- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- DIGI Mobil
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
gp Kíváncsian várjuk, hogy végül megkapjuk-e az előző generációs változatokat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
-
stickermajom
addikt
válasz
MPowerPH #217524 üzenetére
Én most őszintén nem teljesen értem a hozzászólásod. Miért, ki vegyen akkor ebikeot? Legyen életkorhoz kötve? Csak profi sportolók? Ha igazolja, hogy nem apuci adja a pénzt?
A 6 pedelec tulajból 3 lehet bringa közelébe sem menne, ha csak analógot vehetne, így legalább mozog valamit. 20 alatt nekem sem volt kedvem megdögleni, toltuk, vagy valaki autóval szállítósat játszott, hogy minél több kör beleférjen lefelé.
Két év múlva meg betolják a szervizbe ha gond van, vagy eladják és ezáltal újabb és újabb embereket tudnak bevonzani. Most nekem sem kéne pedelec, de az irány nem feltétlenül rossz, csak az ilyen “nemvagyprofiapucivettebiztos” típusú acsarkodást kell elkerülni, hogy ne szakadjon teljesen szét a két tábor. A cél tulajdonképpen közös: elfogadtatni a hegyikerékpározást szélesebb körben.
-
parandroid
nagyúr
válasz
MPowerPH #217543 üzenetére
Kár ezen felhúznod magad. Bunkók mindig lesznek. Most ez azért feltűnőbb, mert egyrészt új dolog, alapból menő, ráadásul jó drága, szóval fel lehet vele vágni (laikus mit ért hozzá, hogy ez csak egy alap haibike), ráadásul minimális erőfeszítéssel (különösen megcsipelve), szóval rábuktak az újgazdag jampik, mint gyöngytyúk a takonyra. Amelyik nagyon szemtelen, azt vágd szájba. Nem azért, mert ebike-ja van, hanem mert bunkó.
Ettől még nejemnek én is a mai napig nézegetem az e-trekkingeket, de megígérem, hogy ha végre kap egyet, senkit nem fog letolni, meg nem vagánykodásra kell neki, csak a néha 10-12 órásra nyúló munkanapja után tud mozogni kicsit, meg addig sem a dugóban ül, de legalább nem készül még pluszban ki benne, amikor fel kell tekernie a dombra, ahol lakunk. Arról nem is beszélve, hogy én szívesen kirándulgatok 50-100 km-es távokat, de neki ez már sok, így viszont tudunk menni együtt (ráadásul rendes tempóban, és nem abban fáradok el, hogy 17-es átlaggal lötyögünk).
Sokan vannak így vele, csak ezeket észre sem veszed, mert normálisan használják.
andrisbandi: A savazás meg akkor jön, amikor valamelyik elektrohuszár beböfögi, hogy megint lealázott egy sportolónak öltözött országútist a 10%-os emelkedőn a csipelt babettával.Akkor sem az “analógosok” (ezen még mindig röhögök, ha meglátom) sértődnek meg, hanem a villamos oldalról van mindig a felháborodás, hogy akkor ők most itt le lettek nézve, és kezdődik a szokásos hiszti, hogy de hiszen nem mindegy, hogy a 200 wattodat magadtól tolod ki, vagy a motor 250-jéhez (600-ához, ha csipelt) teszed hozzá?!?!? Nekem aztán teljesen, én attól sem edzettebb, sem bénább nem leszek, legfeljebb önerőből lassabban érek fel, de hadd ne simogassam meg a buksiját, hogy mekkora fasza gyerek, hogy motorral gyorsabb tud lenni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz
MPowerPH #217543 üzenetére
Te nem érted. Ők lejtőzni szeretnek, te meg mászni. Te kettőt lejtőzöl, amíg ő 10-et, illetve te egy nap kettőt bírsz, ő meg 10-et. Amikor az magyar bajnok dh-s elmondja, hogy miért jobb pedeleckel edzeni (yt-on fent van, nem támogatott videó), akkor nem tudom mi a gond. Jobb lenne, ha felvonón ülnének?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz
MPowerPH #217524 üzenetére
Felénk kevés az e-bikeos és az a kevés is 90%-ban turista, bérelt Haibike géppel. Akad néhány fiatal endurós, de csak elvétve. Engem nem zavar egyik sem, de tény, hogy nálunk valahogy kilógnak s sorból, a többi bringásnak nem köszönnek és a többi bringás sem köszön nekük, kicsit olyanok, mintha valami teljesen más sportot űznének, aminek köze sincs a teljesítményorientált bringásokhoz. Pedig ők is bringások, csak a nagyja (még) mugli és ez messziről ordít róluk. Kb. úgy néznek ki felénk, mint anno amikor a fiatal suhancok rájöttek, hogy léteznek DH hintalovak és hirtelen tele lett a város 14 éves déhásokkal, akiknek fogalmuk sem volt, hogy az terepre való, csak látták, hogy menő és azt kértek szülinapra a szülőktől. Sőt! Anno az elején a vintage xc-k is hasonlóan terjedtek, hirtelen menő lett a mónten bájk, aztán annak ellenére, hogy terepre való, tele lettek az utcák vele és sokan le is nézték őket. Gyakorlatilag a mai napig rengeteg városi bringásnak, munkába járni a bringa az monti, valszeg ez az oka a Suntour telós belépő kategóriás xc-k térhódításának is. Szal felénk az e-bikeosokat valszeg csak azért nézik le sokan, mert a többség még pusztán divatból használja mugliskodni és nem arra amire való
. Van egy új fiatal endurós srác a környéken, aki azzal szórakozik, hogy a turisták, tömeg előtt vagánykodva kimászik a lehető legbozótosabb, legmeredekebb emelkedőkön max rásegítéssel, majd a hegyen hatalmasakat ugrat sisak nélkül
. Stravan is fent van, az a szokása, hogy e-bike rideot, vagy motorozást szándékosan normál tekerésként tölti fel tele KOM-okkal és büszke rá. Rengetegen jelentették már a tekeréseit meg a profilját, de állandóan kimenti magát, nemrég új profilt csinált és újra feltöltötte a trackjait
. De az ilyenekért sem az e-bikeok a hibásak, hanem a hülye userek és sajnos sokan miattuk minősítik le a rásegítéses bringákat.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz
MPowerPH #217557 üzenetére
#207652 Runner_fxr
"..karbantartás mentes a rendszer. Így van ez szinte mindegyik pedelec rendszerrel. Maximum szoftveres frissítéseket lehet rá tenni időnként, de a motor és az akku is karbantartás mentes. ... motor semmilyen esetben nem ajánlott szétszedni. 40-50 ezer km élettartamot ad meg a gyártó.."
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
arcitec
addikt
válasz
MPowerPH #217560 üzenetére
Értem már a problémádat. A STRAVAT kellene megkérni, hogy legyen külön e-bike szekció és
már meg is oldódna a konfliktus. Mint pl a Garmin gps-en is van külön szekció az eltérő bringa típusokra. [kép] [kép] [kép] [kép]
U.I: Az meg, hogy ki köszön, ki nem, az emberi tényező, máshol is olyanok amilyenek ....[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz
MPowerPH #217560 üzenetére
Igen azt nem írja a gyártó, hogy ideális körülmények között. Ugyanez van a hajtással is. Egy városban használt sokkal tovább bírja, mint egy saras, agyagos, homokos terepen használt kerékpár. De azt is el tudom képzelni, hogy félúton van az igazság. Ha nincs annyira gyepálva akkor bírja a motor és túléli jóval az akkukat.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz
MPowerPH #217618 üzenetére
Az unofficial PH! group-ban nem vagy benne? Amúgy nem tom ki csinálta, de át lehetne már nevezni officialra, az egész topik fent van
.
Nekem mostanában gyenge heteim vannak, egyszerűen képtelenség összeszedni egy bandát és egyedül veszélyes.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz
MPowerPH #217987 üzenetére
Igen, ezen a szinten ez a kerékszett nehéznek tűnik és még ezzel is 9kg alatt van, beteg. Én tegnap is azért hagytam ki egyik lejtőt, mert nincs dropper a bringámon és ott egyszer már majdnem estem a magas nyereg miatt
. Igaz tényleg nagyon ritka az olyan lejtő ahol kell xc-vel, általában ahol lejövök, ott ki is tudok mászni.
#217991 Hasaggymeg: Én: minden 1-3 órás tekerés után 0 perc, minden második, vagy nagyon poros, hosszabb, vagy ne adj isten sáros menet után mikor már kennem is kell 30 másodperc, vagy ha mosnom is kell 10 perc (bringával együtt
).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz
MPowerPH #217967 üzenetére
Annyival tudlak nyugtatni, hogy ez nem egyedi eset. Főleg a kashimás Fox-oknál (köztük a legújabb és legmenőbb fél millás factory 38) előfordul, hogy belül kidurran a cucc. Nem tart a tömítés meg valamely erőhatásnál és megindul a levegő, olaj másfelé mint kéne.
A jó hír meg, hogy ezt rutin szerviz a hivatalos műhelyben. -
jjeahh
nagyúr
válasz
MPowerPH #218053 üzenetére
Ennyi:
Én most formában vagyok magamhoz képest, gyakran jönnek a KOM-ok felfelé is, de nem zavar ha másra várni kell, igaz nem mindegy mennyit. Ez a banda rendben volt, senki nem maradt le annyira, igaz lazán nyomtuk. Néha elborul az agyam és megnyomom az emelkedőkön, mert imádok mászni, de utánna bevárok mindenkit, cserébe a lejtők végén engem is megvárnak
. Bárcsak gyakrabban össze lehetne szedni egy ekkora bandát, sajnos felénk szinte lehetetlen
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz
MPowerPH #218035 üzenetére
A hideg sose tesz jót a guminak, így a tömítések jobban fáradhattak, nem feltétlen csak a sár tud ellenség lenni. Hogy a tag vagy teló igényli hamarabb a szervizt én sose tudtam dűlőre jutni. Persze pornak és kosznak a teló jobban ki van téve. Viszont a tagban jóval nagyobb nyomás értékek vannak, sokkal kisebb légkamra, használat közben meg amikor lekoppan a nyomás a terheletlenül beállítotthoz képest sokkal sokkal magasabb, amit a tömítéseknek ki kellene bírnia, hát a szerviz periódus végefelé ez már nem biztos, hogy mindig megy.
Pedál: itt az érdemes eldöntened milyen cipővel akarod használni, annak mennyire merev a talpa, mert annak függvényében dől el, hogy egy XC orientált pedált veszel ami lényegében a patent a tengely körül, vagy olyat, amit egy platform is körbevesz és nagyobb felületen támasztja alá a talpad és a cipőd.
Érzetre elég jelentős különbségek vannak. A keret nélküli nyivlán könnyebb súlyra, kemény talpú cipővel hajtásra optimalizált. Aki viszont lejtőn is megy lefelé és az optimális pedálozós helyre állítj a cipőn a stoplit és ha nincs keret, akkor annyira elől lesz a lábán a súlypont, hogy amikor állva lejtőn mész lefelé, akkor a vádlid egy idő után szét savasodik hogy vízszintesen tartsd magad. Ebben segít a keret, hogy egyenletesebb lesz a súlyelosztás és akár hátrébb is lehet tenni a stoplit és a cipő is jobban használható gyalog. Ezért cserébe persze súlybüntetés jár mind a cipőn, mind a pedálon. -
chubby2o6
senior tag
válasz
MPowerPH #218125 üzenetére
Igen, a méret miatt is paráztam tőle. Azt írja ugyan, hogy a méretnek megfelelő, de náluk sosem lehet tudni. Visszaküldeni meg, ha mégsem jó...
Az úgy jó, ha nem kell rá várnod és még a méret is passzol.
Én is nézegettem az M530-as pedált, de már nem nagyon lehet beszerezni, legalábbis én nem találtam készleten sehol.
#218129MPowerPH Jó hát, szerintem nem is kell extrábbnak lennie, bár sz.rt sem értek hozzá[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
MPowerPH #218122 üzenetére
Ha használod és nem csak a kirakatban fotózgatod előbb-utóbb meglátszik rajta... sebaj, azért van!
Zoliwrc... felettesemmel mentem 1x, megtámadott egy macska nagyságú korcs ami ha rámegyek kábé beragad a gumim mintájába, ijedtében begörcsölt emberünk vádlija mire aszongya ezért nem jár ő egyedül bringázni soha. 😳🤭😆 Otthon kell maradni és nézni a dzsírót a méteres ledtévén, az a biztonságos bringázás.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz
MPowerPH #218154 üzenetére
Ez ijesztően néz ki, mert ha már most ilyen, milyen lesz 1-2 év múlva? Én bekenném átlátszó körömlakkal jó vastagon, vagy valami
#218151 Hasaggymeg: ma minket is megtámadott úgy 10-12 medveméretű, szerencsére a juhász visszahívta őket.
#218148 Zoliwrc: vannak ilyen pipogyák, bár felénk szerencsére kevesebb. Azért akad nekem is 1-2 hasonló ismerős
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz
MPowerPH #218122 üzenetére
Most megújította a shimi a pedálok típusjelzését is, úgy rémlik, hogy a 2022-es utódmodellek új kóddal illetik. Az 530 utód neve talán az me-700, árban legalábbis az felel meg neki, elvileg az slx széria része míg 520 nem tudom létezik-e még, de van m540, ami kb ugyan az, míg följebb meg jönnek a 4 számjegyű jelöléssel a pedálok (8100 xc-re és 8120 trail felhasználásra).
Az esztétikai sérülések miatt viszont ne aggódj. Ezt a gépet arra vetted, hogy használd, nem a vitrinbe. Minden fog sérülni és ha már választani lehet, akkor inkább a rendeltetés szerinti használat során menjen valami tönkre, mint szállítás, tárolás, vagy más által. Úgy vagyok vele, ha már kifizettem, akkor a tönkretétel élménye is az enyém legyen. Ettől még én is vigyázok a bringáimra szép mind a kettő, de ha épp van valami, ami egy eséstől történik, nem dőlök a kardomba, ez benne van és a fentiek miatt ezerszer inkább haszálat közben mint máshogy.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
MPowerPH #218221 üzenetére
Az én cipőim nem fekszenek fel amúgy az 530-as keretére, mert ahhoz már túl merev a talpuk, innentől a keret számomra fölösleges, plusz súly. Pedig nekem túra-spd cipőim vannak... Szóval nézheted így is a dolgot, milyen cipők tetszenek neked? Fiveten szerű trail-enduro cipők, Shimano MT szériához hasonló touring cipők, merev talpú xc cipők? Van esély rá, hogy később komoly drágább xc cipőt veszel? Ha merev talpúakat fogsz használni, akkor jó az xc pedál is, tönkremenni nem fog az sem, mert ugyanolyan masszív. A másik dolog, hogy mennyire vagy nehéz? Mert ugy-e egy 80-90 kilós user alatt jobban hajlik a cipő talpa is, mint egy 50-60 kilós alatt. Nekem amúgy hosszú nagyon rázós lejtőn szokott fájni a vádlim, de szvsz nem a pedál miatt, egyszerűen nem vagyok elég edzett ahhoz, hogy 20km-t veressek lefelé hardtail bringával olyan sziklás terepen, ami a csuklómat is szétszedi.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz
MPowerPH #218215 üzenetére
520-540-XT, nekem ezek vannak. Én az 540-et mondanám arany középútnak, szerintem az nem igazán marad el az XT-től. 520-at pont ezért nem vennék, mert az 540-et annyival jobb érzés használni, hogy megéri a felárat. Én mondjuk az 540-et és az XT-t is használtan vettem, de az 520 újként került hozzám. Izzoval nem éreztem még a keret hiányát, viszont, amit sebgutkopf leírt, az állja a helyét, tehát a láb eléggé előrecsúszik a cipőben és romlik a vérkeringés a lábfejben. Itthon nem nagyon van olyan hosszú pálya, ahol ez nagyon kijön, de szoktam érezni azért én is. Agyltam a keretesen én is, de úgy voltam vele, hogy jöjjön egy sima XT kezdésnek és, ha nem válik be, akkor ez megy tovább a CX-re, aztán jön a keretes.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
MPowerPH #218385 üzenetére
Alunál lexartam én is, pedig nejem korábbi (lányom mostani) Gepida montijánál a Tora villában egyik csavarmenet már gyárilag avétos volt, valaki agyontépte. A karbonnál most én is nyomatékra húzom, ami meglepően kevés ahhoz ahogy gondolnám, vagy korábban szoktam... ha jól emlékszem 7 Nm.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
MPowerPH #218387 üzenetére
Megnéztem, itt a Cube ajánlás, inkább azt veszem figyelembe mint a fékét, hisz a féknek baja nem nagyon lehet a túlhúzástól sem, inkább a vázat féltem. 🤔
Ami a nyerget illeti valahogy meg kellett nekik is húzni azt a csavart, nem?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
MPowerPH #218390 üzenetére
Erről jut eszembe vannak a neten olyan ajánlások, hogy bexarsz, tíz Nm eltérésekkel is!... nem is értem.
Pl.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
nagyúr
válasz
MPowerPH #218399 üzenetére
Cube Cross trekking, aszfaltos, 37-es conti gumikkal. Ezzel 40-et biztos nem tekersz síkon, az már bőven 100 fölötti pedálfordulat lenne. Valahol 36 fölött szoktam abbahagyni a beletekerést, de olyankor már 100 körüli a pedálfordulat hátul a 11-en. Értelmetlen.
Nem tudom, neked milyen áttételed van, 50 fölött az országútival sem nagyon lehet beletekerni az 50/11-gyel, tükörsima aszfalton lejtőzve sem (na jó, valahol 60 körül lehet a 100-as pdf, de az nemcsak beteg, hanem veszélyes is, meg ott már többet érsz egy aero pózzal, mint a beletekeréssel).
Amúgy meg terepezés nyilván más, engem az nem érint, meg nem is érdekel. Ez ilyen ingázós-szaladgálós, asszonnyal kirándulgatós bicikli. Nyilván ha tényleg edzeni akarok, akkor az országútit veszem elő, csak idegesít, hogy ez meg ilyen lassú, pedig én épp bírnám még.p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
MPowerPH #218402 üzenetére
Felülértékelsz, nekem a 32 bőven elég elől, hátul meg kell az 51.
Kihajtani sem tudom a 32/10-et, csak néhány másodpercig menne 80 fölötti csapásszámmal, a tegnap meg pl. itt éppen csak a nyeregben tudtam maradni az 51-el is.
Toobee... ott valami nem kerek. 🤔[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz
MPowerPH #218423 üzenetére
Pont a lenyeg lemaradt. A pulzusom igy is mar magas volt, es bar az 52T -t nem hasznaltam, az alatta levő ketton voltam joforman vegig.
Lefele persze ramegyek arra a KOM -ra, ott most 7. vagyok, de en megcsinalom a lenti S -t, a helyi kemenymag meg nem. En meg nem ugrattam le lenduletbol a tamfalrol. Most majd begyakorlom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Toobee
veterán
válasz
MPowerPH #218430 üzenetére
venember83: YT Izzo Core2
Még nem, de fotózni fogom majd a teljes folyamatot esetleg videozni de sok jóra nem számítok onnan, tekintve a festési hibára adott minimális jóváírást. Azt hittem, csak a magyarokat utaljak, de láttam a kinti csoportban is USA vonalon is nevetséges 100 dollár a jovairas egy minőségi hibás vázra.[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz
MPowerPH #218423 üzenetére
Nem látom a %-ot. Ja megvan. Azért ez elég komoly tempó, valszeg van erőnléted neked is. Nekem még régi 3x9 van.
#218424 Hasaggymeg: ja, ezek viszonylag rövidek, az első picit hosszabb. Az első gravel, jól gurul a bringa, az egyetlen gond a hátsó gumi kipörgése. A másodiknak meg a nevében benne van milyen (Gyökerek climb)
. Ott kell rendesen technikázni. Olyan hosszún, amit mutattál, nekem is alacsonyabb a sebesség, azért olyan sokáig nehéz magas pulzuson nyomni, ha az elején beletaposol, felénél már kidőlsz
. Itt pl tavaly nyomtam meg utoljára, idén még nem, látszik, hogy már nem olyan a tempó, mint a párszáz méteres szegmenseken
Most, hogy megtaláltam meg is inspirált, idén valamikor megpróbálok koronát szerezni, csak mert miért ne
. Bár tuti nem fog menni, azt a Tamirján csávót képtelenség lenyomni, asszem egy szegmensen sem sikerült, nagyon kemény. Csak egyedül mennek amúgy ezek a kupa vadászatok nekem, társasággal nem érdekel, de szingliben tekerve ez is megteszi egyféle motivációnak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Cyberpunk 2077
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Tidal
- Házimozi belépő szinten
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- További aktív témák...
- Lovelec Teraka 630Wh 95Nm. Tuningolt Ebike
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Új Helly Hansen Nordvik 2 ébenfekete gumicsizma (47-es méret)
- Új Givenchy Gentleman Réserve Privée EDP 100 ml
- Touroll S1 elektromos kerékpár (750W teljesítmény, 100 km hatótáv, 7 sebességes váltó)