Hirdetés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fpeter07
veterán
válasz Csokicsibesz #68429 üzenetére
"Nyilván nagyon sok pénzt el lehet költeni egy bringára, mindig van valami amit lehet cserélni. Számomra a fő kérdés az, hogy megéri-e rendesen rendbe rakni ezt a bringát."
- Hát igen, ezt érdemes megvitatni. Van egy 7 éves montim, ami már inkább outiként funkcionál. Teleszkóp halott, hajtás kopott, hátsó váltó kissé lóg, v-fék nem tudom mennyire ette már meg a felnit. Ez a gép is már 150k-200k-et elfogyasztott. Választhatok, hogy felújítom ezt, vagy veszek egy régi vágású outit használtan. Az utóbbi mindig is érdekelt, szóval nem kérdés, hogy a fejlesztésnek nincs értelme. -
fpeter07
veterán
válasz Csokicsibesz #68438 üzenetére
Ha akarsz versenyezni, akkor egyértelműen 29er. Aszfaltos emelkedőkön halál, egyébként mindenhol jobb, mint a 26. Ha nem versenyzel, akkor meg mindegy. A lényeg, hogy guruljon.
-
fpeter07
veterán
válasz dokee78 #68570 üzenetére
Itt nem a sebességdifferenciáról van szó, hanem inkább arról, hogy teljesen más érzés két különböző kerékmérettel menni. 29er traktor feeling, felfelé jól tapad, lefelé elmegy bárhol. Össztelós 29errel nem kell nézned az utat olyan szépen simít. És ez azért egy sokórás maratonon nagy előny. A kiskerék viszont nekem jobban bejött. "Pénztárcabarát" (bár már 300k-be van a bringa minimum ) és kis fürge. És nagyon jól meg lehet tanulni vele bringázni, mert nem mindegy hova rakod a kereket.
-
fpeter07
veterán
válasz -=RelakS=- #68625 üzenetére
Elképesztő milyen skilljei vannak a fickónak.
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #68671 üzenetére
Útvonalról van trackod? Érdekelne merre ment.
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #68684 üzenetére
Király köszi! Majd bejárom egyszer, ha vonatozni támad kedvem.
-
fpeter07
veterán
Azért kicsit vicces, hogy a touron a srácok 40 alatti átlagot jöttek, és lassúnak nevezik őket.
-
-
fpeter07
veterán
Ez lezsibbasztotta az agyamat. Bornyitó csak is kerékpárosoknak: [link].
-
fpeter07
veterán
válasz dokee78 #69254 üzenetére
8-12 kcal/óra/testsúlykilogramm energia használódik fel tempótól függően. Gyümilé 400-450 kcal/liter energiát tartalmaz. Óránként másfél-két liter itallal érdemes számolni. Melegben inkább két liter.
Én tudom, hogy 20-as átlagot tudok menni aszfalton hosszú távon. 5 óra alatt 64 kg súlyommal 8*5*64=2560 kcalt pöfögtetek el. 2:1 hígításban 10 liter folyadék elfogy, akkor 450*5=2250 kcal lesz pótolva. Tehát ha nem eszik az emberfia semmit, csak házi izót iszik, akkor pótolva lesz nagyjából az elégetett energia.
Viszont fontos, hogy milyen gyümölcslevet veszel. Mert 100% narancs nekem majdnem ihatatlan volt. Édesek ezek a cuccok. Annyira nem örülnek neki a fogaid, ráadásul a szomjúságérzetet sem oltja nagyon. Az almaital az finom volt, többit még nem tudtam tesztelni. Tiszta víz mindenképp kell mellé egy másik kulacsba mondjuk.
(#69269) Cathfaern : 10 órás versenyen buktát nem volt egyszerű megenni, pedig ott "csak" 150-es pulzossal mentem.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz Valkűr #69302 üzenetére
Évek óta nézem és mindig ilyen gatyi kesztyűket árulnak. 2010-ben vettem egyet, sajnos idén már nem tudtam használni. A sok esés meg a fogás kikezdte a gélbetéteket és félig el volt már kopva. Vettem viszont egy Socke-t, ami nagyon kényelmesnek bizonyult, így holnap beszerzek még belőle.
Más: Holnap du. xco svájcban [link], vasárnap meg dh [link].
-
fpeter07
veterán
válasz deicide #69362 üzenetére
Jó bután én elmentem kocogni 40 percet. (egy hónap kihagyás után) Ez csütörtökön volt. Pénteken egy montis átmozgatásra elmentem, de a combomat nagyon éreztem. A pulzusom nem is ment 134 felé. Pedig most hétvégére terveztem verseny főpróbát, talán holnapra már lesz elég erőm hozzá.
Sok szerencsét a versenyre! -
fpeter07
veterán
válasz deicide #69367 üzenetére
Én végigkondiztam a tavaszt, heti 3x edzés különböző izomcsoportokra. Sokszor nagyon nehéz volt lemenni, mert a jó idő miatt szívesebben vagyok épületen kívül. De egyetemen óra előtt/között/után belefért. Két hasznos dolgot vettem észre ez idő alatt: fára/tárgyakra könnyedén felmásztam, és xco pályán végig tudtam menni. Ha nem edzettem volna karra és hátra, akkor nagyon sanszos lett volna azon a pályán végigmenni. Mások ilyen terepen versenyeznek, nekem épp elég volt végigmenni rajta. Másik dolog, hogy állítólag lányoknak bejön az izmos felsőtest. Hát ha valaki csak ezért dolgozik az meg is érdemli a sorsát. (Pár szép szó volt érte) Én ezt nem tudom megerősíteni.
Szóval kerékpárosként (montisként is) inkább az alacsony súly számít, mint a nagy izom. Aztán be lehet venni a képbe az egyik srácot, aki fullyval együtt a 100-120 kg-ot és elhagyott felfelé simán. Izmos lába volt neki tény, de nem úgy van, hogy az izom elfárad, a csont meg a bőr pedig nem?Hát rövid gondolatmenetnek ennyit.
szerk: (#69372) gergo5991: A felhúzás nagyon nehéz gyakorlat (legalábbis nekem). Több hónap edzés után sikerült 5x sorozatokat csinálnom.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
Mai kihívás teljesítve! [link]104 m-t emelkedik 700 m alatt, 8,45 %-os a teljes emelkedő. Ez így annyira nem tűnik vészesnek. De fele 12%-os. Egyben, pihenés nélkül ezt megcsinálni nem gyerekjáték. Elsőre a feléig sem jutottam fel. Másikra sem tudtam azon a nagyon meredeken felmenni, de folytatásában azért félig még eljutottam. Harmadikra spóroltam már az energiával és csak a meredeken kezdtem el "menni". (igaz kiskónuszról van szó ) Nyeregpontra izomból felmentem. Kis pihi után ez folytatódik. Nem lehet látni alulról, hol az emelkedő vége. Ez mentálisan is aggasztja az embert. 188 pulzussal sikerült abszolválni, mintha lelocsoltak volna.
-
fpeter07
veterán
válasz rétisün #69535 üzenetére
1,5 barra levettem a nyomást, nehogy elkaparjon a kerék. Idei versenyeken eddig mindenhol fel tudtam menni. (jó volt egy 10-15%-os rész egyiken, ami nem ment, mert feltorlódott a nép, egyébként kiszenvedtem volna) Ezt eddig kerültem, mert gyalog is nehéz felmenni rá.
Stelvióra vezet montis út?
-
fpeter07
veterán
válasz imyourfriend #69588 üzenetére
Nekem a nyugalmi és a max pulzust kellene lemérnem újra. (201 (vagy 204) és 54 volt valamikor)
-
fpeter07
veterán
válasz imyourfriend #69618 üzenetére
Az XT hátsó váltóm szerintem a gyárból kijövet koszosabb lett, mint ez.
-
fpeter07
veterán
Nincs véletlenül valakinek eladó 9-es sora? (van egy cserekerekem, viszont hátsó kerékre kéne egy fogaskoszorú)
-
fpeter07
veterán
válasz trialboj #69726 üzenetére
2,25 terep gumival 30 felett nagyon nehéz tartósan menni. Volt év elején egy verseny, 20 km aszfalton, két kanyar volt az egész pályán. 1,25-ös slickeket raktam fel. Sajnos az outis kollégák mögé nem tudtam beállni. Egyszerűen nem tudtam a 35 feletti tempót tartani. Próbálkoztam felérni egy-egy grupettóra, de az utolsó néhány méter nem ment. (egyébként sem tudtam volna tartani magamat)
Verseny előtt teszteltem magamat. Reggel elmentem egyet bringázni, hazafele nyélen 27-es átlagot jöttem, enyhén emelkedő úton. Nyilván edzettség kérdése is a dolog, de annyira nem lehet száguldozni terep külsővel. Lehet menni vele gyorsan, de leszívja az erődet. Sokkal gyorsabban, mint a slick.Az ellentétre is van példa. Slickel mentem terepre. Hát a kanyarodásnál figyelni kell, mert nincsenek oldalsó bütykök és könnyen kicsúszás lehet a vége. + A slick gumi nem ballonos, én tengelytörést is összeszedtem vele.
-
fpeter07
veterán
válasz Napfénysüti #69784 üzenetére
Nem is kell nézegetni nagyon tapasztalataim szerint. Szinte csak a pulzus érdekes. Ha belövöd a pulzustartományokat, akkor min alatt/max felett csipog az óra. Versenyen esetleg érdemes nézni a távot is, hogy mennyit kell még szenvedni. A sebességgel én annyira nem szoktam törődni, az körülményektől függ. Nem is nagyon harcoltam még a győzelemért. De talán idén fogok.
-
fpeter07
veterán
válasz -=RelakS=- #69941 üzenetére
Mit nem adnék egy ilyen helyért, nem kéne mosóba vinni a bringát...
-
fpeter07
veterán
Szerettem volna, de a szervezők későre rakták a rajtot. Nem autóval járok versenyekre, hanem többnyire vonattal. Egyébként is ahogy nézem az eredményeket, valami 20 perces futam volt az amatőröknek. Nagyon megérte volna rá elmenni... Inkább pihentem és felkészülök a többi versenyre. Hétvégén futóversenyt várom, igen rég nem futottam 15 km-t, majd megoldom valahogy.
-
fpeter07
veterán
válasz ghost364 #70011 üzenetére
Nekem nincs kalandvágyó ismerősöm. Olyan meg pláne, aki egy ilyet meg tudna csinálni. Egy ilyen hegyhez már kellenek lábak.
Itt egy érdekes cikk egy edzéselemzésről. [link] Ez azért kicsit meglepő: Road and XC racers are similar in terms of power abilities, however XC racers are generally lighter than road racers.
-
fpeter07
veterán
Egészen durva baleset. Néha azért illik körbenézni, mielőtt az ember lelép a járdáról. [link]
-
fpeter07
veterán
válasz trialboj #70048 üzenetére
Jó nyereg kell, és pontosan be kell állítani, hogy kényelmes legyen. Tapasztalataim alapján fontos, hogy legyen párnázása valamilyen szinten, de a kialakításától fogg függni, mennyire viseli el a feneked. Nem egyszerű beállítani egy nyerget, de megéri rászánni az időt. Az ilyen néhány 1000 Ft-os darabokkal nem kísérletezgetnék, azok 50 km-re vagy 3 órákra jók.
-
fpeter07
veterán
válasz Hasaggymeg #70151 üzenetére
Kutya kutyát eszik. Mindenki azt mond, amit akar, én a versenyt nézem.
-
fpeter07
veterán
"Az időfutam ellenére is vissza kell egy picit kanyarodnunk a tizenhetedik etap történéseihez. A nehéz hegyi szakasz egyik lejtmenetében az új-zélandi Shane Archbold hatalmasat bukott, nekicsapódva az egyik út melletti kőfalnak. Kerékpárja kettétört és ő maga is rendesen megütötte magát. A hátralevő hetven kilométert még letekerte, azonban a csapatbuszának lépcsőjén már nem tudott felmenni. Minden erejével azon volt, hogy ne kelljen feladnia a Tourt, azonban később kiderült, hogy eltört a medencéje. Habár a Bora-Argon 18 csapatának sportigazgatói már a szakasz során is azt tanácsolták neki, hogy álljon meg, Archbold hajthatatlan volt. A verseny igazi hőse! "
Ez nagyon durva. Nem is ertem hogy lehet ilyet csinalni. Tavaly Conti tekert fel hegyre torott labbal.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen