- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Mobilhasználat külföldön
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
concret_hp #54695 üzenetére
Az a kerék szerintem lehetne jobb is, ha nem lenne vízszintesre marva a felni teteje. Fulcrum Racing 3 al mentem, az ugyan ez a kerék, csak magasabb a felni profil, és a G3 as fűzés jobban szét van osztva, tehát nem látszik küllő csoportosnak. Baromi merev, jó kis kerék, precíz csapággyal (sok kis golyó golyókosárban, nagy kónusz nagy alu tengely), amit mondjuk egy halál beállítani, mert ha jól beállítod akkor általában lelazul, szóval rosszra kell beállítani, aztán folyamatosan vissza engedni a csapágyhézagból.. próbáltam már kitalálni rá mindenfélét, gumi kalapács pl sokat segít, de akkor is egy katasztrófa vele szenvedni. Borzalmas zaja van amúgy egy shimano kerékhez képest. Én sebesség tartásban semmi különbséget nem vettem észre az ősrégi wh-r550 es kerekemhez képest, sőt szerintem jobb volt a shimano, ami egyébként 400+ grammal nehezebb, tehát gyorsíthatóságban kuka, küllő perem távolság hátul meg nagyon kicsi, így merevségben is elmarad. A wh-r500 az fűzött kerék, több küllővel, annál nyilvánvaló hogy jobb egy kardküllős, ritkábban küllőzött kerék.
[ Szerkesztve ]