- iPhone topik
- Mobil flották
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Milyen okostelefont vegyek?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
ph Az új eljárás részben a játékba lesz integrálva, de meghajtóoldali támogatás is kell hozzá.
-
Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
ma A gyártónak nyolc napja van teljesíteni az ígéretét.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Szakbarbár #82029 üzenetére
Ez jónak tűnik ennyiért amennyiben ez sokat váltós veloce, mondjuk fura mert ez régi fajta fékváltó, ilyenból 10 sebi veloce-t még nem láttam.
-
ivana
Ármester
válasz SlyChocolate #82042 üzenetére
Inkscape (ez tud vektor grafikát) kinyomtatod papírra és cellux Lemodellezni tök felesleges ha csak egy példány.
-
ivana
Ármester
válasz Halkow. #82083 üzenetére
Pls hülyeséget ne. 8 sebi rendszerben kb. tökmindegy a lánc márkája, a shimano elég gagyi ráadásul ebben a kategóriában, könnyen nyúlik (mondjuk amúgy szépen fut, pl. most olyanom van mert sürgősen kellett és ez volt raktáron)
Ha ugrik a lánc akkor már ezer éve cserélni kellett volna... -
ivana
Ármester
Ez egy érdekes bringa, úgy nevezett pedersen kerékpár. Legalábbis félig, de abból nagyon ocsmány, főleg ez a teló az meg minek. Maga a pedersen bringa amúgy nem hülyeség, azért a klasszik tanyabike terjedt el eredetileg és nem a pedersen mert szerencsétlen pedersen nem éppen állítható, ellentétben egy 56-os szokásos tanyabikeal ami kb. minden felnőtt embernek használható 165cm-től 2m-ig főleg ha női.
-
ivana
Ármester
[link]
Nem mai dolog... A tanyabike úgy 70-ig a normál bicikli (kb. 1900-tól adott a mai geometriája), mindenhol olyan volt mindenkinek, közlekedésre való. A sok macskakő és föld út miatt a háború előtt jóval ballonosabb kerékkel. Terepjáró képessége elég jó, viszont mivel váltó nincs a hegyeket nem szereti. -
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #82174 üzenetére
Attól függ milyen menetrögzítő. Ha kék akkor szét lehet szedni. Ha piros akkor azt jóval nehezebb lesz. De ha raksz fel fotót akkor talán könnyebb lenne, mert így az se tiszta mi ez a henger.
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #82176 üzenetére
Ez így elég húzós mert fogás az nincs rajta, nem tudom, hogy lehetne kiszedni melegítés nélkül ha bele van gyógyulva.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #82180 üzenetére
A baj, csak az, hogy a bevonatot nem szeretné leégetni, mondjuk 150-250℃-t azért ki kéne bírnia szerintem.
-
ivana
Ármester
válasz Halkow. #82187 üzenetére
Most az, hogy a KMC z33 konkrétan a szemét kategória az más kérdés, de ettől még a 8-as rendszerbe simán használhat bármilyen láncot. KMC z33-at volt, hogy nem tudtam összerakni mert szétesett a kezemben. Az UG51/HG40 (gyakorlatilag ugyan az) viszont szintén nem egy nagy eresztés a HG 40 meg még drága is.
Többsebi acsnit már ezer éve nem gyártanak normálisat, abból csak gagyi van. Rendes többsebi gépben úgyis kazetta van, ha meg valami ezer éves de vállalható akkor azon meg soha el nem kopó regina / japó sunrace. -
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
Nem, nem lenne alkalmas. Vagyis inkább azt mondom, hogy lehet alkalmas lenne, de nagyon gány és nagyon veszélyes megoldás. Szóval felejtsd el, csak heggesztéssel/nyakcserével lehet, de az se egy életbiztosítás.
Ez ugye alapjároton arra való, hogy az amúgy elég ritka 1 1/8-ados menetes villához tudj rakni bármilyen standard ahead stucnit.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #82420 üzenetére
Ha jól értem a csapágy nem megy fel, mert 1,5cm-el rövidebb a nyak mint kellene, szóval nem a stucnit akarja megemelni...
-
ivana
Ármester
válasz SirRasor #82516 üzenetére
Nem feltűnően rosszabb a hatásfoka mint a láncváltónak, ha koszos belül akkor igen, de annyi koszt évek alatt szed csak össze, de évi egy szétszedés, újra zsírozás és olajozás azért kell.
RelakS: Mert műszakilag csúnya megoldás, kevésbé tartós és ellentétben a rugós nyereggel biztosan lifeg egy kicsit, a csepel is gyártott olcsón kemény rugós nyerget műanyag borítással nem tudom ezek miért tűntek el. Jó a rugós brooks az 30k körül van az túlzás, de 10-ért kapni kínai flying pigeon (= kínai csepel) nyerget ami igazi bőr rugókkal.
Buster17: ezt így 5-nél többért nem hiszem, hogy elviszik.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz zoli03 #82537 üzenetére
Az outira én se De a csepelhez pl. illene csak mocsok drága Kényelmesnek meg rohadt kényelmes az biztos.
Kazimir: Nagyon keveset sikerült fejleszteni a klasszikus tanyabikeon az évek során. A hollandok kb. ugyan olyannal mennek mint száz éve volt megszokott. Van ledes világítás ez új és jó dolog. De ma is ugyan az az 1903-ban tervezett kontra vagy a 30-as években kitalált 3 sebi agyváltó van ezekben. Ma már inkább dobfékkel, de az is már soksok évtizede van a bringákban, az agydinamó se mai találmány. Szóval nem sokkal többek ezek mint 80 éve, de pl. a magyar Alföldön is ilyenek futnak, csak itt még ritka a dobfék, meg a led mert egy dobfékes agy 20k, egy ledes lámpaszett (olyan német amiben van kondi és E jelzésű, mert ott kondi nélkülivel nem is mehetsz) 10k.
Láncváltó a célfelhasználáshoz nem kell, gyakran az elsőfék nem is működik csak a kontra, szóval a hidrós tárcsa itt nem érdekel senkit, rugós teló nem bírja amikor 20 kilónyi szatyor van a gépen, meg az első kosárban is tele van.Meg amúgy a jóféle outi nyergek is igazi bőrből vannak, ahogy a normális cipők is, úgy tűnik nincs jobb anyag erre.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Selle = nyereg olaszul, így abból van néhány, de gondolom ez selle royal, én outin például selle italiaval nyomom, de van még selle san marco is. Meg most nézem monte grappa is
Outin egy széles nyereg verdesné a combod az üléspozíció miatt, de rendes montin is. Ezért néznek ki úgy, ahogy. Ha egyenesebben ülsz akkor problémát jelent, hogy minden rezgés a gerincedre megy át, ezért ott kell a csillapítás.
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #82570 üzenetére
Borzasztóan néz ki Akkor már legyen elektromos két agymotorral, ez így elég üzemórás.
-
ivana
Ármester
A monta grappa a rugós nyergei tetszenek, most találtam egy klasszikus kinézetűt műbőr olyan csepeles és csak 5 ezer, csepelre tökéletes lesz.
De a kedvencem továbbra is ez
A villa továbbra is a lehet működik, de nem merném megcsinálni kategória szerintem, képzelj el egy kieső villát... -
ivana
Ármester
A stucni jelentős rövidítésével teljesen más viselkedést kapsz, pl. egy outi 110mm-es stucni meredek fejcsőszög ezzel elég agresszívan lehet menni, de kományzásra alig csinál valamit. Tanyabike jó lapos fejcsőszög, rövid stucni fél kézzel lehet terelgetni centis pontossággal, de nagy sebességeknél instabil.
Na ha az outin lenne olyan stucni mint a tanyabikeon azzal menni se lehetne kb., de legalábbis igen nehéz lenne. Na a trekkingnél is ilyesmi jönne elő. -
ivana
Ármester
válasz Dottore #82667 üzenetére
Mondjuk aki városi krúzolásra fullyt vesz annak így messziről is gratulálok
A használt bringától való félelmet sose értettem, amikor mindenki használt autót vesz szinte, ott jóval nagyobb eséllyel kerülhet egy egyszeri vásárló szopóágra mint egy bringánál.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #82692 üzenetére
Egészségesebb, főleg rövid áttételel, télen is jobb ha mindig forgatsz (persze ha amúgy is mindig tekersz ez irreveláns). Illetve ha csúszós az út jobban kontrolálható. Kő egyszerű működés ami sose hagy cserben (kb. egy első féked van amire figyelni kell, ha az dobfék akkor nincs semmi ilyen).
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #82881 üzenetére
Outiknál ideje lenne eltörölni a 6.8kg-os szabályt, szerintem vicces dolgok születnének 3kg-os tour bringa
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #83106 üzenetére
Ezzel a felnivel? Simán
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #83108 üzenetére
Nem igazán, csak arra gondoltam, hogy rendes felnivel és küllővel fűzött keréknél előbb törne el ez a műanyag mint hajoljon a küllő. De ez a felni egy darab szimpla acél lemez, nem lehet normálisan meghúzni a küllőt mert átjön a lyukon a nipli, így laza az egész kerék. Ami ilyen acélfelni az gyárilag kuka pozitív.
baaka: Ultraderm, vagy benzin. De amúgy ebből látszik miért fényes festésű minden bringa gyárilag
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Ez a csepel Annak elég fullos a sárvédője, mehetsz vele nyakig érő sárban azt is megfogja, elől nagyon sokáig lemegy, hátul is bővel tengely vonal alá. Most szereztem egy teljesen egybe lévő WM-et annak meg olyan laffantyúja van, hogy szerintem majdnem a földet verdesi (a kerekei nincsenek meg, de ingyen volt és 30-as évekbeli a cucc )
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #83171 üzenetére
És hol megy a fékvezeték? Egy lyukas tengelyben?
-
ivana
Ármester
válasz dreizwanzig #83326 üzenetére
Nem lehet tudni mekkora felniszalag kell, annyi biztos, hogy 559-es, a szélessége attól függ a felnin belül, hogy van neki a vályat. Mindenképpen kell felniszalag. Ha rendeled írj nekik, hogy mondják meg milyen kell bele, ha nálad van irány vele a legközelebbi bringa bolt.
-
ivana
Ármester
120kg-hoz nem feltétlen baj a ballonosabb külső. Azért egy 37-est már nehéz felütni, de lehetséges ha le van eresztve, 47-est már jóval nehezebb. Illetve az is súlyfüggő mennyire mászik ki a kanyarból döntésnél, és ez a 47-nél kisebb nyomás lesz mint egy 37-esnél. Szóval szerintem nem baj, ha a 47-est választod, de tudnál menni egy vékonyabbal is. Inkább nyomás függő a gördülési ellenállás.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest