- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Apple Watch Series 7 - új idők széle
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #70826 üzenetére
Akkor már megvárom míg az ókori görögök doppingjához jutnak vissza és majd a túrót zabálják versenyek előtt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Pttypang #70842 üzenetére
Akkor engem 3 éve jól átba*ztak, mert újonnan volt 50k egy merev vázas six team, azt mondták, amilyen mtb-t 60-ért kapok, szét fog menni. Nincs is baj a merevvázassal sem, mert jó, csak nem nagyon merem komolyabb terepre vinni, mert nem erre való.(A múltkor is kiszakadt a gumi, amikor megpróbáltam.)
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
válasz Pttypang #70854 üzenetére
Éppenséggel annyi a bibi, hogy a hozzászólás témája (amire reagáltam) egy újonnan 24k-ért vásárolt kerékpár volt. Tehát teljesen felesleges tovább fejtegetni a dolgot. Yt-on ott vannak a videók mit várhatunk el egy ilyen "kerékpártól". Szóval nem egy általad említett "jó öreg acélvázas bringáról" van szó.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #70938 üzenetére
Biztos van olyan is aki valóban fölöslegesen húzza annyira ki,de tény az is,hogy 2m fölöttieknek nincs kerékpár a piacon...aztán ha egy 205cm-es,hosszú lábakkal is megáldott emberünk adja fejét bringázásra be is tolhat egy fél szál 3/4"-os (3m ) horganyzott vízcsövet a vázba nyeregcsőnek,hogy ne térdelje magát szájba.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #71014 üzenetére
Itt Dunakeszin simán lesávoztak egy ~70cm-t az út széléből és átadták (vagy háromszor a kampányban) mint bringaút...hááát az az út legrázósabb sávja,csatornafedelekkel,nyomvályú kitüremkedéssel,repedésekkel,leszakadásokkal és,(na mivel?) ...olyan vastagon felfestett kerékpáros piktogramokkal,melyek felérnek egy kisebb gyökérfelnövéssel! A semminél kicsit jobb,de nem az outi,vagy a merev-villa gyártók lobbii érvényesültek,az biztos!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Pttypang #71014 üzenetére
Ez a stucni volt a bringán gyárilag, minek cserélje le, ha nincs baja.
És gondolom azért ezt rakták rá, hogy ha a boltban kipróbálja a vásárló, és azt mondja, hogy hopp, hosszú/rövid, akkor nem stucnit kell próbálgatni, hanem .... Magic! Már jó is. (ilyen helyzetben ugye nem számít, hogy 2-3 cm-t feljebb, lejjebb van a kormány, mert hobbi bringa).Hasaggymeg: az egy csodás találmány. Ahol az út szélén kell menni, ott még a levegős telóval sem szívesen megyek, érdemes kimenni az autók közé, mert a sok lámpa meg kanyarodó miatt úgyis 35-tel mennek. De még így is van olyan aki ledudál, hogy miért ott megyek, pedig ő mögöttem jön 3 m-rel, én meg az előttem lévő autó után 2 m-rel. Tehát max 2 métert nyerne... arról nem beszélve, hogy az összes szemét ott van, mert az autók szele oda hordja, de ez mindenhol gond, nem az adott szakaszé.
A másik meg a 10 emeleteseknél, Vác felé, ahol a tuják mellett megy a bringaút... az a felfestés túl fogja élni az aszfaltot (1 cm vastag), ráz is, meg a kedvencem, amikor az emberek átfutnak az úttesten a kocsi előtt, keresztül a tuján, majd be a bringaútra... jönnek, mint a zombik a bokorból, nehéz is eltalálni a fejüket.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
válasz Pttypang #71021 üzenetére
Még egy klasszikus outi stucniban is 3-4 centi állíthatóság van, a tanya bike verzióban alsó hangon 10. De pont ezért is hülyeség az állítható, a rossz felsőcső hossz rossz vázválasztás eredménye nem a stucnijé.
6030D: Szerintem kifejezetten kevés, én inkább azt látom, hogy idióta módon állítanak be bringákat mert nem értenek hozzá. Ott kezdődik, hogy az emberek felének túl alacsony a nyerge, negyedének még hátra is dől, vízszintes helyzetről nem is beszélve. A kormányt végképp nem tudják beállítani, de azért sszeregetik.
[ Szerkesztve ]
-
szjoci
őstag
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Pttypang #71115 üzenetére
-Hé! Ki fogta meg a seggem?! Te fogtad meg a seggem?!
