- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsola32
őstag
dt e1800-as kerékszettre tettem fel múlt héten a Conti Gatorskin gumikat, nekem is nagyon nehezen ment fel...
Tesómnak is rendeltem tegnap egy ilyen kerékszettet, oda Conti Grand prix gumik mennek, 28as méretben. Kíváncsi leszek mennyire lesz szívás. (remélem azt ketten szereljük ) -
flash-
veterán
na én meg a másik véglet voltam a gp5000-el, a specialized gyári kerekére (Specialized Axis Classic amit állítólag a dt gyárt, bár nincs ráirva csak fórumokon mondogatják,de attól persze még alap kerék amúgy erős) kézzel felment a 28c gp5000 szerszám nélkül, (az már más kérdés hogy rendesen feltenni nem mindig sikerül amit a szerelő mindig észre is vett mármint hogy elcsavarodik alatta a belső na én itt nem tudom mi a trükk hogy ez ne történjen..)
gondolom ez felnifüggő dolog, nekem a decathlonos görgős köpennyel volt szenvedés elsőre fel se ment, aztán ott az volt a megoldás hogy ráfeszítettem amennyire birtam szerszámokkal, maradt ugye az a 10 cm a végén ami nem ment fel, úgyhagytam feszülve egy éjszakát másnapra már könnyebben azt is rá tudtam erőszakolni...
én is egyébként nézegetek kerékszetteket, aluból ahogy nézem a DTswisst pr1600-tól (vagy jobb tehát pr1400,stb) szokták ajánlani aminek ratchetes nagyon jó (DT350)az agya nem szerviz igényes és megbízható, ezzel partiban a Fulcrum Racing 3 van úgytudom de a ratchetes agy miatt is inkább a dt-t javasolják(legalábbis én erre jutottam több nap túrkálás után,meg hogy aztán az a fulcrum kevésbé aero a küllői miatt)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
-
evilskati
aktív tag
Édesanyám bringáján is ilyen a felni, múltkor raktam fel neki új gumikat. A meglévő levétele 1 kerékről másfél óra volt, és nem tudtam roncsolás nélkül megtenni. Az új köpeny szerencsére hamarabb felment, de az sem volt egyszerű.
Barátnője bringájára is rendeltünk új köpenyeket, hogy mindketten ugyanazon guruljanak. 10 másodperc volt leszedni a régit 1 kerékről.
Mondtam nekik, hogy ha defektet kap Anyum, akkor jobb ha taxit hívnak.
-
Friczy
senior tag
Némelyik felni/külső páros tud érdekes dolgokat művelni. Amikor először vettem Continental Touring Plust 28 mm-es méretben a kerekemre (akkoriban egy Shimano országúti kerék volt), alig tudtam felküzdeni a felnire, pedig addig mindig simán kézzel fel tudtam nyomni a peremet. A gumileszedővel sikerült felküzdeni, de a művelet közben sikeresen kicsíptem a belsőt , kezdhettem elölről. Szép kaland volt, azóta megtanultam a nehezebben szerelhető külsőket is kezelni. Másrészt a használat során a külső is kicsit lágyabb lesz, és a későbbi szerelések könnyebbek lesznek, tehát nem feltétlenül lesz az út közbeni szerelés nehezebb. Ne kapj defektet 1000 km-ig, utána már egyszerűbb lesz