetére
Nekem Wellgo alu pedálom van, sajnos fehér színben (SOS kellett az előző biciklin, amikor beleltört tőben a tengelye a hajtókarba) szinte milimérerre ugyanilyen. Jobban örültem volna narancs vagy fekete színben lett volna, ez a fehér nagyon kényes. A vázam nekem is sárga ( [kép] ) (fekete részletekkel), így kár hogy nem láttam előbb ezt a kormányt. a nyeregcső viszont lehet egyszer cserés lesz, láttam abból is narancs színűt.
-
-
zsocy
őstag
válasz FeRRaR1 #226804 üzenetére
A Thule biztos csinál az XC60-hoz való specifikus talpat, arra rakhatod bármelyik Thule keresztrudat (pl wingbar) , arra meg már rámegy bármelyik Thule bringaszállító. Van egy tippem hogy a "Volvo gyári" is ilyen Thule, csak saját logóval és drágábban.
Ha univerzális kell (és nem bordázott a tetőd) akkor mondjuk a Seasucker vagy klónjai elég jó cucccok, profi worldtour csapatok is használják ezeket a vakumos tartókat.Öcsém is dél-nyugat angliában él, Kia Sportage-e van és Mazda 3 a hobbira. Másik szint van ott a bűnös nyugaton, na Az s80 V8 különleges darab, ha jól tudom a Yamaha hangolta a hangját neki valahogy. Biztos nagy élmény, és biztos nem szeretném most tankolni, főleg ottani árú naftával
Új hozzászólás Aktív témák
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest