Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Napfénysüti #76207 üzenetére

    Ja az úgy más. :) Egyébként ha nem hajtod nagyon, hanem benyomsz egy eco-t síkon, és tourt az emelkedőn, akkor 100km felett tud hatótávban 1db 500-as akku. Azért már ez is nagy segítség tud lenni, mert tour fokozaton is nagyon keményen mászik a gép.

    joysefke: A Gepida is ugyan azokat a Bosch cuccokat használja mint a nevesebb gyártók, így ezen a területen nyilván nincs különbség. Viszont itt is a vázakkal van a gond, valahogy nem találják el azokat a geometriákat. Persze jó gépek, de amikor ráülsz egy tényleg jóra, akkor érzed a különbségeket. És annyival nem olcsóbb. Persze trekkingnél majdnem mindegy, de montit biztos nem vennék gepidától.

    A két gyermekbetegséggel kapcsolatban azt tudom mondani, hogy az azonnali gázreakció akkor van meg ha ideális fokozatban vagy. Ha pl megállsz vagy lelassítasz és nem váltasz előtte vissza, akkor elképzelhető, hogy a motor egy kis késéssel kapcsol amikor újra elindulsz. Ha optimális a fokozat akkor azonnal reagál. Ez megszokást igényel valóban, de ha elkezded használni hamar ráérzel, hogy nagyjából hova válts, hogy az a nyomaték meglegyen ahonnan azonnal reagál.

    A 25km/h korlátozás sík úton tényleg baromi zavaró tud lenni, mivel a motor kb kétszer ennyit tudna, és ezt érzed is rajta. Olyan mintha falba ütköznél, kb úgy veszi el a nyomatékot 25-nél. Sík úton tulajdonképpen majdnem mindegy milyen rásegítésbe kapcsolsz, húz. Én sík úton legtöbb esetben rásegítés nélkül hajtom, ezzel is kímélem az aksit a túrán. Emelkedőn már nagyon érzed, hogy hol mennyit tesz hozzá, és akkor már lehet feljebb kapcsolgatni, bár a sportra vagy turbóra emelkedőn is ritkán van szükség.
    Mint feljebb írtam, erre a korlátozásra van megoldás, mert ki lehet iktatni. Illetve gyárilag is van olyan verzió ami 45-ig engedi a rásegítést, bár nem kevés felárral. Jobban jársz ha inkább adsz érte utólag 150 eurót mint ha vennél egy gyárilag 45-öst. Bár itt garanciánál lehetnek gondok, mert ha gyárilag 25-öst veszel és kiütöd a korlátozást, akkor azt bizonyos esetekben meg tudják nézni. Ha kiderül, nem lesz garancia a Bosch rendszerre. Ez csak azért gáz, mert a gyárilag 45-ösbe is ugyan az a motor csak korlátozás nélkül, tehát elvileg attól nem lehet baja, hogy kiveszed a korlátozást. Egyébként én továbbra is azt mondom, hogy hegyen a 25-el is elég jól el lehet lenni, lefelé úgy is kikapcsolod, felfelé meg elég a 25. Egyenesen haladva kicsit kevés lehet, de ez is megszokható.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák