- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Roni2011
csendes tag
Egy gyors kérdés. Miért (és mi) kotyoghat a zsír új Mavic Cross Ride ipari csapágyas hátsó agyamban? Ha kiszedem a kereket kézzel nem nem kotyog de, a helyén van akkor kézzel ha megmozgatom látom hogy a tárcsa távolsága változik a két betét között! Ezért is van hogy ha ráülök és szépen középre állítom a féket akkor baromira bele ér menet közben a betét a tárcsába. Így csak úgy tudom használni ha teljen betolom a féknyerget úgy hogy az elülső betét már hozzá ér ha tolom,de így menet közben pont középen fut a tárcsa. Szarok lennének az új csapágyak az agyban? Rohadt bosszantó probléma és nem igazán jövök rá a miértjére!
[ Szerkesztve ]