- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Poco X4 GT - az idei kihívó
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #259560 üzenetére
A 12x142-es agyon csak végsapkát kell cserélni a 135 mm-es papucshoz, nem kell a tárcsa alá adapter.
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #259593 üzenetére
Ezt kipróbálom. De egy teknős jobban kéne, azzal kevesebb a gond. Akkor a teknős felé tekerjem? És kb. mennyi idő múlva kapok egy teknőst a küllők közé?
-
vlevi
nagyúr
válasz andrisbandi #259655 üzenetére
Nekem olyan gumi leszedő szerszámom van, amiben van egy kampó.
Valami ilyesmi.
Ezzel, a kampót beleakasztod a gumi peremébe, és belehúzod a felnibe. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #259702 üzenetére
Biztos, hogy magas ára miatt faxa lehet az anyaghasználat is ezért jó, de ez így nem tűnik messze olyan atombiztosnak mint a tárcsás rendszer ahol sokkal kevesebb a rugó, mozgó rész, kevesebb a külön kis meghibásodási lehetőség mint ennél a Hydra rendszernél...itt semmi innováció sincs, csak tettek oda még néhány kalapácsot, néhány + fogat melybe lapaszkodjon jó drágán és elnevezték prémiumnak majd kérnek érte nevetségesen sokat. mint a Sram aki 52-es nagy tárcsát vezetett be a Shimi 51-esére.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FireKeeper
nagyúr
válasz andrisbandi #259702 üzenetére
nem tudom, szerintem földöntúli idegesítő ez a visítás amit ez kiad magából legjobb hang nálam a leszólt 18 fogas DT. lehet hegyre kell a sok point of engagement de szerintem útra bőven jó a 18 is.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Mezga Aladár
veterán
válasz andrisbandi #259716 üzenetére
Amikor pulzuszónás edzés van "nálam amit dobott a Garmin" az kizárólag a 2 zónás alacsony aerob edzés. Praktikusan ez nálam a 97-116 közötti pulzuszónáz jelöli. (58 nyugalmi 172 maximális pulzus. Mindkettő mért.) Ezt terepen biztos nem lehet tartani, kell egy nyugodt sík szakasz.
És ez az az edzés amire az bringás azt gondolja rohadt könnyű, hát nem az, eleinte úgy fájtak a lábaim mintha egy komolyabb hegyre mentem volna.
Igazából ez adja meg az alapot.
Ezen kívül a pulzust csak detektálja mennyire vagy leterhelve, a többi edzés wattra megy, a teljesítmény zónáid alapján. Ezek egyike másika rohadt nehéz nekem. Pl a piramis.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #259705 üzenetére
Ez az elnémítás kissé parasztvakítás mert az nem valami rendesen szabályozható dolog. Megkened mint állat, pár napig, hétig csendesebb, aztán egyszer csak ugyanolyan, vagy hasonlóan hangos mert szétkeni a cuccot.
ZolkoW...a Mavic ID360 40x reteszel körönként, tehát 9° -onként. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #259737 üzenetére
Ahogy írtuk páran, nem némítani kell az agyat hanem folyamatosan tekerni.
Én szeretem a racsnihangot, majd mindegyik tetszik (kivéve a Nexus agyváltó hangját). A kedvenc a DT és a sokat emlegetett Hydra.
fulton: Abban mi a kihívás? Engem nem zavar a szél, ugyanúgy tekerek, mintha nem fújna. Nyilván valamennyit visszavesz az emberből, de nem izgat. A némaság fontos (nincs semmi műszaki gond), de engem nem zavar a racsni hangja.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz andrisbandi #259716 üzenetére
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #259780 üzenetére
Szerinted ez az?! Szerintem ez inkább EKG, vagy fűrészlapra hasonlít mintsem egyenletes pulzusra. ...Én néha felteszem a pulzusövet, de csak amolyan passzív megfigyelő vagyok ebben, nézem az eredményt és nem tervezek, vagy korrigálok menet közben, csak megyek a fejem után.
#259781
.LnB...úgy jártál mint én mikor észrevette a család, hogy lesem a Crank Brothers taposó pedált és Jézuska elhozta...azt viszont úgy látszik eléggé tudtam titkolni, hogy akkor már éppen a becsatolást fontolgattam, így mivel az ajándékot illik használni is az spd-sedés nálam elmaradt legalább egy újabb 1,5 évvel. Majd te is hordasz lobogó mezt és megtanulod törölni az előzményeket.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #259836 üzenetére
Van a telefonomon, csak benéztem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #259922 üzenetére
Érdekes ez a kormányszélesség dolog mert a kényelmes kéztartáson és irányíthatóságon túl a reach értéket is befolyásolja. Nekem is van még 1-2 hely ahol a 720 simán elment és most a 780-al figyelnem kell, de továbbra sem érzem szükségét vágásnak, pedig XC-re meglehetősen széles a 780, azért vettem, hogy majd kitalálom mennyit vágjak belőle.
#259923
jjeahh...nekem sok lenne a 34, legalábbis ha hosszabb a meredek, vagy éppen kikészültem de nem akarok leszállni...pl. itt kell a 32/51 ahhoz, hogy nyeregben maradjak.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #259946 üzenetére
Fordítva. A széles kormány miatt kell a rövid stucni, mert baromi lassú lesz tőle a kormányzás. Én is amikor váltottam 600 mm szélesről 740-re a stucni ideiglenesen maradt 90 mm és baromira lassú lett tőle a kormányzás. Le is cseréltem egy 70 mm-esre. Rövidebbet akartam, csak akkor meg a váz lett volna a szűk keresztmetszet. Ha megnézed a 800 mm széles DH bickliken a stucni 35 mm általában.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #260021 üzenetére
El is várom, hogy az ant+-on keresztül kapcsolódjon, de gondolom Sigma órán keresztül nem lesz firmware frissítés
Sigmás cuccokból meg kb minden is csatlakozik a Sigma Link-hez, de abban csak firmware frissítést lehet csinálni a szenzorokkal.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #260037 üzenetére
Mondjuk ennek nagyon ki is van húzva a nyerge, amolyan tédéeffes beállítás.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz andrisbandi #260037 üzenetére
Outinál is inkább a kisebb méretet érdemes választani ha kettő között hezitál valaki.
Ehhez a Cubehoz képest valóban eléggé más egy koskormányos.
Més que un club!
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #260051 üzenetére
na ez nekem is új, pedig vagy 3 használt biciklin cseréltem le a holland szelepeket (jellemzően autószelepre)
-
zzola
félisten
-
woodworm
veterán
válasz andrisbandi #260220 üzenetére
"Elvileg lehet szerezni távtartó gyűrűt."
Contit használok, ott lépcsős a kontra anya.
-
andrisbandi
őstag
válasz andrisbandi #260220 üzenetére
Kerestem képeket a szelepátalakításos szűkítőgyűrűs, lépcsős kontranyás-hoz.
convert schrader rim to presta
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Toobee
veterán
válasz andrisbandi #260248 üzenetére
Van új RSC picit drágábban, biztos ezt venném. Varsam tudja kérni osztrák címre, ha jól rémlik.
https://barbieripnk.hu/
-
robee19
tag
válasz andrisbandi #259499 üzenetére
Köszönöm! Valóban brutálisan érezhető a változás!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #260478 üzenetére
Valamikor régen olvastam, hogy az a legjobb kenés és az azóta eltelt idő és fejlődés ellenére ahogy akkor megszoktam, (~3-500km-t csak törlöm az új lancot nem kenem, terepviszonyok, időjárás stb. függvényében) ma is úgy csinálom...aztán fokozatosan megy rá a PTFE WD40, soha nem veszem le és soha nem tisztítom láncomat mással mint kerékpármosáskor sima víz, esetlenként mosogatószeres víz és száraz rongy.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Winne
nagyúr
válasz andrisbandi #260487 üzenetére
Köszi, hogy megnézted.
Ha választani kellene eközött, Scott Aspect 950 között és a Cube Analog között, akkor van valamelyiknek előnye a másikakkal szemben? Ha kb uaz az ár, akkor melyiket érdemes megvenni? (külső nem tényező)
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #260497 üzenetére
Épp ezért nem tetszenek. Szedje szét a fene állandóan. Az ipari csapágyast, akkor kell ha megdöglik a csapágy. Kiüti az ember, megy a helyére az új, zsirzás ami felfogja a koszt és kész is van. Meghagyom a Shimanot azoknak, akik szeretnék babrálni vele. A műanyag biszbaszt meg csessze meg a Shimi.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #260531 üzenetére
Azt a hosszú láncot hosszú váltókanál veszi fel, ezért nincs is rövid kanalas 1/11, 12.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #260531 üzenetére
Attól függ. Nekem hosszú kanalas Altus váltó van, első NarrowWide meg 36T, így relatív hosszú a lánc, mégsem csapkodja. Pedig az Altus rugóereje lepkefing egy Deorehoz képest is. Viszont előbb - utóbb váltok majd 10s Deore-ra ha már nem kapni 9s váltókart a Deore 9s M592-höz. Vagy bevállalom a SunRace 9s RDM900-as váltót (M9), abban van clutch, max fogszám 51T és 1x9-re van tervezve. Utóbbi azért is jó lenne, mert nem kéne rögtön vennem 9s sort és láncot, mert be lehet állítani 8s-re (addig maradna az Altus váltókar).
Néztem az 1x11 és 1x12 Deoret és SLX-et, nem is drága a váltó és a kar hozzá, csak a fogaskoszorú az. Az még ide a Síkságra overkill lenne. Na meg nem kell nekem microspline, akkor max az 1x11 játszana.
-
RexpecT
addikt
válasz andrisbandi #260614 üzenetére
Köszi, közben sikerült megoldani, egy angol fórumon is ezt írták.
Nem túl felhasználóbarát működés, egyszer 04:20-at mutatott, aztán meg a rendes időt.[ Szerkesztve ]
-
d3tox1c
senior tag
válasz andrisbandi #260641 üzenetére
Más nyelvek letöltése lehetőség van, le is szedtem a magyart, de ugyan úgy angolul navigál.
Teló, billentyűzet magyarra van allitva. -
Nutra
tag
válasz andrisbandi #260722 üzenetére
andrisbandi Végülis miért nem tetszett a TPU
Montin nem is használnám, ott volt annyi defektem (amit megfogott a belsős sealant). Csak a tubeless játszhat, mint alternatíva.
Aszfalton más a helyzet, itt a +2 belsővel elvagyok (csak nem kell 3 defektet javítani egy körön); így simán a sealant nyugodtságát feladom a jobb gördülés és súly/méret ellenében. (Ridenow árban annyira nem vészes, hogy ne lehessen megkockáztani 4-et bringánként) Aztán majd kiderül, hogy hosszabb távon is így marad-e.[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
válasz andrisbandi #260762 üzenetére
Azért "teljesen" nem jó ha úgy kell ajánlani másoknak, hogy a kiírt "in stock" feliratot meg a szállítási határidőt ne vegyék komolyan. Na meg a forintban saccolt árakat, amiből majd lesz valami euroban levont összeg amit viszont csak a fizetés után mondanak meg.
Jester
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #260762 üzenetére
Már számtalanszor rendeltem másik webshopból drágábban, pont a bizonytalan szállítási idők miatt. Legutóbb egy Connex 11sx láncot rendeltem a Bikeinn-ről, de csak azért onnan, mert kellett Smoove is, azt meg csak onnan lehet beszerezni. Ja, és a lánc még csak olcsóbb sem volt, mint pl. BD-n.
Még soha nem kaptam meg Bikeinn-es csomagot tíz napnál hamarabb, pedig mindet párnapos szállítással ígérték. Viszont volt, amit csak 3 hét után... -
jojjer94
csendes tag
válasz andrisbandi #260762 üzenetére
Én az itt olvasottak alapján számítottam rá, hogy nem lesz úgy a határidő, mint ígérik. Így helyén tudtam kezelni a dolgot, hogy egyik tétel sem sürgős, ha pár hét mire ide ér, az sem izgat.
De ha nem olvasnám itt a fórumot, akkor azért felhúztam volna magamat azon, hogy az általuk ígért
határidőt még csak megközelítőleg sem tartják be.Off: Foxpost automata bekrepált itt Veszprémben. Asszonyka csomagja jul11. már átvehető lett volna, csak hát ugye nem lehetett, nem működött a kijelző.Röpke 3hét telt el, mire képesek voltak másik autómatába(300m) átvinni a csomagot.
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #260813 üzenetére
múltkor tekerés közben elhagytam a zebrán, nem örültem neki.
-
zsocy
őstag
válasz andrisbandi #260813 üzenetére
Nekem ilyen adalpterből a Shimano féle (sm pd22) van egy 520-as pedálon, de nem szeretem. Valahogy sosem úgy áll ahogy kéne és olyan furcsa érzés rálépni is. Nekem jobban tetszenek a "rendes" kétoldalasak, mint amilyen az eredeti kérdésben is volt.
[ Szerkesztve ]
-
robee19
tag
válasz andrisbandi #260813 üzenetére
Igen, a külföldi deca oldalakon megtaláltam én is, de a magyar oldalon nem.
-
dom1n0
senior tag
válasz andrisbandi #260804 üzenetére
mindenhol +8% németből, úgy hívják sajnos hogy ÁFA
-
szimpláncsak
tag
válasz andrisbandi #260813 üzenetére
Igen, ez van és már én sem látom a hazai webshopban. Szerintem sem kényelmesek ezek az adapterek. A BBB az lenne csak abból sikerült elhagynom az egyik felét mert nem pontos a mérete Ezért kéne valami fél spd. Amit linkeltem meg azt írják, hogy ipari csapágy, cro-mo tengely és "csak" 330gramm. A kinézete nem tetszik de az pedálnàl annyira nem érdekel.
Ringman : Nekem is eltört, pedig honlapon a videóban bizonygattàk, hogy hány ezerszer tesztelik a nyitást/zárást
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #260872 üzenetére
Majd meglátjuk, ha végre eljutok oda.
Természetesen én sem azzal fogok indítani, hogy locsolom a squirtet, először hagyom, hogy a gyári kence megkopjon (#kivanfizetve ). Mivel vizes "oldat", ezért ugye az olaj nem nagyon kéne, hogy beengedje a csapok közé, de a víz elpárolgása után meg ottmarad a viasz, ami meg pont tudna vele keveredni Ezt még érdemes lenne megnézni.
Amúgy is, a squirt az én láncaimon nem azonnal volt bajnok, csak pár száz km után kezdett el furán nem nyúlni.A videót majd megnézem, de szerintem ezt az arcot már láttam, és valahogy felemás érzéseim voltak tőle. Kár, hogy nem emlékszem a miértre.
Ringman
Rose nálam az utóbbi időben rendszeresen ezt csinálja[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #260872 üzenetére
No, megnéztem a releváns részt.
Vajon mekkora a különbség az olaj és a WD-40 között?
Még ha a nagy részét el is használtam a gyári kenésnek, nem számítok rá, hogy ez első adag Squirt mindenhova is eljut, arra viszont igen, hogy a gyári kenés, és a viasz egyszerre kopik. Mivel a viaszt időszakonként pótlom, ezért pár kenés után teljesen ki kellene szorítsa a gyári kenést.
Amúgy meg mint tudjuk, a viasz nem oldódik vízben, ezért egy plusz adalékanyag emulziót képez belőlük. Ez az adalék vajon ki tudja-e a gyári kenést kezdeni, hogy keveredjen a viasszal, és egy idő után teljesen kijöjjön a láncból?
Nekem legalábbis ez az elméletem, aztán majd meglátjuk.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
nagyúr
válasz andrisbandi #260908 üzenetére
ja, ezért gondolkodom rajta én is erősen. a mosógépen meg programozható a centrifugálás, ez így 2023ban már nem fekete mágia. öblítőt nem kell beletennni. de gyártanak eleve mosógéppel mosható sportcipőket is, sőt, van is ilyenem. 4-5 menet után kutya baja sincs.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
ReFleXx
addikt
válasz andrisbandi #260953 üzenetére
hadde itt meg a lendkerek effektus be sem tudott utni mert allo kerek mellett is ilyen
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #261060 üzenetére
Az lesz majd, irok nekik holnap. A gyari konzollal hasznaltam, nem a garminos atalakitossal
szerintem cseren kivul maskepp nem javithato.
itt meg ok volt a dolog :/
azt hiszem egy etapban nem is mentem ennyit
levetelnel nem volt utban a lampa[ Szerkesztve ]
-
robee19
tag
válasz andrisbandi #261103 üzenetére
Köszönöm szépen. Éppen a fékkar miatt kezdtem el nézegetni a Deorékat. Annak én is jobban örülnék, ha kisebb lenne. De más hátrányát eddig nem éreztem. De mondom ezt úgy, hogy valóban ez az első tárcsafékem. Előtte az újabb Tigra felnifék volt az outimon. Ahhoz képest ez nagyon felül teljesít. És elöl 180 hátul 160 tárcsa van.
-
tknof1871
őstag
válasz andrisbandi #261091 üzenetére
Üdv! olcsó kerékpárváz ápolás mosás után; LIDL pumpa
Egy gyakorlatias kerékpáros (láthatóan mindent a legolcsóbban de hatékonyan próbál megoldani) videójában láttam, hogy a mosás és a víz letörlése után autó karosszéria ápolót használt a vázra. Angolul beszélt, pontosan nem értettem.
Vajon igaza van? Végül is a karosszéria és a kerékpár váza is fém, van benne logika.Korábbi kommentben feljött a Spray Muc-Off Bike Protect 500 ml, ami szállítással kb. 5,200 - Ft. A videó után keresgéltem a magyar webshopokban és a karosszéria ápolók túl sokfélék, elvesztem közöttük. Konkrétan van olyan megoldás ami ugyanúgy megvédi a vázat mint mondjuk a Bike Protect de olcsóbb? Nem kell szépnek lennie tőle a váznak, csak védje meg. Mostanában elég sok az eső.
Valaki más videójában mosás után a videós szó szerint minden résből, kifújta a vizet. Még a csavarfejekbe is belefújt. Volt kompresszora. Érdekes, hogy más, aki nagynyomásút használt a mosáshoz, erre a célra az MO-94-et használta és nem sűrített levegőt. A kompresszoros fickó meg csak a kerti slagot de minden résbe belefújt.
Az érdekes látvány volt, hogy a mosásnál WC kefét használt pl. a kazettás váltón. Megnéztem és a nagy, a P betűs, barkácsáruházban 552-Ft a WC kefe. Egy nyeles autómosó kefe, hasonlóan hosszú nyéllel 1,199-Ft. Egy olcsó komplett kerékpártisztító kefe szett, amiben a nyeles autómosó keféhez hasonló is van, mondjuk 6 ezer, a Park Tool szettje ennek a duplája.
LIDL pumpa
Most 4,999-Ft. A nagy T alakú. Olvastam véleményeket. A teste műanyag. Jobb, ha fémből van a pumpa?
A nyomásmérője pontatlan. Két szeleptípushoz is jó (Dunlop, auto). Rászorítható a szelepre. De van akinek pumpálás közben leugrik a szelepről.
Ajánlott vagy nem ajánlott pumpa?
Mikor a helyi kerékpárszervizben/boltban voltam hasonló műhelypumpát legolcsóbban 9 ezer Ft.-ért ajánlottak, de nem kérdeztem az fémből vagy műanyagból van, a nyomásmérője mennyire pontos.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #261116 üzenetére
Hm, lehet, ezt nem is figyeltem, hogy nagyobb furat kell nekük. Lehet majd kipróbálom, mert a felnim schraderről van adapterezve prestára, így használhatnám prestával adapter nélkül.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz andrisbandi #261091 üzenetére
Sajnos tapasztaltam én is, hogy a második nem jó, de nekem csak olyan problémám volt, hogy össze-vissza mutatta a nyomást
.LnB
Néztem én is, vannak érdekes kategóriák a pályakerékpàrban. A tandemen nem mondom, hogy nem mosolyogtam De a madison, meg a pontverseny nagyon tetszett -
robee19
tag
válasz andrisbandi #261148 üzenetére
Igen, ezt felnifékkel is így próbáltam csinálni.
-
válasz andrisbandi #261148 üzenetére
Országútról volt szó. Persze az állandó fékezést ott is kerülni kell ilyenkor.
Terep teljesen más kérdés, ott az alap hidrós fékek bizony lehetnek kevesek. Persze megint az a kérdés, hogy kinek mi a terep, meg mi számít hegynek.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
stickermajom
addikt
válasz andrisbandi #261134 üzenetére
Gazdag sajnos nem vagyok, de ez nekem bevált mosásra: [link]
Öblítő helyett meg kap egy kis Sanytolt. Ez a kombó nekem bevált még a protektorra is, ami 2 nap intenzív használat után kimoshatatlanná szagúvá válik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest