- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Elden Ring - Shadow of the Erdtree - Tippek és trükkök kezdéshez
gp Az itt összeszedett trükkökkel kicsit nagyobb magabiztossággal indulhatunk el felfedezni az árnyékok földje megannyi rejtélyét.
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz Ringman #189421 üzenetére
Az átlag user által használt tartományban (~3.0-ig monti esetén) az átlag különbség 2 watt. Megkockáztatom, hogy ennél egy lefelé fordított stucni többet hoz, ha attól aerodinamikusabb lesz az ember. Arról nem beszélve, hogy ezt a különbséget nem tudom ki veszi észre...
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Ringman #189512 üzenetére
Ez a szemüveg az, csak minimálisan sötétít, nekem nagyon bejön. Szél ellen nem véd tökéletesen mondjuk, de nem is kerékpározáshoz van kitalálva.
Hasaggymeg:
Holnap veszek bele hosszabb csavarokat, az talán segít majd valamit. Ez a raceface nem olcsó baszki, pedig még alamónium sincsen benne
Ezt a pedált találtam most még hirtelen, bár nem tudom, hogy a konvex forma milyen lehet. Egy review alapján sosevoltmégilyenjópedálaföldön.'92 Honda VFR 750
-
andrisbandi
őstag
válasz Ringman #189551 üzenetére
Köszi, most nekem is 3M van a küllőkön.
Tökéletes házi megoldás.
FLECTR ZERO wheel reflector set
- Ehhez hasonlóan fel lehet rakni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #189612 üzenetére
Persze, egyértelmű, hogy nem madarak, szél vagy egyéb ilyesmiről van szó hanem egyszerű balkáni suttyóságról. 😒
bszg@... újabban én sem mérem, sőt a beülésre is csak referenciaként tekintek, menet után derül ki engedek-e még belőle vagy éppen ráfújok, hogy mindig megmaradjon az az ~1cm a felütésig még a legdurvább, de még ellenőrzött döccenők után is.
Más... ezért fújok időnként kis teflonos olajat a becsúszókra.
Ezt kerti locsolóval való (elég nagy nyomással) mosás, majd törlés után hozta ki az odafújt kenőanyag."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #189714 üzenetére
Én nem tudok inni, próbáltam, de nem megy. A sok víztől egyenesen hányingerem lesz, de egyebet sem kívánok csak ha nagyon kiizzadtam nyáron a melegben, vagy valami nagyos sóst ettem. December óta egyetlen nap volt, hogy 3L folyadékot megittam, ebben tej, gyümölcslé, leves és kefir is benne, tehát összes folyadék ami még iható, nem kanál kell hozzá.😕 Amúgy amint elkezdtem követni még én magam is elcsodálkoztam milyen kevés jön össze naponta.
RexpecT...az jó, vagyis szűk negyvenen 900m az faxa!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz Ringman #189762 üzenetére
Ezen ha van is tartály, max valami nagyon kicsi, én nem próbálkoznék vele. Tubeless felrakáshoz az kell, hogy egyszerre nyomj bele nagyon sok levegőt.
Én majd egy tűzoltó palackot akarok erre a célra átalakítani, ugyan azt tudja majd, mint a boosterek, csak negyed annyiba kerül majd.'92 Honda VFR 750
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #189767 üzenetére
Gyárt ilyent más márka is, csak arra figyelj, hogy legyenek pozitívak a review-ek róla és legyen minél nagyobb a tartály.
#189773 Hasaggymeg: Gumi és felnifüggő, nálam a Schwalbe gumikat kb. lehetetlen pumpával felrakni, a Maxxisok viszont felmennek.
#189775 Teasüti: a drótosak lazák, a tubeless ready EVO külsők viszont nagyon nehezen mennek fel és nehéz leszedni is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Ringman #189791 üzenetére
Felesleges ilyeneken vitázniuk, amikor az utcán sétáló ember sem hord maszkot, és nem is büntetik. Az egy dolog, hogy ha a néni megy a bringával, ő sem, mert ugye sportol, de arra sincs magyarázat, hogy a dohányos miért mehet maszk nélkül az utcán, amikor cigizik. Na most akkor veszek egy doboz cigit, kilóg a számból és bárhol mehetek, nem?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #189806 üzenetére
Felénk (Románia) a bringásoknak is hordaniuk kéne, de lesz*rják, a gyalogosok meg megállás nélkül esznek, isznak, cigiznek, csak azért, hogy a maszkot ne kelljen feltenni. Aki meg mégis maszkot hord, az "természetesen" letolja az orra alá . Bringán én most úgy oldom meg, hogy lakott területen felhúzom a csősálat az orromra, de ha melegebb idők jönnek, szerintem kerülni fogom az aszfaltot és kizárólag terepre megyek majd. Kánikulában a csősál elviselhetetlen .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Ringman #190558 üzenetére
Én inkább túlhúzásra tippelek, vagy eleve kopott imbuszkulcsra, az olyan könnyebben átfordul a kulcsnyílásban. Van azért elég sok alu csavar, amivel önmagában nincs gond.
Ellenpélda: lánctányér csavar, nekem az még rendesen zsírozva is összegyógyult annyira, hogy többet kellett már lefúrnom, mert az 5-ös imbusz elnyalta. Az átütőtengely inkább 6-os szokott lenni, az már strapabíróbb méret. (újabb pont az Eggbeaternek, ami meg 8-ast használ, pedálnál azért meg tud szorulni az a menet, ha nem is húzzuk túl)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Somatom
veterán
válasz Ringman #190564 üzenetére
Kiszedésnél érezni kell, hogy hol a határ. Én nem szoktam kockáztatni az elnyalódást, inkább trükközök. Ha érzem a kulcson, hogy kopott a csavarfej, akkor megpróbálom collos kulccsal és/vagy ütvecsavarhúzóval. Az akkor teker a csavaron, amikor az ütéstől tehermentesedik a menet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #190564 üzenetére
+ZolkoW...ezt akartam írni, a minőségi szerszám hiánya gond lehet a legjobb csavar esetében is...vagyis a jó imbusz, torx stb. a megfelelő méretben, megfelelően behelyezve az fontos, mert egy rossz húzás/lazítással ha elnyalod akkor onnan kezdve szívás van.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Nutra
tag
válasz Ringman #190570 üzenetére
Erről nem volt szó, legalábbis az összefoglaló szerint. Nem vagyok meggyőződve, hogy ez általánosságban is jó lenne. Ahol be lehet hajtani szabályosan, ott jelölik. Szerintem jobb és egyértelmű így.
Sisak: én egyet törtem darabokra, ha az nincs rajtam, aligha fórumoznék itt.
Egy csak elrepedt belül - terepen koccant oda.
Persze ettől a kb. 2*5mp-től eltekintve potyára hordtam. -
Friczy
senior tag
válasz Ringman #190570 üzenetére
Az most is tiszta sor. Ha tábla megengedi, hajrá. Ha nem, nem. Egy időben volt egy szakasz a szokásos napi útvonalamon, ahol ezt megszegtem, mert épp felújították a megszokottat, természetesen extra plusz figyelem mellett, ha jött szembe autó, egyből leállás és fel a járdára (csak megállni), aztán tovább. Sose volt belőle konfliktusom. Tábla mellett is kell a plusz figyelem, mert a keresztező autós nyilván csak arra figyel (jó esetben), amerre látja, hogy megy az útvonal, én meg nem arról jövök. De kezelhető a dolog, a belvárosban hasznos.
-
őstag
válasz Ringman #190607 üzenetére
ez elképzelhető (nem tudom most is gyártanak-e) én anno a Pirellis fószertől hallottam erről a gyárról Eurobike-on (mert persze a Pierlli visszatért a high-end kerékpárgumikhoz, és akkor már sajnálták, hogy eladták anno azt az üzemet, késő bánat)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #190745 üzenetére
Nem tudom, de majd itt valaki megmondja... nekem a legnagyobb előnye, hogy ott van előttem a kormányon és nem akkora mint egy süteményes tál.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FerNandor
őstag
válasz Ringman #190763 üzenetére
Igen... én most láttam ezt vagy ilyet először... Mondjuk a miértjén nem is mertem elgondolkodni, mert biztos kiderülne, hogy ezzel feltalálták a spanyol viaszt
De mondjuk nem hiszem, hogy akár 1 normális érvet is fel tudnának hozni a létjogosultságára
Állítólag gravel vagy milyen bicikli ez, hát én biztos nem merném csapatni az erdőben ezzel az amputált villával"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz Ringman #190767 üzenetére
Mondjuk én nem vagyok mérnök, de azt gondolom, hogy még több anyagnak kell lennie benne, hogy ilyen elb@szott módon is biztonságos legyen hacsak nem adamantium
itouchfan rakd be a linket
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
AtisFace
csendes tag
válasz Ringman #190773 üzenetére
Mérnöki szemmel ajánlom a következő cikket:
https://www.theproscloset.com/blogs/news/should-you-ride-a-lefty-forkNekem pont a mérnök szempontból volt mindig a nyagyon kellene listán, csak sajnos a szervízeltetése macerás tud lenni itthon. (Nagy szervízt azt hiszem Bécsben csinálnak legközelebb)
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz Ringman #190765 üzenetére
Állítólag könyebben jár, kevesebb a belső súrlódás, nincs villaszár összetartási probléma se. Könnyebb és állítólag szerintük a sokszög merevebb. Ha más nem a fordított villa az biztos merevebb - nagyobb keresztmetszet felül -, mint a hagyományos.
A féloldalas agy meg jó úgy. Ha a sportmotoron nem gond a féloldalas lengőkar, akkor valahogy itt is elbírja. -
6030D
Ármester
válasz Ringman #190971 üzenetére
Nekem a kék decás van, még a régi feliratos, az tudja ezt, a láthatóság az pár csíkban értelmezhető, de szerintem esőben, sárban mindegy, fontosabb a lámpa. Most vettem egy Molon Labe-t, ennek az egész hátán "világít a harcos", biztos jobban látnak. (széldzsekit akartam, ez lett belőle, de zsebbe nem is csomagolható... XL-es decás megy apróra).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
sebgutkopf
őstag
válasz Ringman #191041 üzenetére
Higyjétek el ott is sietnének mindenhova. Miért nem teszik? Mert vannak megfelelő szabályok, amiket be is tartatnak.
Készpénzre fordítva:
Itthon sokszor vannak túlzó szabályok, amik egyszerűen ésszerűtlenek és betarthatatlanok, így a szabályok tiszteletben tartása már eleve kétes.
Ellenőrzések nem következetesek és nem rendszeresek. Sokkal többet kéne ellenőrízni nem csak akció szerűen egy egy civil autóval, hanem valós kockázattá kéne tenni a büntetést.
Nevetségesek a büntetési tételek. Ott a svájci példa a jövedelem alapú bírság. Legyen elég nagy a bírság, hogy fájjon. Persze itthon sok az illegál jövedelem. Semmi gond: Az elkövető autó újkori beszerzési értékének akár 10-20%-áig el lehene menni. Akkor aki jaszkarizik a használt terepjáróval ami újonnan 40 milla volt (igaz ő nem ennyiért vette használtan) senkit se érdekelne szépen kaphatná a 8 mio HUF-os bírságot. Valószínűleg megérezné egy pirosbahajtás után még az adócsalós szlovák rendszámos Lambo-s is (a 20 millás birságot).
-
balintbaba
tag
válasz Ringman #191041 üzenetére
4 évig jártam Bécsbe egyetem miatt, és lehet nekem rossz a valóságérzékelésem, de a bécsi autósoknál rosszabbat nem igen láttam. Egyrészt sok nagyon idős sofőr van (ott a nyugdíjasok élvezik az életet), másrészt szerintem eléggé balfaszok, ehhez hozzájön még az, hogy eléggé önérzetesek is. Egyszer majdnem elütött egy autós a zebrán miközben sétáltam, rápaskoltam a kocsi hátuljára, az osztrák gyorsan leparkolt valahol és utánam futott, hogy én mit képzelek magamról. Én úgy tapasztaltam, hogy itthon előzékenyebbek az autósok, ha zebrán akarok átmenni, mint odakint.
Nyugat-Európához tartozik még Olaszország is, ahol nem is annyira a déli részen a közlekedés kultúra egy indiai nagyvároséval vetekszik.TL;DR én annyira nem érzem rossznak az itthoni közlekedés kultúrát, de elfogadom, hogy mindenkinek más a percepciója ezzel kapcsolatban.
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Ringman #190971 üzenetére
Én ezt a [WOSAWE Reflective Cycling Jackets] használom. Esőbe még nem kellett tekernem amióta megvan, viszont szél ellen nagyon jó. Olyan 12x12x5 cm csomagméretre tudtam összehajtani. Szeretem, tetszik is. Csípőben lehetne egy picit bővebb, más kifogásom nincs ellene.
Más: Ma megérkezett a napszemüvegem szintén Kínából.
[CoolPandas] Jó az anyaghasználat, még a keret minőségével is elégedett vagyok, végre nem a gagyi műanyag, mindez könnyű súlyban, és kényelmes is ráadásul.