- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android car alkalmazás xiaomi mi 9 vs autós kamera közötti csatlakozás probléma.
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mobil flották
- iOS alkalmazások
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
válasz
lsebestyen #244237 üzenetére
Nekem is 310 van.
Mára úgy döntött, hogy marcius 12 van. Azt csak itthon vettem észre. Az viszont 2km után feltűnt, hogy reggel 8 helyett, hajnali 4-er írt ki.
Aztán itthon helyreállt a dátum. Meg az idő is, de azon kellett ugye +1 órát még állítani.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
MPowerPH #244323 üzenetére
Valaki tudná linkelni ezeket a Soudal, Squirt, Smoove cuccokat? Megnézném őket, nekem is kellene valami. De ha ezekből is van még 20 fajta, akkor nem akarok elveszni közöttük.
És nem tudom, hogy számít e, de én országútira keresek valamit. Pont tegnap tisztítottam én is a láncot meg a hátsó sort. De elég híján voltam oldószereknek és kenőanyagoknak. Úgyhogy szeretnék betárazni. Olvastam tegnap délelőtt az egész beszélgetést, és ezt el is mentettem magamnak WD-40 PTFE. Viszont érdekelne más cucc is.Néztem tegnap a GCN videót, a csávó zsenília dróttal tisztította a hátsó sort. Vettem én is tegnap és megpróbáltam. Vettem azért egy nyeles cipőkefét is, az többet ért.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Dark Archon #244424 üzenetére
Köszönöm!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
gulupeti #244456 üzenetére
Ha ezt felküldöd 8 bárral, akkor nem fog kijönni ott a belső? Addig fogja feszíteni azt a lyukat, míg ki nem jön, és deffekt.
Mutatom, mi lesz a végeredmény: [kép]
Szerintem...„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
gulupeti #244492 üzenetére
Nézd, nekem nagy tapasztalatom nincs.
De én egy olyan külsőt rögtön cserélnék. Most is kérdésesek a külsőim, úgy tekertem hétvégén. Igaz Strava (mert én nem emlékszem, hogy annyira engedtem volna a bringát) szerint így is volt egy ereszkedésem, ahol 72km/h-val jöttem. Az még a mostani nem új külsőimmel is para nekem.
Tegnap jöttek meg az új külsők, ma kerülnek fel elvileg. És ezek "csak" kopottak. A múltkori hátsó defektem után is elgondolkodtam, hogy ha ez lefelébe durran el, az elég durva lett volna.
A tied meg szét van konkrétan nyílva.Szóval te kérdeztél, mi meg leírtuk, hogy mit gondolunk. Én csak a személyes véleményemet tudom leírni. A döntés viszont a tiéd.
Egyébként meg szerintem ha felfújod, és mész vele, egy kő úgy is hamar választ fog adni rá, hogy cserélned kellett volna e.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Egy kis mesélős poszt.
Tudva lévő, hogy nem én vagyok (még) a legélesebb kés a fiókban, bringa ügyben. Meg is esett velem az a dolog ugye, hogy szétdurrant a hátsó gumim. Amire kaptam gyors megoldást havertől, egy másik külső személyében. Közben pedig megrendeltem a GP5000-ket. Mondja haver, hogy 1 perc feldobni a külsőt.
Hazamentem, nekiálltam kicserélni és szívtam vele mint a barom. Olyan szinten, hogy teljesen hülyének éreztem magam. Le is alig tudtam szedni, feltenni a külsőt meg.. hagyjuk is.Alapvetően balf*sznak tartom magam ilyen dolgokban. A technikai dolgokhoz értek, a szerelésekhez már kevésbé. Szóval mikor tettem fel a külsőt, megálltam és nyomi módjára elkezdtem YT videót nézni basszus, hogy mit nem csinálok jól. A videókba meg játszi könnyedséggel tették fel a külsőket. Hát mondom nem igaz.. ennyire béna nem lehetek. Pont jött a szomszéd, mikor próbáltam ismét feltenni a külsőt, és mondom neki, hogy segítsen már (ő is ért a bingákhoz). Segített, nagy nehezen feltettük.
Másik haveromnak (aki "profi", és akitől a külsőket kaptam), mondtam, hogy ha megjönnek a GP5000-ek, akkor hozom, és tegyük már fel együtt, hogy lássam mit cseszek el.
Na tegnap eljött a nagy nap. Összefoglalnám haverom egy mondatával: "B+ én ilyet még nem láttam..Vannak felnik, amiket nehezebb szerelni, de ez? Ezt cseréld le amint tudod.."Kicsit örülök, mert nem csak velem volt a hiba. Viszont azt dumáltuk, hogy ha bárhol útközben defektet kapok, akkor ezt nem tudom az út mellett cserélni. Easton Vista SL egyébként a felnim. Nem mai darab.
Úgyhogy most elkezdek majd nézelődni. Mert ez hosszútávon tényleg gond lehet. Haver Fulcrum felé terel, minden bringáján az van. Karbonba nem gondolkodom még, túlzás lenne nekem. De majd keresek valamit.
Egyébként a GP5000-ek fent vannak, de még egy métert nem tudtam velük menni, talán ma.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
flash- #244593 üzenetére
Én azért nem tartok ott, hogy a küllők aero hatását (is) figyeljem.
Na meg a világ összes pénze sem áll a rendelkezésemre. Szóval okosan fogok válogatni.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
fulton #244596 üzenetére
Gondoltunk rá, de nem sokat segített volna.
A belsővel szerencsére nagy baj nem volt. Annyi, hogy ment a külsőbe hintőpor, hogy ne süljön össze a kettő.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #244598 üzenetére
És kb meddig alsó polcos a Fulcrum? Racing 4?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
zsocy #244610 üzenetére
Mit ajánlotok, hol nézzek felniket (boltok, honlapok)? Én eddig a bringaland-ig jutottam, ott néztem a Fulcrum-okat.
Vicces ez az egész, mert tényleg azt hittem, hogy én vagyok ennyire béna. Aztán bebizonyosodott, hogy vannak ilyen "kombók", amiket tényleg nagyon nehéz szerelni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
szimpláncsak #244617 üzenetére
Nézelődök majd. Kicsit el vagyok veszve, mert nem tudom, hogy mire is kell figyelni. Az én mostani felnim nem átütőtengelyes. Azt nem is tudom, hogyan írják angolul.
Simán csak a Quick release?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
flash- #244619 üzenetére
Jó csak nem mindegy, hogy ki nem ajánlja, és kinek. Mert én például nem az vagyok, aki 1W-on gondolkodik.
Én hamarabb veszek meg egy olyat, ami külsőre jobban tetszik.
Amúgy igen, nem kell feltétlenül vennem. Nem is most rögtön fogok, de nézelődök azért.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Brigéciol áztatás azt csak üveg edénybe? Vagy mehet műanyagba is?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
fulton #244654 üzenetére
Én is nézek másokat Strava-n. Szigorúan! Tök jó buli! De biztosra megyek, olyan neveket mint: van Aert, van der Poel, Evenepoel, Pogi, Ati, Erik...
Ez a tuti, így nem merül fel olyasmi gondolatom, hogy ha egy kicsit jobban megnyomom, utolértem volna az átlagukat...
Viccet félretéve, én magamhoz mérem magamat. PR-eket nézem, mást nem.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
fulton #244661 üzenetére
54.7km/h? Sose gurultál gyorsabban mondjuk hegyről lefele?
Síkon az nagyon durva, én még ennyivel nem mentem síkon. De ereszkedve, 60+ simán szoktam (lefele) menni. Hétvégén írt 72km/h-t is. (Mondjuk nem mondom, hogy nem félek néha, a k**va utak állapota miatt...Szóval azért nem jellemző rám se, hogy így állatkodok lefelébe.)
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Dark Archon #244709 üzenetére
Uhh de frankó az a szín!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Végre sikerült kipróbálnom a Conti GP5000-es gumikat. És én előzetesen kíváncsi voltam, hogy kezdő létemre, fogok e bármit érezni különbséget. Nem hazudok, az első 10 méter után azt mondtam, hogy azta rohadt.
Schwalbe Ultremo gumijaim voltak a bringán. Nem tudom mikoriak. És azok 23mm-esek voltak, most a GP5000-rekkel, váltottam 25mm-re. Így gondolom a két dolog össze is adódik. De az érzés, nagyon jó. Érzem, hogy mennyivel jobban gördül ez a gumi, egyszerűen könnyebb hajtani a bringát. És komfortosabb, nem érzek meg minden repedést az aszfalton annyira, mint a régiekkel. Ez valószínűleg a méret miatt van.
Szóval én letettem a hajamat ezektől a GP5000-ektől. De azért az is igaz, hogy sok tapasztalatom nincs a gumik terén. Szóval könnyű volt lenyűgözni.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
fulton #244797 üzenetére
Biztos nem mindegy, hogy miről váltasz rá. Én külsőim elég gatyák voltak már. Szóval biztos ez is számít.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
-
.LnB
titán
válasz
lsebestyen #244821 üzenetére
Ahha. Köszi az infót.
Más téma:
Ennek a krém csíknak néhány Vittoria, Conti és egyéb külső gumiknál mi értelme? És miert drágábbak azok a külsők? Csak dizájn elem? És mi az a transparent? Mi lehet abban átlátszó? Mert GP5000-ből van olyan is.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Ahogy nézem a felniket, abban az ársávban amit így elsőre szánnék rá, nincs nagyon választásom. Vagy a Fulcrum Racing 4 vagy a Fulcrum Racing 3 maradt. A 3 az könnyebb, a 4-nek jobban tetszik a magasabb pereme.
De még mindig csak nézelődök, nem döntöttem még el, hogy mi legyen.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #244939 üzenetére
Érdekes helyzetben vagyok. Mert ismerős körben három ember is Fulcrum-ot használ. Racing 6-tól-Racing4-ig. És ajánlották nekem. Itt viszont úgy látom, hogy nincs jó híre a Fulcrum-nak. Viszont nem is ragaszkodom én hozzá. Amit nemeth989 írt, DT Swiss PR 1600 Spline 32-ről mi a vélemény? ROSE-on elég értelmes árban vannak.
Mavic Crossride-ot meg én sehol sem találok.
A P1800-at miért ajánlod (érdekel a véleményed, azért kérdezem)? Az ára nagyon kecsegtető: [link][ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
-
.LnB
titán
válasz
zsocy #244948 üzenetére
Köszi. Ez jó összefoglaló komment.
Tegnap Flandria alatt Szega beszélt a felnik/kerekekről, és ez tök jókor jött nekem. Az alacsony perem az hegymenetre jó, de síkon lassabb. Az aerobb kerék meg felfele lassabb. Viszont a kis perem 23mm például, az sérülékenyebb. Szóval ez a 32mm-es ez így elsőre nekem tetszik. Köztes megoldásnak jó lehetne.
Azt hallottátok, hogy az UAE váltott Pirelli P-Zero gumikról idénre, mert Pogi annyira szidta azokat a gumikat? Most Continental-lal mennek. (Biztos 80-90km/h körül már nem tapadt úgy a Pirelli Poginak.
) Néztem azokat a gumikat, amiket Valter Ati-ék használnak, de nem is lehet őket kapni. Vittoria Corsa Pro.
Meg az is tök érdekes volt, hogy Pogi, van Aert, és van der Poel közül ketten is kisebb vázat használnak, mint ami a méretük lenne. (Nem emlékszem, hogy hármójuk közül melyik kettő.
de asszem Pogačar és van Aert)
Ezt meg csak itt hagyom ha valaki nem hallott volna a tegnapi Flandira mega bukásról: [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
balintbaba #244951 üzenetére
UAE-nél pont szóba került, hogy azért használnak Colnago bringákat mert Arab pénz van a cégben.
Szóval erre ne adj.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #244953 üzenetére
És az 1600 az elvileg jobb az 1800-nál ugye? Szóval egyikkel sem lövök mellé ha úgy van.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
lsebestyen #244955 üzenetére
Tegnap ezen a kialakításon rosáltam be, pont a Flandria közben tűnt fel: [link] Az a nyeregcső alatti rész...
Durva.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Miután lekezeltem brigécióval a láncot, érdemes még lemosni vagy valami?
Már pénteken megcsináltam, és hetekig nem fog még felkerülni a bringára, szóval lesz ideje kiszáradni.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
.LnB
titán
válasz
f4lcon #244972 üzenetére
Magyarországon? Ahol van lombsétány erdő nélkül?!
Azokat a halakat simán elhittem még!
[link] <- várd ki a végét.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
gordonfreemN #244967 üzenetére
Egyáltalán nem egy bizató oldal: [link]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
ZavaBalazs #245001 üzenetére
Velotech első lámpámból pont hétvégén jött ki a usb-t takaró gumi. Mondanám, hogy micsoda véletlen, de akkor ez nagyon nem az.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
jjeahh #245002 üzenetére
Néha nem érzitek úgy, néha hogy ezeknek egy része csak humbuk?! Mármint annyi változó van, annyi felszerelés, annyi ember, annyi terep.. Ki tudná ezt tényleg szubjektíven megítélni?!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
jjeahh #245009 üzenetére
Á, én nem is azt mondom, hogy nincs különbség. Biztos van. Hanem, hogy ezt ki tudja átadni a másiknak rendesen?! Annyira különbözőek vagyunk... És akkor centiméterekről beszélünk mint óriási különbség?
Az lenne a legoptimálisabb, ha mindenki ki tudna próbálni mindent.Úgy gondolom, hogy ezek nagy része nem egzaktan mérhető dolog. Hanem "érzés" alapon megfogalmazható. Na innentől kezdve jön, hogy nem mindenki egyforma. Aztán lehet tévedek, és nem akarok akadékoskodni se.
mauimagic
Ebből én nem sokat értettem. Én országútizom.
De a bringád marha szép a képen!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Zanik #245086 üzenetére
És ez mit jelent pontosan? Ez a zászlózás? Van jelentősége?
Én a telós appban nem látok semmit erre vonatkozóan.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Zanik #245102 üzenetére
Ez tiszta, de gondolom a Strava ezt simán le tudja venni. És téma lezárva. Az is lehet, hogy valaki "félrekattintott".
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
gordonfreemN #245110 üzenetére
A párodnak nem a 29"-es, hanem a 27,5"-es kellett volna: [link]
27,5"-nél teljesen más a mérettábla is.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Ringman #245119 üzenetére
Outinál "c", nem "b".
Azé' okoskodok (poénnak szánom) mert még annak is most kellett utánaolvasnom, hogy mi is az a 650b.
Elolvastam a kommentedet, és rá kellett keresnem erre a 650b-re.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
6030D #245216 üzenetére
Kíváncsiságból megnéztem a versenykiírást. És látom, hogy van e-MTB verseny is..
Én annyira nem vagyok oda ezekért az ebringákért. Ha valakinek bármi egészségügyi oka van, vagy idős akkor még oké. De amikor látom, huszonéves fiatalok csoportja is ilyet hajt... gáz. Akkor minek bringázik, ha csak elektromossal tud menni?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
6030D #245223 üzenetére
Áhh nem. Az én gyomrom ezt nem veszi be. És tudom, hogy köcsög felfogás, de akkor is vállalom.
Ilyen férfiaknak adnék egy-egy guminőt is, hogy akkor tessék azt használni..
Múltkor szenvedem felfele magamat (országútival) a 12-15%-os részen, taknyom-nyálam egybe... A helyiek, arra járók meg rendesen drukkolnak nekem. Egyik csávó még kiabált is utánam, hogy végre valaki, aki nem ebike-al megy itt fel.De volt olyan is régebben, hogy két nyugdíjas hölgy megelőzött ebike-kal ott felfele. És megvártak a tetején, tapsoltak nekem. Aranyosak voltak.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #245235 üzenetére
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Wombath #245244 üzenetére
Ezt a vizes lemosást a sima brigéciolra írod vagy csak a 2000-re? Mert én beáztattam a láncot egy napra sima brigéciolba. Letörölgettem utána, de nem mostam vízzel el. Eltettem száradni (több napja).
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Van egy téma, amit már rég meg akarok itt kérdezni, hogy ki, hogy vélekedik róla.
A bringázás közbeni zene hallgatásról? Aki országútizik, azok közül van aki hallgat közben zenét? Fülhallgatóval.
Én sokszor belegondolok, hogy milyen jó lenne úgy tekerni. És sok profitól is olvasható, hogy ők úgy tekernek. De én borzasztó veszélyesnek találom, és szerintem sose mernék úgy menni. Főleg közúton. Mert montival terepen még teljesen oké. De amikor ott van körülötted a forgalom..
Szóval van aki bevállalja országútival is? Érdekelne a miértje is.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Ringman #245265 üzenetére
Sose volt még ilyenhez szerencsém. El sem tudom képzelni, hogy hogyan szólhat, milyen lehet.
Viszont a füljárat szabadon van, az nagy előny.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
Hasaggymeg #245286 üzenetére
De te vagy a rendszergazda a cégnél mi?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
vallas #245350 üzenetére
Ez valószínűleg nagyon változó. Mert én például, ha tekerek 5 óra felett, (legutóbb 123km-t) akkor sem zavar a nyereg. Úgy, hogy a nadrágom se párnázott (a téli). Olyan régi a nyergem, hogy képet se találok nektek róla.
Ezért vágtam ki egyet saját képről: [kép] (Cube) RFR Natural Shape 0.1 R a típusa. Még csak nem is géles. Alapból ez volt a bringához amikor még a Cube árulta.
Szerintem nagyon szerencsés vagyok.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”