-Nem uram, nem én fogtam meg.
-Semmi baj, ha te voltál, megértem. Csak éppen rossz ajtón kopogtatsz, háááháááhháááhááháá!Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-
#56474624
törölt tag
válasz Pttypang #71249 üzenetére
Na megnéztem, felniszalag abszolút a helyén végig. Oldalfalon sincs semmi sérülés. A külsőben pedig (a futófelületen) valóban a belső tett kárt, szövetdarabok lógnak ki onnan. Biztosan észrevettem volna, ha menet közben ilyen állapotba kerül a külsőm, de mikor hazaérkeztem, nem volt ilyen, az fix (pont felül volt az a rész, tehát észre kellett volna vegyem, ha furcsa).
De mint írtam, 1 hete már használtam, ráadásul feltekertem vele hegyre is, onnan le. Na meg én mikor felteszem a külsőt belső csere után, mindig gondosan ellenőrzöm, nem csípődött-e be.
Eleve ha becsípődik, és kap 8-9 bar nyomást, nem is marad a külső a felnin. Ezen a felnin legalábbis nem, de hogy menet közben nem maradna a helyén, az fix.[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Pttypang #71376 üzenetére
De ha hátul nincs rúgó, akkor ugyanúgy csattogni fog, mint a merevvázas, de valójában miért nem ajánljátok? Nem tartós vagy mi? Valaki regélt nekem valami olyat, hogy elveszi a tekerési energiát, dehát lehet állítani.
joysefke:Ha 60 kiló pehelynek számít, az vagyok. Amit a másik kolléga ajánlott(Rockrider 540) 2 kilóval könnyebb. Az sokat nem számít, nem?[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Pttypang #71408 üzenetére
Az enyém már csak volt felnifékes
Hasaggymeg
Mint írtam, az enyém 160 volt. Mondjuk szerintem volt benne egy hatalmas adag szerencse is, mert a többi hasonló árú gépnél mire mozdultam volna, már elkelt.
De az tény, hogy bepróbálhat egy merev hátút elsőre, ha bántja a fenekét, rak bele teleszkópos nyeregcsövet és/vagy puha nyerget bagóért, aztán ha még mindig nem tetszik neki/vágyik a fullyra, léphet tovább.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #71457 üzenetére
"felemeltem a labaimat a vázra, hogy ne kapja telibe, ha felcsapom a vizet, erre a tócsa közepén egy combos kátyúba sikerult belehajtanom es eleg durvat utott"... Nagy figura lehetsz te hallod! Milyen az a nyeregcső,remélem valami ilyen 2 csavaros állítású! Ami a fékbetétet illeti,nem tudom cserélhető-e azzal,de az a Wrangler2 kurv@ jó!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #71461 üzenetére
Azok a 2csavarosak még recét sem viselnek,a csavarok mm pontosan beállított helyén tartják a nyerget.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
gergo5991
őstag
válasz Pttypang #71481 üzenetére
a sr suntour villát kevésnek érzem, ma is ahogy jöttem le hát 10-20 méterenként fél méteres gödrök voltak (nem igen lehetett kikerülnI vékony ösvények) annyira ki lett mosva az ösvény az évek során, aztán nem akarok úgy járni hogy ott törik ketté a villa vagy benne a rugó ha ilyen terepen megy az ember. 120-130mm rugóútnak jöbban örülnék meg előre egy 180as tárcsa a 160 helyett, hátulra esetleg egy 170es ha van olyan, esetleg egy jobb felni még elférne.
a gyárival nyomtam ja.
-
joysefke
veterán
válasz Pttypang #71412 üzenetére
Ismerosom szeret versenyekre jarni, csak a fizikai kepessegei nem igazan vannak meg hozza, na o mondta, hogy menjek, ad sisakot, de kirohogtem, a videot nezve mar biztos vagyok benne, hogy nem igazan lnne keresnivalom egy ilyenen
A videón az a tag különösen durván megy hegyen lefele, gyorsabban mint a többiek, persze azokat sem kell félteni. Ennek ellenére a verseny nagyrészt hegymenetből áll, ezek nagy része pedig ki van vágva a videóból, gondolom mivel kevésbé látványos. Szvsz inkább az a kérdés, hogy le tudod-e gyűrni a szinteket fölfelé anélkül, hogy minden domb után nekiállnál piknikezni. Lefele majd hoz a gravitáció. Én egyébként lefele csigának éreztem magam a többiek mellett.
Sisak nélkül nem is engednek itt rajtolni. De amúgy sem jutna eszembe semmilyen montizáshoz a sisakot otthon hagyni.
Aztán persze én sem vagyok itt szaktekintély, nekem is csak életem első maratonja volt ez, előtte teljesítménytúrákat meg egyéb nagyobb tekeréseket persze már csináltam. Középmezőnyben (fele előttem, fele utánam) voltam, de az elején nem hajtottam meg különösebben, mert elég komolyan le voltam/vagyok sérülve. Reálisan a 3:20 körüli időmből még legalább 15, de akár 20 percet le lehetett volna faragni, ha 100-as vagyok, elölről rajtolok és az elejét és a szintben haladó részeket is megtolom, nem csak a hegymenet. Még további mondjuk 3-5 percet, ha kevésbé vagyok csiga lefelé -szerdán buktam egy nagyot-. Összehasonlításképpen a legjobbak 2:20 környékén vannak, de vannak akik 4 órán kívül érnek be...
ad:
a "kevésbé vagyok csiga lefelé" dolog természetesen relatív...[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #71504 üzenetére
Én meg pont ezt a gondolatmenetet nem értem. Nézz végig itt a PH-n, hány embernek van sok száz ezres pc-je, vagy akár a fél millát is meghaladja. Nézd meg hány hozzászólás van egy iphone 6 topikban stb. Az nem drága?? Mindenkinek van egy fontossági sorrendje. Ha valaki vesz 5 milláért egy új autót az senkinek nem tűnik fel, de az 1 milliós kerékpár igen? Egyébként ha már nálam és a fizetésemnél tartunk, én nem csak kerékpárt szerelek. Mi egy sí és kerékpár szakbolt vagyunk. Síszervizzel, síkölcsönzővel, bringaszervizzel. Síléceket kell tudnom javítani, beállítani, sífelszerelés értékesítésében szak tanácsadást kell tudnom adni, kerékpár szezonban, kerékpárokat szervizelni és szak tanácsadást is adni. Elég nagy a felelősségem, ha szarul állítok be, vagy szarul élezek egy sílécet letekeri a térded, vagy eltöri a lábad. kerékpár szerelés sem vicc. Ez azért nem egy mosogató vagy takarító munkakör. Értelemszerűen a fizetés sem lehet azzal azonos. De egyébként nem keresek kiugróan magasan. Autóm jelenleg nincs, bringára költök. Miért baj ez?
De amikor volt akkor is max 500k-t költöttem autóra. Ma sem tennék másként.
A beszerzési árak meg, kb ugyan olyan szinten vannak mint más termékek esetében, ha magyar nagykertől vásárolsz akkor nem túl sok az árrés, ha te vagy a forgalmazó akkor több, mivel a nagyker is te vagy, de ez esetben meg évente minimum egy konténer bringát rendelni kell ami legkevesebb 20-30 milla.
Máskülönben elveszik tőled a képviseletet. És ha hiszed ha nem, Magyarországon senki sem a kerékpár eladásokból él meg, mert abból kb lehetetlen idehaza.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #71510 üzenetére
Azt kérdezted, hogy engem, hogy tudnak annyira megfizetni, hogy drága kerékpárokat vásároljak.
Ebből arra következtettem, hogy Te azt gondolod nekem valami elb@szott nagy fizetésem van.
Erre reagáltam elsősorban, nem, nincs kiugróan magas fizetésem.Komolyabb kerékpár üzletbe nem vesznek fel akárkiket, oda tapasztalat kell, plusz a vásárlókkal is szükséges a jó kommunikáció. Ezek az állások majdhogynem kihalásos alapon mennek. Ahova felvesznek minimálbérért "tanulni", azok többnyire egyszerűbb, kisebb boltok.
Szerintem elsősorban a fizetést kell alapul venni, azért odamenni dolgozni, hogy majd a nagykerből tudsz vásárolni kerékpáros cuccokat, szerintem nem éri meg. Komolyabb üzletek, akik forgalmaznak is márkákat, szoktak adni ingyen cuccokat a dolgozóknak, kvázi reklámként, (szerencsére nálunk is volt ilyen minden évben). Az már nevezhető némi kiegészítésnek, de ennek ellenére is azt mondom, hogy a fizetés a lényeg.Egyébként Budapesten egy forgalmas trafikban nem ritka a netto 160-170k fizetés sem. Ennél sokkal többet profi szervizesek sem keresnek idehaza.
Annyira azért nem vagyunk agyon fizetve, ez Magyarország. Sokszor terveztem is, hogy lelépek Ausztriába, egy volt kollégám is lelépett, 2500 Euró körül keres mint szervizes, és 14 havi bére van, tehát 6 havonta 5000 euró fizetést kap. Nem is tudom miért vagyok még itthon. Valahogy minden szar ellenére nehéz elszakadnom, de a csajom menni akar mindenképp tavasszal, aztán így ez a kérdés is el fog dőlni.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #71516 üzenetére
Próbáld meg, nem lehetetlen találni kerékpár szerelő állást, pláne ha nincsenek nagy igényeid a fizetés terén.
Azt tapasztalatból tudom, hogy az ilyen kerékpár szerelő tanfolyamot végzett egyénektől félnek mint az ördög szenteltvíztől. Azt akkor sem érdemes mondani ha van ilyen végzettsége bárkinek, mert inkább hátrány mint előny.
A tudásod úgy is hamar kiderül. Néhány kérdés, aztán odaállítanak szerelni. Magyarországon, pláne a kisebb boltokban úgy is inkább ősrégi tákolmányokkal fogsz találkozni. Inkább az szokott lenni a probléma, hogy lassan megy a szerelés. Amikor az ember magának bütykölget az megint más mint amikor tele a szerviz és gyorsan kell csinálni.fpeter07: Nyilván mindenkinek a hazája a legkedvesebb, de pénzből élünk, és amit nálunk művelnek munkabérek terén az valóban gyalázatos. Diplomás állások között van jó, persze az nem a semmihez nem értő mindenféle manager.
Én már majdnem elindultam 2 éve, de ez a migráns sztori is visszatartott. Most már ezek az ellenőrizetlen tömegek is valós veszélyt jelenthetnek külföldön, szóval jól meg kell gondolni hova mész.[ Szerkesztve ]
-
atok666
őstag
válasz Pttypang #71551 üzenetére
Ebben a videoban van rola szo. Optimalis feltetelek eseten - sikon, szel nelkul, szoloban, pontosan megadott bico sullyal stb. - nagyjabol okesan tippel. Persze eleg sok fugg a bringatol, a ruhadtol stb. Szoval eleg soktenyezos a dolog.
200W az olyan ~30as atlag korul van outin optimalis feltetelek mellett +-
(viszonyitaskepp nalam 50km-en, 32.3kmh atlaghoz mer a garmin 225 wattot)
Atok
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Pttypang #71551 üzenetére
Nem különösebben jó. Pl tegnap nekem ~260W volt a mért érték, ~35.5-es átlaghoz, ehhez képest egy másik srácnak 431W-ot, egy másiknak pedig 213W-ot hasalt. Ugyanarra az útvolnalra, együtt haladva. Komolytalan.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
K Norbi
addikt
válasz Pttypang #71624 üzenetére
Ez jó ötlet köszi Ebbe a videóba a csáó azt mondja inkább lentebb legyen mert küllők közelebb vannak a villához és minél közelebb van sensor és a mágnes annál jobb. De végül is mindegy. Lehet akár középre is tenni csak a sensort közelebb kell fordítani a mágneshez. Meg elmondja hogy mindig menet iránynak előre fele tegyük a küllő be ne kapja [link] vezeték nélküli méretes darab, kell a hely az elemnek. [link]
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Pttypang #71641 üzenetére
Én most próbáltam ki, nem mért ha hátra tettem, feltettetem teljesen a sensort az első fék alá teljesen feltoltam, így nem olyan feltűnő de jobban be kell fordítani! Viszont érzékeli jól kb 4mm hagytam sensor mágnes között. Viszont ha teljesen letettem akkor is jó volt, csak mivel kisebb kört fut a mágnes ezért sűrűbben kattogott a sensor=jobban meríti az elemet. Ha teljesen feltettem akkor ritkábban kattog. De lehet pontatlanabb lesz, ezt még le kell tesztelni csak sajna vihar van kint.
Azt fogom megnézni Gps el hogy sebességbe mennyi lesz az eltérés.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5 Pro teszt
- Xbox One
- BestBuy topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Mozilla Firefox
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Rendőrségi feljelentés
- Logitech Z906
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 3 akku (2S2)
- DRÓN ALKALMI ÁRON! Újszerű Hubsan Zino Pro drón+AJÁNDÉK HORDTÁSKA
- DJI Mavic 2 Pro drón két távirányítóval- 2 akku +Smart Controller +szűrőkészlet +táska +landing pad
- DJI FPV Racer drón - Beyond unlocked
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett + Freewell Mega 16 Filter Pack (46)
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest