Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    válasz Runner_fxr #76220 üzenetére

    Persze, írtam is, egyből érezni lehetett rajta, hogy ez hegyre fölfelé való. Ott átlagos emelkedőn még nem túl durva terepen is egy 25Km/h kb olimpiai szint lehet a legkönnyebb merevfarú karbon montin. Ott az embernek eszébe sem jut, hogy "de ennyit én is tudok saját erőből" másrészt meg a terep ráz már annyira, hogy meglegyen a komoly sebesség érzete, az összteló miatt mégis kényelmes marad a gép. Ezt én már a Kamaraerdő ösvényen fölfele (ami nem túl meredek és nekem amúgy rásegítés nélkül sem kottyan meg, csak a sebesség más) is egyből éreztem, hogy ott sokkal-sokkal-sokkal jobban és kényelmesebben megyek mint saját erőből.

    Vízszintben kigyorsításnál 25-ig azt éreztem, hogy kirobbanó erő van a gépben, viszont 25-nél amikor lekapcsol a rásegítés akkor azt gondolja az ember, hogy "mi ez a bohóckodás, én ekkora sebességet /25Kmh-t/ magamtól is tudok itt"

    Abban a pillanatban viszont, hogy megpróbáltam 25Km/h fölötti sebességet tartani hogy ne rángasson ott jött a felismerés, hogy vízszintben viszonylag jó úton a saját alsó kategóriás merevfarú montimmal jóval könnyebben tartom a sebességet mint a méregdrága, össztelós, komoly gumikkal szerelt, de sokkal nehezebb pedeleccel és a nehéz aksi meg a motor 25Km/h fölött -én aszfalton síkon nem szoktam hozzá az ennél lassabb sebességhez- egyenesen hátráltat, pedig segíteni is tudna.

    Szóval jah, ez a technika szinte kéri a 25-ös korlát kiütését ;] mert egyébként elég tudathasadásos állapot, hogy hegyre föl mész mint az olimpiai bajnok, hegyről felfele szinte úgy megy mint egy komoly enduro gép, síkon meg cammogsz mint egy anyuka a nehéz trekking bicajon...

    Ha pár-százezres tétel lesz belőle, akkor majd én is veszek egyet, "normális szoftverrel" :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák