- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- OnePlus Nord CE 3 Lite 5G: zöld erdőben jártam
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Több Redmi, mint kolbász
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ígyvanferi
addikt
válasz dunkel #108842 üzenetére
Én is szeretnék egy hasonlót, nemrég szóba került itt, de akkor nem jutottunk sokkal előbbre. Ennél kisebb kéne nekem (meg olcsóbb). Talán egy ilyen. Az egyik értékelés a kettőből mondjuk nem annyira hízelgő, bár én együtt tudnék élni azzal, hogy csak leszerelve lehet kinyitni. Design flaw, de nekem csak arra kell, hogy munkába elvigyek pár apróságot, amikre menet közben nincs szükségem.
Szóval egyelőre inkább elméleti szinten foglalkoztam a kérdéssel.[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz dunkel #108968 üzenetére
Azt a pedált próbáltam levenni, amivel adták a bicajt. Nálam a kávés időkből maradt még szilikonzsír, azzal kentem be. Rose rendelés is megvolt. Runnernek ezúton is köszi, tényleg marha nagy segítség pl.: tegnap ingyen utána állított a bicajomnak. Szóval ritka az ilyen lelkis szakember Szépen összeírta nekem, hogy mi kell a tubeless rendszerhez, Rose-ról be is szereztem őket.
Első gumi: Nobby Nic
Hátsó gumi: Racing RalphElsőre nem vállaltam be a 40 EUR csúcsváltozatot, szerintem nem ez lesz a szűk keresztmetszet nekem.
Nobby: 57-584 / 27,5x2.25" / 745 g / 1.8-3.7 bars
Ralph: 57-584 / 27,5x2.25 / 685 g / 1.8-3.7 barsfullos változat ~40 euroért
Nobby: 57-584 / 27,5 x 2,25“ (650B) / approx. 670 g / 1,80-3,70 bars
Ralph: 57-584 / 27,5 x 2,25“ (650B) / approx. 595 g / 1,80-3,70 bars[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
gergo5991
őstag
válasz dunkel #109782 üzenetére
én onnan tudom mikor nyúlt meg, ha megtaposom akkor bezony recseg, pattog, elcsuszik a láncszem a fogaskereken
bár ez a középcsapágyra is igaz, egyszer dombon felfele megtapostam és eltörött, azóta kattogva járok vele, mivel szerintem szánalmas, hogy egy 10-15 eurós allkatrészre ugyanennyi munkadijat kérnek el nálunk -
Neck
veterán
válasz dunkel #111821 üzenetére
Nem szeretném elspórolni, szerintem a 8-12 ezres árkategória azért már nem az elspórolás
Ebből szeretnék kettőt venni.An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Toobee
veterán
válasz dunkel #111944 üzenetére
Aki meg montis témában próbálgatna bicajt, annak meg az Alpinbike-os túrát ajánlom. Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy béreltem fullyt náluk (5 ropi a túra, ebből 3 ezret le lehet vásárolni a boltban), úgyhogy az azt követő héten le is cseréltem az XC bringám
https://barbieripnk.hu/
-
deny330
aktív tag
válasz dunkel #112101 üzenetére
Ezek a GPSek mennyire okosak amúgy? Külön térkép szerint lehet őket navigálni, vagy google térképes? Vagy egyáltalán hogyan működnek..? Van pár erdészeti útvonal, amit az istenért nem találok meg térképeken, hiába keresem. Fejből persze elmegy oda az ember, de érdekelne, hogy a leágazó utak merre visznek. Annak hiányában viszont, hogy az általam ismert utat sem tudom megkeresni, elég nehéz.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz dunkel #112507 üzenetére
Kösz az ötletet. A trk a szélessége miatt került fel a bringára. Eddig ez a legjobb, valószínűleg a szélessége miatt. Az smp extra 140 széles az kevés volt. Az is kezd számomra világossá válni, nem jönnek be az anatómiai nyílással rendelkező nyergek. Mennyivel egyszerűbb volt amikor a szerelő felpattintott egy rám szabott bringára egy hozzám való nyerget.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz dunkel #112523 üzenetére
Csak hát el kell indulni valahonnan,erre pedig jó kezdetnek egy mérés.Amúgy a kivágásnak,mint annyi meg annyi egyéb ajnározott dolognak,nincs bizonyított előnye.Sőt.
Toobee...el fog dugulni a kádszifon,a lerakódott,vizes homokot nem lehet kimosni belőle.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz dunkel #113898 üzenetére
a légellenállás nem olyan egyértelműen jobb, szerintem van amikor igen, és van amikor nem.
Azt nézd meg, mielőtt veszel, hogy a bringa, amit vinnél, mennyire lógna ki oldalt. mondjuk ezt is nehéz a tartó kipróbálása nélkül ellenőrizni, de nekem kölcsön volt egy gagyi tartó, és inkább letettem róla emiatt (Focus I. kombi, és 29-es bringa). Szóval marhára kilógott. Az már csak finomság, hogy az ilyen tartóval (hátsó ajtós, nem konkrétan ez a típus) szerelt autók 95%-a szabálytalanul közlekedik, mert a lámpák és/vagy a rendszám is ki van takarva a bringákkal.
Amennyire tudom, arra is érdemes figyelni, hogy ha pántok tartják, azok ne műanyag alkatrészeket nyomjanak. Ha fémen támaszkodik, akkor nem hiszem, hogy kell félni a karistolástól, de lehet rá fóliát tenni. Ha az ajtó zsanérjaira gondoltál, akkor passz, szerintem túl vannak azok méretezve annyira, hogy bírják a kiképzést.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
sanzi89
addikt
válasz dunkel #113898 üzenetére
Én valami olasz csoda cuccot béreltem egyszer, szintén hátsó ajtóra. Két 28-as trekking bringa volt rajta kb. 2*300 km-re, és bizony benyomta a csomagtartó fedél lemezét (Fiat Albea), karosszériás lett a történet vége. Én emiatt nem ajánlom a fenti kialakításút, ahol a karosszérián pihennek a bringák. Főleg a csomagtartó lemez közepén...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
BurgBurg
tag
válasz dunkel #113898 üzenetére
Ha rendesen felrakod az ajtót nem roncsolja! De, ha kitakarj a hátsó lámpáidat akkor fel kell szerelned kiegészítő világítást hátra. Sztem jobb a vonohorgos kialakítás ha rendszeresen szállítasz kerékpárt. Vagy a tetőre. Rendőre válogatja, hogy mennyire elnézőek, ha hátul a világítás és rendszám ki van takarva!!!!!
-
Zola007
veterán
válasz dunkel #114297 üzenetére
merev váz - merev villa (egyenes kormány) esetén most mi a legújabb ajánlás beállításra?
én a régi iskola (bikemag és competitivecyclist-ois cikk) alapján állítottam be korábban a bringáim, de nekem úgy fájt a hátam, térdem is
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
trialboj
őstag
válasz dunkel #114313 üzenetére
Nem tűnik túl okos dolognak. Minden tekerés után moshatom? A szivacsos rész miatt lassan szárad, az anyaga és a varrás sem tűnik igazán minőséginek, szerintem ez 10-20 mosás után bomlani kezd majd...
Ettől eltekintve az sem jobb ha a fenekemet fogja meg a narancs szín : )))) Nem mostam ki első használat előtt, most viszont igen, remélhetőleg ez megoldja.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Bencus88
nagyúr
válasz dunkel #116603 üzenetére
Mint korábban említettem, se nem dudálok se nem beszólogatok, de már elgondolkodtam párszor azon, hogy megállok és megkérdezem miért nem megy a bicikli utakon, mikor alklamas a közlekedésre. Persze, hogy azt okoz, de részemről off is a téma, úgy se lehet ezzel kapcsolatban dűlőre jutni.
Jester01: Nem ismerem a szakaszt, sajnos csak ez alapján tudok ítélkezni, de ami itt megy borzasztó
Mindenkinek balesetmentes közlekedést!
#116603: akkor felesleges is a bringaút és kár volt kikkönyörögni
[ Szerkesztve ]
-
gabro0
őstag
válasz dunkel #120973 üzenetére
Tényleg, erre nem is gondoltam, köszi.
A görgős eset nem játszik, a másik igen. Terep alatt mit értesz? Ha jól emlékszem te is országútizol, itt olyan komoly "terep" nem érheti a gépet, útmarás meg hasonlókra tudok gondolni.A többieknek is köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz dunkel #121137 üzenetére
Minek? A sunrace sorok teljesen jók, tök fölösleges egy régi 9 sebi rendszerbe valami retek drágát venni. A láncból meg az sram valószínűleg veri az 5k-s shimanot. Na közben megnéztem ebike-on itthon 5 ezer az alap 9 sebi SRAM lánc én azt raknám fel. A sornak a sunrace bőven megteszi. Tányért meg a lehető legolcsóbbat mert az talán még acél.
bringasisti: fél óra alatt én ezt tuti nem csinálom meg pedig elég gyors vagyok. Egy óra alsó hangon, kerék kiszed, sor le, akkor már zsírzás is (akinél lekopik a lánc az tuti nem vitte kis generálra), tengely vissza, új sor fel. Hajtókar le, tányérok le (berohadt csavarok rulez) ezek vissza. Lánc leszed, új lác felrak. És ezután még be kell állítani a váltót. A munkadíj korrekt, sőt inkább olcsó.
Normális autószerelő órás munkadíja nem 4 ezer forint.
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz dunkel #122191 üzenetére
Azt még Runner cserélt kicsivel a sorcsere előtt. Most megint cseréljük, valószínűleg megnézzük új lánccal is. A papucs be lett állítva, de amúgy van nálam egy tartalék vacsi új, gyári papucs is, szóval ki lehet próbálni majd. Váltó, váltókanálról sajnos nincs infóm, ütést nem kapott nálam, vagy legalábbis tudni nem tudok róla, nem is látszódik sehol rajta sérülés. Remélem sikerül megoldani a dolgot, mert már FB-on is dumálunk a szerelő sráccal, látszik, hogy bassza a csőrét neki is a dolog.
(#122193) jjeahh: ez is tök jó! Valószínűleg ezt rendelem, ha hamarabb berakod a linket
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
nagyúr
-
nagyúr
-
ivana
Ármester
válasz dunkel #124228 üzenetére
Arról se feledkezzünk meg, hogy az az út amin 20-as szingóval nyomták akkoriban ma már egyeseknek terep Kb. szekérút volt akkor, meg macskakő. Mondjuk tény akkoriban nem szarral gurigáztak alkatrészek terén, van háború előtti sima strapa gépem, annak is csak golyó csere kellett, egy új lánc, meg festés.
Monti szerintem 80 évektől van, amit igazán montinak lehet nevezni az meg olyan 90-től.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz dunkel #127585 üzenetére
Hát nem éppen visszafordult,hanem úgy tűnik nem mindent érdemes "lecsorogtatni" a profi szintről az amatőrökhöz,mert ott aztán csak fejfájást és csalódást okoz mindenkinek.Amúgy én a préselt középcsapágyról mindig azt gondoltam,hogy a karbon vázak szükségszerűen teherbíró vaskos közepe és a Q faktor megmaradásának együttes kényszere szülte e világra.
IMIKE...a magamutogatásban van valami,nekem már csak azért sem kellene egy ilyen öles betűkkel telepingált szkájos felíratú,mert sem hozzájuk semmi közöm,sem reklámtáblaként nem alkalmaztak...mindig csodálkoztam azokon akik szeretik az ilyen óriásplakátszerű öltözetet.(Enyémen is a bétvin felírat volt az amiért vacilláltam egyáltalán megvegyem-e. )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz dunkel #128253 üzenetére
10 % felár van csak az áfa miatt a német webshophoz képest, ahogy írtam, még az itt emlegetett, jó nagy üzlettel rendelkező osztrák bolt sem tart csak néhány darabot, hogy ha akarsz venni mondjuk térdvédőt vagy mezt, akkor tudjon 1-2 darabot max mutatni.
egy fajta térdvédőből van 3 méret, egy márkából meg van vagy 3 féle, pl ION. kapásból 9 db, csak egy térdvédőből. Könnyen lehet a következő szezonra több érték ragad be neki, mint amennyit keresett az eladottakon. Nagyon pici ehez a magyar piac. (ahogy látom az osztrák se vállalja ezt be)Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
pc360
addikt
válasz dunkel #129388 üzenetére
Ezt tudnám cáfolni, én is rendszeresen használok 2 zoknit télen. Egy vékonyat és egy sportzoknit. A kettő együtt már elég jó szélzáró, és a vékony zokni nem igazán dobja meg a vastagságot sem. Hiába van akármilyen cipőd, ha közben a bokád lefagy. Sőt, volt már példa arra is, hogy 2 vékonyat húztam fel pluszban a sport darab alá, ami már a kamáslit is helyettesíti száraz időben. Nem ördögtől való a dolog. Nyilván nem 2 sízoknit kell rétegelni, mert nincs az az elasztikus mamusz, amibe az belefér.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
trialboj
őstag
válasz dunkel #130672 üzenetére
Ezt biztos jól írtad, nekem csak vallási vezetőket dobál erre a szóra, vagy élményparkot. gesu kalahari
Erről a képről én meg nem mondom hol nedves Biztos high tech cucc, de én sokat járok a dzsumbujban, szederindák között rángatom át a bringát, szinte minden nyári cuccom meg van emiatt szaggatva, ehhez a felhasználáshoz nem tudnék goretex ruhát vásárolni.
A szélmellényemet is nagyon féltem, pedig még van rajta egy réteg, de olyan hártya vékony, hogy egy kis lyuk és szétszakadt az egész.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz dunkel #130696 üzenetére
Én egész sokat használom. A 3 lábú szerintem jobb konstrukció lenne, mert ennek a bicóval átellenes oldalra is kilóg a lába vagy egy métert, szóval kell a hely neki. De amúgy örülök, hogy megvettem.
most hiába kattintok, de úgy emlékszem, az állványra mutatott a link.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
G@ben
addikt
válasz dunkel #132421 üzenetére
Főképp trekkinges felhasználás lenne.
És meg szoktam állni a pusztában is, illetve a falnál választhatok, hogy a vázat, vagy a nyerget cseszem össze.
Meg le is zárnám a bicajt, ha meg csak éppen neki van támasztva valaminek, az első arra járó elsodorja.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
zoli03
őstag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz dunkel #137316 üzenetére
Köszi a tippet, megnézem alaposabban. Kár, hogy nincs hozzá nyeregpálcára rögzítő adapter mint az 50-es modellen, sajnos a nyeregcsövem elég rövid és ott a táska is, így marad a hátsó támvilla ahová rögzíthetem.
(#137322) zoli03
Én már jó ideje használok nappal is lámpát villogó üzemmódban, ezen felül a táskámon is van láthatósági huzat. Láttam pár országútisnál elég jó fényű hátsó lámpát és sokkal messzebbről észre lehetett őket venni nappal is. Ekkor döntöttem el, hogy én is használni fogom. A motorokon is kötelező a lámpa nappal. Sajnos sokan az esti/szürkületi időben sem használnak normális villogót. Nekem megér pár ezer forintot ha épségben hazaérhetek, ne ezen múljon.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz dunkel #138817 üzenetére
nagyon nagypapás geó az nem tetszene neked
tetszeni tényleg nem tetszik, de a jelenlegi kondíciómhoz és hajlékonyságomhoz lehet hogy jó lenne
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Shell script topik
- OnePlus Nord CE 3 Lite 5G: zöld erdőben jártam
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- TCL LCD és LED TV-k
- BestBuy topik
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...