- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz Hasaggymeg #47174 üzenetére
Na igen, nyilván a szó legszorosabb értelmében egyik sem szükséges feltétele a kerékpár működtetésének, de a komfortfaktort, élvezeti értéket növeli, ami viszont már erősen szubjektív kategória. Még az is lehet, hogy én is csak placebo hatást érzek a 105 és a Dura-Ace között, bár azért a váltás minősége az simán érezhető pl.
fpeter07: hajjaj, durván mennek lefelé, akár 70 felett is. Szombaton én is megeresztettem a Verebi lejtőn 67-el úgy, hogy a végén az íves kanyarban egy autót is utolértem és kerültem balról még mindig majd' 60-al, eléggé meglepődött a figura.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride