Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Yahhher #153754 üzenetére
Indiszkrétet kérdezek: van tolómérőd? :D
Agyalok, hogy 2.6-os gumihoz vajon elég a 27.5-ös belső szélességű felni,vagy kéne a 30? valami tesztet találtam német oldalon, ahol azonos bringával tesztelték a 2.35-ös (szerintük keskeny... ), 2.6-os, és 2.8-as méretet ugyanolyan külsőből, és ijesztően kevés volt a mért különbség a 2.35 és a 2.6 között (ilyen 1-2mm, a képen nem is tudtam megállapítani, melyik melyik), a felnit bezzeg nem írták oda, mekkorán volt.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Yahhher #154047 üzenetére
hogy akkor mérve mekkorák is a külsőid? 2.6 NN + Magic Mary, ugye? A legszélesebb pontjukon, a Schwalbe úgyis azt adja meg, az eddigi mérésim alapján.
Meg hogy mekkora felnin, bár ezt kikeresem az adatlapjából, remélem megadták.
Köszi!Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Yahhher #154049 üzenetére
Királyság, köszi az infót! Na ez azért jobban hangzik. Ezek a balfék cikkírók szerintem feltették ugyanarra a felnire a 2.6-osat, vagy nem tudom... eddig nekem minden Schwábli elég jól hozta a névleges méretet.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Yahhher #154062 üzenetére
Itt van a teszt, szerintem ettől érthetővé válik az aggodalmam
De fogalmam sincs, mi a tököt csináltak ezek a tesztelők, mert így lényegében csak a súlyhátrány érződhetett a 2,35-tel szemben.. Nagyon az a tippem, hogy ezt a kettőt azonos, mondjuk 25-ös felnin használták.Ha már hozzá nem értés: Egyszer valaki linkelt egy olyan "tesztet", ahol megpróbálták megmérni, tényleg sokkal többet számít-e a kerék peremén lévő plusz súly. Mit csináltak? Vizet töltöttek a tömlőbe... Ez elsőre még ötletesnek is tűnhet, csak ha a víz nem forog együtt a kerékkel (márpedig ha nincs egy fal a belsőben, akkor nem fog), akkor adtak a sz*rnak egy pofont, ugyanaz, mintha csak ráakasztották volna a vázra a súlyt .
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Yahhher #155143 üzenetére
ha rajtam múlna, ami intéződik, már december óta nálam lenne
Szakbarbár: Ezeket nem ismerem, de a Superior MTB Challange 4 állomására január végéig lehet előnevezni, ha valakit érdekel. Eddig két rendezvényükön voltam, azok tetszettek, hátrány, hogy utánpótlás-palántáik is vannak, így nem elég a gravitációval megküzdenünk, hanem ott van az önbecsülésünk is... (értsd: engem felfelé-lefelé egyaránt aláznak a tizenévesek)
Májusban voltam egy "Balaton Maraton"-on, Füreden, de az gondolom egyik sem az említettek közül.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Yahhher #155181 üzenetére
áá, nem akarom elkiabálni... ha meglesz, referálok
Addig is: megérkezett a Shimano rotor a Novatec agyamhoz, rá is próbáltam, de egyelőre csak ennyi, úgy tűnik, tényleg passzol - hétvégén még szerintem nem alakítom át (SS projekt), egyszerre nem akarok sok dolgot változtatni. Most az új téli cipő tesztelése van soron
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Yahhher #155490 üzenetére
De neked veretősebb trail bringád van nem? Azon majdnem minden nagyobb, vaskosabb.
6030D: én nyáron 63 vagyok, télen 68 és óvatos duhaj . Igazából eddig nem volt semmi gondom a 180/180-al, de a következő tárcsám hátul lehet 160-as lesz, csak mert miért ne. Ha mindenkinek beválik, akkor biztos nekem is jó lenne az is és valszeg vagy 2 gramm minusz
Más: ha már féktárcsák, újabban az első nagyon nyávog ha egy pici víz, vagy akár köd éri és nagyon nehezen hagyja abba. Eddig nem volt gond vele és amikor megtörölgetem a tárcsát, egy ideig helyrejön, szal gondolom koszos a tárcsa meg a fékbetét is és ezért csinálja . Van valamilyen tippetek mivel lehet házi módszerrel megtakarítani rendesen? Eddig nem foglalkoztam külön a fékekkel, csak lemostam a bringával együtt sima vízzel. Féktisztító sprayt nem akarok, mert anno amikor kipróbáltam, valamiért tönkretette a betétjeimet.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Yahhher #155493 üzenetére
És az xc volt?
Tomi_Sci: régi 2x meg 3x hajtásoknál még a 11-34 és a 11-36 fogaskoszorúk voltak az általánosak, ha elöl van egy 22T kis lánckerék, ami szintén általános, akkor kb ugyanolyan könnyű kihajtani a bringát hegyre, mint manapság 1x rendszerrel elöl 32T, hátul 50T lánckerékkel. Mondjuk az igaz, hogy a 11-32T nekem sem lenne elég, hosszú 15-20%-os emelkedőkön kell a könnyebb fokozat, főleg ha nem vagyok formában... de Hassagymeg kemény mint a gránitlap
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
-
6030D
Ármester
válasz Yahhher #156036 üzenetére
+varmi2:
Hasaggymeg: Terepen meg én is azt tapasztaltam,hogy olyan sokat mozogsz,kiállsz,ficánkolsz,hogy sem a nyakad nem áll el a sok előre nézéstől,sem a nyereg milyensége nem számít annyira,szinte a pálcákon is lenyomhatnál 1-2 órát.
Azért majd nyomj le egyszer egy seggel egy 4 órás maraton. Kíváncsi vagyok, fáj-e a segged tőle.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Yahhher #156830 üzenetére
Nem, az is majdnem teljesen ugyanolyan. Régen is volt hasonló, csak nem ennyire feltűnően. Lehet, hogy mélyebbre kéne engednem a kormányt? A stucni 75mm-esről 90mm-esre lett cserélve, de a hideg miatt nem tettem túl melyre a kormányt, mert a vastagabb téli gúnyában így is kényelmetlen előre hajolni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Yahhher #156971 üzenetére
Más kormányra gondoltál? Kérdés, hogy hány centit nyernél azzal, ha cserélnéd olyanra, ami nem hajlik hátra. Mert én úgy érzem egy hosszú stucni valahogy nem találna egy ilyen veretősebb trail bringával, lassan a 60mm is inkább xc-ken megszokott.
Amúgy terepeztél már vele? Milyen a canga? Van már pár merev trail-os a topikban, de valamiért egyiktől sem látunk saras képet a hegy tetején és beszámolókat sem igazán olvastam tőlük, pedig jöhetne már egy, azért kíváncsi lennék xc-hez képest milyen az ilyen .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Yahhher #157068 üzenetére
Pontosan mi a cél? a stucnisat olvastam, csak nem tudom, hogy akkor hosszabbítani akarod a pilótafülkét? Vannak azok a "sirányszárnyú" kormányok is, amik előre csinálnak egy kacsát (On-One fleegle bar, Ritchey is van), hogy ne rövidítsék a reachet.. mondjuk ezek lehet hogy furán mutatnának trail bringán. Nekem egy Pro Koryak van kinézve, a nagyon egyeneseket (mondjuk 8 fok alatti) nem szeretem, de a risereket sem...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Yahhher #157071 üzenetére
Hmm... érzésre a 9 fokost ha mondjuk 5 fokosra cseréled, az sokat nem változtat. Talán 10mm-t... [ez rövidebb is ] 60 vagy 65 mm-es 31,8-as stucnim volna kölcsönbe, és én csak akkor variálnék, ha már mentem vele pár kört, és nem jó, komolyabb kipróbálás nélkül biztos nem költenék
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Yahhher #157071 üzenetére
Egy vaskosabb trail-os stílusú 60-65mm stucni igazából szerintem még nem nézne ki furán egy trailon, sőt!, 80mm-t viszont én max xc-re raknék. Esetleg egy olcsó 60-65mm trail stucni (asszem a 0 fokos stucnikat általában eleve nem xc-re szánják) és egy szintén olcsó 5-6 fokos kormány együtt biztosan adna 2-3cm pluszt.
Amúgy milyen bringád volt előtte? Kíváncsi lennék főleg arra, hogy hasonló súlyú xc-hez képest milyen a mászóképességük ezeknek a duci hardtail trail-oknak. Szal ha 13kg xc-ről váltottál és van a közelben 20%-os emelkedő, különösen várom a beszámolót[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Yahhher #157077 üzenetére
Ja tényleg, ezt említetted már többször asszem, feledékeny vagyok . Ez pont 13kg körüli xc
Hasaggymeg: a sok téli tekerésnek (és a szilvapálinkának) hála az én immunrendszerem mindent (is) kibír!
A szivacs markolatod felülete már a gyári képeken is látszik, hogy teljesen más anyag lehet, az ESI ilyen sima cucc, elhasználva meg ilyen gyönyörű . Egy szezont nem vagyok benne biztos, hogy kibír és egy rosszul sikerült esés el tudja szakítani. Cserébe tapad és puha mint a csöcs.ZolkoW: ha lenne görgőm... de "sajnos" kizárólag kültéri tekerésre készültem fel és a talpig softshell ruházattal bent semmit nem tudok kezdeni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz Yahhher #157071 üzenetére
a PRO-nak van itthon is elérhető 60mm-es LT stucnija, ami vállalható áron van, +/-6 fokos
egy próbát megér, ha nem jön be nem buksz vele sokat“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
zsocy
őstag
válasz Yahhher #157621 üzenetére
De, az a Dogma egy elképesztően drága és kifinomult szerkezet. A Pinarello GCN szponzor, szóval ez a céges bringája.
Én amúgy semennyire sem vagyok Decathlon ellenes, szerintem jó amit csinálnak. Én ruhákat is találok ott, nagyon sok bringás cuccom onnan van, és elégedett vagyok velük. Nyilván ez is egy szintig igaz hogy jók a dolgaik, de én még nem tartok ott hogy profibb cucc kellene.
Szerintem látni náluk hogy fejlődnek folyamatosan, és árban sem száltak még el. Nagy plusz hogy majdnem minden felpróbálható, nem kell tippre rendelgetni webáruházból. Ha pedig rendelsz, és valami mégsem jó (volt ilyen), az áruházban egy szó nélkül visszaadták a pénzt.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Yahhher #158148 üzenetére
Én nem is mertem feljebb menni a Nobby Nicnél, meg azok súlyban és árban is egész jók voltak (750g körül, pontosabban azt hiszem, egyik 720, másik 760, illetve 33 EUR).Nekem egyelőre tök elég, ez biztos Talán ha valamelyiket elkoptatom, előre lehet hogy 2,8-ast veszek ugyanilyenből .
(#158143) zoli03 : a GX karnál nekem is van egy olyan érzésem, hogy vagy a nagy kar áll pont kézre, vagy a kicsi, de igazából elég jól megtalálható az a hely és szög, ahogy mindkettő jó, csak lehet, hogy nem elsőre sikerül. Én inkább a kicsi kar helyzetére figyelek felrakásnál, és akkor működik a nagy is. Shimanóból volt olyanom, ami mutatóujjal is váltott lefele (bocs, kisebb lánckerék irányába), de ha fogom a kormányt, akkor nekem úgysem állt kézre, szóval nem is igazán használtam. Meg már nagyon fura azt a kart (ez egy 9-es LX) használnom, lányom bicóján van, és hiányzik a határozott kattanás, hogy váltottam
(#158142) rasotamas : ha valaki autóval gyökér, velem szemben, mikor biciklizek, automatikusan azt gondolom, hogy sosem ült biciklin. Tipikusan ilyen, mikor elhúz mellettem 20 centire, akár hosszú utánfutóval (megtörtént) úgy, hogy egy lélek sincs az úton, aki szembe jön.. De ugyanígy gyökérségnek tartom a biciklis részéről, ha pirosnál visszaelőzget, neki tökmindegy, miközben az autósnak újból nehézséget generál. Jó, nem mindegy neki sem, hogy hányadszorra megy át a lámpán, szóval ilyenkor próbálok valami egyensúlyt fenntartani, de ez ilyen. A legtöbb baj szerintem abból van, hogy mindenki csak a saját szempontjait veszi figyelembe, pedig aki rendszeresen autózik is, biciklizik is, arról nem tudom egyszerűen elképzelni, hogy autósként csak autós fejjel, bicósként csak bicós fejjel gondolkodjon..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
aktív tag
válasz Yahhher #158162 üzenetére
Esetleg van összehasonlítási alapod más teleszkópokkal?
Nekem most hétvégén sikerült a régi Suntour Axon telómat összehasonlítani egy Rock Shox Reconnal.
Mindkettő levegős, de azonos úton haladva az RS-t használva sokkal kevésbé fáradt el a tenyerem/kezem. Az Axon csillapítását nem tudom állítani, eléggé kemény az én súlyomhoz (70-72 kg), valószínű nehezebb embernek jobb lenne.
Valakinek van tapasztalata a "SR Suntour XCR32 Boost Air 100mm 29"" teleszkóppal?
A legolcsóbb 29-es Vitus (Nucleus 29 VR) ezzel van szerelve, azon kívül, hogy kőnehéz az egész bicikli, egész jó paraméterekkel rendelkezik számomra. 2x9, elöl átütős, tubeless ready felni.'92 Honda VFR 750
-
ZolkoW
őstag
válasz Yahhher #158162 üzenetére
tőlem ne várjatok okosságot teló témában, de a Suntourom is a helyén tartja az első kereket, ami nagy előny!
A tengely nekem elég fura, egy darabig elpiszmogtam vele, mire úgy éreztem, hogy be van rögzítve.Az RS-é fapadosabb, egyszerűbb, jó értelemben. Igaz, itt acél a tengely. A villa egyébként "csak" 2 kiló, tengellyel, rózsával, tehát legalább nem olyan nehéz. Amit eddig észrevettem, hogy ha felemelem az elejét a bringának, akkor egy kis "csattanás" van, mintha fém a fémen koppanna. És csak 32-es becsúszói vannak, pedig a Raidonból elméletileg létezik 34-es is. Használtan vettem, de kívülről szép állapotú, és belül is csinált valami kisszervizt az eladó. Ja, és vittem magammal telópumpát az első útra, de nem használtam, igazából jónak tűnt a nyomás, pontosabban nem tudom, miben kéne másnak lennie . Túl puhának sem éreztem, de túl keménynek meg biztos nem. Fékezésre is csak annyit bólintott, amennyi még nem zavar, én inkább az ilyenekre vagyok érzékeny
(2.6-os gummákkal eleve ki fékez, nem?! )
Közben a kerék cserebere miatt (is) visszakerült a Ninerbe a Reba, de szegény még mindig elég csupasz, nem baj, verseny úgysincs, egyszerre csak egy lovat egy seggel, szóval nem sürget nagyon semmi. Kivéve talán a kínácsiságot, szóval fékből lehet, hogy kap ideiglenesen egy pár BB7-est a spórolás jegyében. Ja, az MT500 nekem is teljesen használhatónak tűnt, csak eladtam a biciGlivel.Ha már itt tartunk: légtelenítést legközelebb már otthon szeretném csinálni (Shimano). Oké, videót keresek majd róla. A fékkábel rövidítése is magától értetődő művelet otthon ?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Yahhher #158164 üzenetére
Ha jól emlékszek régi ezüst becsúszós Recon TK-d volt, az inkább a 30 TK-hoz hasonló szerintem, az új fast black Recon RL komolyabb már, de lehet azt is lepipálja a Bomber Z2, amiből amúgy szintén létezik xc-s 100mm verzió, azzal igazságosabb lenne összehasonlítani. Illetve a francokat, mert a 100mm Bomber Z2 is inkább a Reba árszintjén van, szal a Reconnál mindenképp komolyabb kell legyen . M*rhára kívánatos és exotikus cuccnak tűnik amúgy
Az Sram váltóról hajszálpontosan ugyanez a véleményem, írtam is annoFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Yahhher #158362 üzenetére
Biztos rendesen légtelenítve volt és nem volt olajas a tárcsa? A BR-M315 vagy 365 kb az ikertesója és szintén olcsók, ezeket próbáltam és semmi gond nincs vele. Sőt, a 90-100 kilós haverom is elégedett volt a 365-el még a gyimesekben is, pedig ott sokszor azt hittük fejre fogunk állni . De amúgy lehet igazad van és valamiért az mt200 gyenge, a lényeg az, hogy ma már montira újan mechanikus féket nem éri meg venni, mert bőven vannak olcsó jó hidrósak is.
Zsohi: kicsit ijesztő, én nem tapasztaltam ilyent shimanokkal, de lehet csak nem vagyok rá érzékeny.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Yahhher #158461 üzenetére
Ennek semmi köze ahhoz, hogy ki fővárosi és ki nem! Közös érdek lenne, hogy minél hamarabb túl legyünk ezen, a kerékpározás szempontjából is. Épp ezért felháborítónak tartom azt, hogy ilyenkor nem lehet egységben gondolkodni, politikai hovatartozástól függetlenül! De igazad van, tényleg nem ide való, nem is folytatom!
TayRol: Erre nem alkalmas a montid?
[ Szerkesztve ]
-
Zsohi
őstag
válasz Yahhher #158645 üzenetére
Sajnos ez dizájnbeli probléma amit esztétikus módon nem biztos, hogy meg fogsz tudni oldani, de azért egy két dolog van amit kipróbálhatsz, valami hőálló zsír a fékpofák mögött, fékpofák éleinek lekerekítése, más fékbetét, tárcsa, másik fék. Gettó megoldás ami még eszembe jutott, egy belsővel feszesen összekötni az alsó és felső csövet.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
gabro0
őstag
válasz Yahhher #158645 üzenetére
Azzal a vésőszárral csak a váz tehetetlenségét növelted meg, csökkentve a sajátfrekvenciáját. Nem hiszem egykönnyen orvosolható a probléma. A gerjesztő test a fék, szóval itt kellene változtatni valamit: másik fékpofa, másik vagy más méretű féktárcsa. Vagy ha még garis a bicaj, írni a forgalmazónak hátha kicserélik.
(#158707) INTELligent: Köszönöm a kérdést, igen, mentem már át villamossínen és szerintem ezzel egész sokan vagyunk itt így
Hány sínszálon szoktál átmenni naponta? Bár úthibáról volt szó eredetileg, nem sínről. A választól függően tudunk járművet ajánlani.
(#158709) 6030D: Simabőrű > sárosarcú, nem tudtad?
(#158710) zsocy: Tompít az, csak nem úgy ahogy azt sokan elképzelik. Ki kell próbálni, nehéz leírni az érzést.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Yahhher #158645 üzenetére
nem a fékkel van a baj, hanem a vázzal
vidd el egy olyan helyre, ahol a fékszemet fel tudják marni síkra és a hátsó kerék tengelyével merőlegesre.
jó eséllyel ugyanis a féknyereg térben nem jól helyezkedik el a tárcsához képest (hiába van két oldalt nagyjából ugyan annyi hely) azaz amikor elkezded behúzni ferdén ér hozzá, először csak a betét egyik részea probléma az IS vázakat jobban érinti, de a PM vázak is küszködtek vele, jellemzően a silány megmunkálás, vagy a megmunkálás utáni festés okozza, néha azonban a konzol is ferde (van olyan Specialized vázam, amin az IS-es féknyerget feltéve éppen 170-es tárcsa kell hátra....)
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Yahhher #158645 üzenetére
Én megpróbálnám szépen ráállítani azt a féktestet a tárcsára.Megvilágítod alulról egy lámpával,és figyelve a rést,addig állítod mielőtt rögzítenéd,amíg a betétek mind2 síkban párhuzamosak a tárcsára,ergo a rés egyforma minden irányból.Aztán még ott a tárcsa rögzítése is,mert nehezen hiszem,hogy egy jó minőségű fék/betét/tárcsa triumvirátussal ne lehetne kiküszöbölni ezt a jelenséget.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Yahhher #158702 üzenetére
Neked milyen fék is van fent? MT500/501?
Mivel ilyen jó az euró, gondolkodom, hogy mégsem kéne nekem most fékváltókart vennem, helyette olcsóbban megúsznám, ha visszaépíteném a Nineremet. De ehhez kell fék.
A kölcsön XT-vel nem volt visítás, de az visszakerül a Ninerre, és a Vitusra az MT500 lenne az egyik kiszemelt.
Mondjuk az a tippem, hogy ez a rezonancia nagyban szerencse kérdése is, meg nekem alubakos tárcsa van, hátha merevebb..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Yahhher #158880 üzenetére
Nna, például a kisebb tárcsa lehet hogy kedvezőbb lenne hátul ilyen rezgés szempontból.
Én úgy álltam neki, hogy az MT785 jó kis fék, 180/160-as felállásban, meglátjuk, milyen, aztán majd az első utak alapján választok helyette. Mivel a négydugattyús rendszer régóta izgat, valami olyat szeretnék előre, egyébként maximálisan elégnek tűnt a 785, annyi hogy ahogy forrósodik, elkezd hangja lenni, bár mint utólag kiderült, ott már laza volt a tengely, szóval nem biztos hogy mérvadó, amit eddig tapasztaltam . /ritkán megyek olyan lejtőn, hogy érezhető lenne a hőterhelés hatása/.
De hátra egyértelműen kétdugattyú + 160-as tárcsa elég lesz nekem..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Yahhher #159510 üzenetére
Az biztos, volt velünk egy gyerekecske, emelkedőn, lejtőn, mindenhol be kellett várni . Kép:
Jó sok a quados kint, kitaposták az egész hegygerincen az "utat". Meg egy rakás Polaris RZR-hez hasonló épített szörny, felénk divat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Yahhher #162889 üzenetére
Az igaz, köszi, mondjuk csak még újabbat találtam az oldalon, ami meg boostos. Na azt kifejezetten nem akarok, pont az lesz a lényeg, hogy alig kell hozzá vennem valamit, minden van itthon
Én nem foglalkozom a szeleppel, de ha már, akkor nem úgy kéne állnia, hogy kicsoroghasson belőle a tej? Tehát 4 óránál pl?
Én szerencsére tartok a pénztárcámban egy másfeles pipa imbuszt, az egyszer már kellett szeleppucolásra. Más kérdés, hogy azóta már nem hordom a pénztárcámat magammal bringázáskor
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen