- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #46795 üzenetére
Elpattogni? Ha merev villával használod, vagy lezárod a telót és mellé nagy guminyomást alkalmazol akkor kicsit lehet, de az nem a felemás gumiválasztástól lesz. Szerintem nincs értelme a különböző szélességnek, esetleg egy kicsit nagyobb nyomást hátra.
Mondjuk egy merev vázas montinál lehet értelmesebb választás egy közepesen bütykös azonos mintázatú, AM/Trail fullynál már inkább van értelme a vegyes gumihasználatnak.
Persze ki lehet próbálni merevvel is, azt még nem próbáltam.Próbált már valaki Fat bike-ot? Azt nem mondom, hogy vennék is egyet, de kipróbálnám. Jövőre lehet hozunk egyet teszt bringának. Deer Hunter 6.0
-
Cadal
őstag
válasz Runner_fxr #46802 üzenetére
Nekem idén a szilvásváradi maratonra kitelepült Specialized fatbike-ját sikerült kipróbálnom. No épp csak egy párszáz métert tettem meg vele, de meglepődtem mennyire könnyű volt tekerni (igaz kemény földúton nem nagy kunszt). De volt olyan is a ki a maratont fatbike-al teljesítette. Szal' nem elvetemült ötlet szerintem. Minden esetre érdekes élményt ad a használata az biztos.
Gumiabroncs témára: A merev farú Cube-omra a gyártó különböző mintájú gumikat szerelt gyárilag. Elöl Schwalbe Tough Tom (ez elég traktoros minta) hátul pedig Schwalbe Rapid Rob (ez valamivel komfortosabb). nem mondom hogy rossz ötlet, de én csak pislogtam mikor láttam.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
A csillebérci tesztnapon is volt, de annyi mindent ki akartam próbálni, hogy a fatbike-ra már nem jutott idő.
Néztem videókat is, elég keményen tolják lefelé is fatbike-al.Mostanában már bevett szokás a gyártóknál a felemás gumi, ha belegondolsz érthető, hajtott kerékre jobban gördülő gumi értelemszerűen kicsit könnyebb, jobb gyorsíthatóságot, tekerhetőséget eredményez, kormányzott keréken meg jobb lesz a tapadás.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #46802 üzenetére
Guminyomást MTB-nél 2,1-2,3 bár közzé szoktam belőni, így nem pattog, és elég jól gyorsítható marad. Lockolt teló aszfalton van, carbon merev villával meg még soha nem pattogtam el. Versenyre nem járok, aszfalton sem tekerek túl sokat, inkább földút, vagy dózerút, olyan 40-60%-ban. Akkor összességében marad ez elől-hátul, esetleg kétévente elkopik (nagyon puha)...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
cescenet
csendes tag
Jól gondolom hogy ennek a váznak nem sok köze van a Colnagohoz?
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #46807 üzenetére
Én aszfalton felnyomom 3 bar-ra. Terepen elöl 2,2 hátul 2.5, nekem ez tűnt optimálisnak a stílusomhoz.
A felemás gumiválasztásnak is vannak azért hátrányai, ha nagyon agresszív stílusban bringázik valaki, akkor jobb ha elöl hátul ugyan úgy fog a gumi. -
nagyúr
Ma BMW szalonban volt szerencsém két propelleres márkájú bringát megnézni.
Ez volt az egyik: [link]
A másik meg egy ennél komolyabb ösztelót MTB volt. Érekességnek elmentek.Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zoltanz #46751 üzenetére
Szerintem túlárazott.
(#46810) Napfénysüt...három dolog. 1. Akkora lyukon van a vázba bevezetve a bovden,hogy beleállíthatod a kulacsod. 2. Olyan csengője van mint amit én vásároltam az enyémre 299-ért a madaras Teszkóba. 3. Tiszta GT az a nyeregvázcső/támvilla.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
D5
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene. MTB vásárlás előtt állok. Sokat olvastam már utána itt is, tesztbike-on is. Jelenleg úgy állok, hogy vagy megveszem ezt 130 K-ért, vagy tovább kutatok, és valahol az előbbi áráért használt bicót veszek (elvileg jobb, minőségibb felszerelésekkel) - de mégis használt marad a bringa.
Ti mit tennétek a helyemben? -
lsebestyen
addikt
válasz Napfénysüti #46810 üzenetére
Jobb ha maradnak az autóknál.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #46811 üzenetére
Na igen ezért mondtam hogy érdekességnek elment de nem kéne. Egyébként valami 335.000 Ft-ot kérnek érte.
Més que un club!
-
Jarod1
addikt
használ valaki ilyesmi csomagtartót?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #46814 üzenetére
Embléma nélkül 180-220 körül lehetne.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #46817 üzenetére
Saccra én is egy 100-ast éreztem plusz árnak a kék-fehér propelleres embléma miatt.
Més que un club!
-
szjoci
őstag
Szia!
Korrekt gép ennyiért szerintem (oktalinkes hajtókar, kazettás agy, Alivio váltókarok, hátsó váltó, fékek). Persze használtan ki lehet fogni jó állapotban lévő magasabb felszereltségűt, de újonnan ennyiért szerintem ez a teteje felszereltségben annak amit adnak. A villától ne várj túl sokat... Még mielőtt megrendelnéd, azért hallgass meg másokat is
Üdv,
Joci[ Szerkesztve ]
-
pikszel
őstag
Üdv itt mindenkinek!
Segítségre lenne szükségem. Van egy 2004-es Marzocchi EXR Comp teleszkópom, amihez sajnos nincs v-fék adapterem, viszont mindenképp azzal szeretném használni. Ha esetleg lenne valakinek ilyen, vagy tudomása lenne arról, hogy honnan tudnék keríteni az kérem jelezze. Erről lenne szó:
Köszönöm!
Üdv,
p„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
AVarice
tag
Keresgéltem használt bringát és megláttam ezt:
"Kárbonvázas kerékpár apró hibával eladó"
A képen látszik, hogy két darabban van a bringa. Milyen lenne a nagyobb hiba? Vajon mit kapott szegény...
-
D5
aktív tag
válasz lsebestyen #46820 üzenetére
A szemem előtt emelte le a boltos az új cangát. Szerintem így alkudni nem nagyon tudnék, de azért megpróbáljam?
Nem fogok vele nagyon "keménykedni", többet fogom városi körülmények között, betonon használni (természetesen más gumival), mint terepen, egy jó kompromisszumnak tűnik nekem így ez a bringa. -
gergo5991
őstag
válasz Tothgera30 #46807 üzenetére
szabad kérdezni mivel készültek a képek?
-
Bicskás
tag
Szerintetek értelmes gondolat a Maxxis Ignitor mellé egy Schwalbe Marathon Plus Tour külsőt venni hátra ?
/ Többnyire terep... / -
Runner_fxr
Ármester
A villával kapcsolatban a következőkkel számolj, az kb egy 25 ezer ft-os villa. Minőségi teleszkópok 60-80 körül kezdődnek, már ebből érzékelheted a különbséget.
Alapvetően kényelmes túrázásra, nem túl durva montizásra, városba jó lehet. Viszont 80-85 kilónál nehezebb testsúlyú embereknek már túl puha. Míg egy jobb minőségű levegő rugózású telót olyan nyomásra fújhatsz ahogy az a testsúlyodnak megfelelő, addig ezzel az olcsóbb villával nem sok mindent tudsz kezdeni, mert csak egy rugó előfeszítő tekerő van rajta amivel max 10-20%-ot tudsz rajta keményíteni. Normális csillapítása nincs, tehát nagyobb sebességnél, picit komolyabb terepen már összevissza pattog, nem csillapít rendesen.
Semmit nem tudsz állítani rajta, gondolok itt a visszaútra vagy a kompresszióra, ezek a funkciók csak komolyabb villákon vannak.
A villa merevsége nem túl jó, erősebb tárcsafékek eléggé megcsavargatják, belül egy csomó műanyag alkatrész van, ami nem cserélhető mint egy normálisabb, drágább villában. Ezáltal hamar kotyogóssá, lötyögőssé válhat ha komolyabban terheled.
Visszafogott használat mellett akár pár évig is szolgálhat, de sportosabb használat mellett egy szezon alatt is kukázhatod.[ Szerkesztve ]
-
Atke
senior tag
Sziasztok!
Valakinek van ötlete hogy mitől lehet az hogy a gépem (Trek Fuel EX 9 2008) mikor meghúzom a hátsó fékkart nyekergő-nyikorgó hangot ad? Fék biztos nem,mert ma tettem fel egy új fékszettet és azzal is produkálja. Tárcsa esetleg....Tag-ra is gondoltam, de akkor az adná akkor is ha nem húznám a féket.
Múltkor elkapott egy elég nagy eső,azóta van ez.
Amire én tippelni tudok: hátsóagy, tárcsa, vagy esetleg valamelyik forgáspont (ABP rendszerű)... -
K Norbi
addikt
Sziasztok! ilyet honnan tudnék szerezni? [link]
-
concret_hp
addikt
az miből látszik, ha "el van fékezve a felni"
vagy fullba vagy sehogy :D
-
zoli03
őstag
válasz concret_hp #46833 üzenetére
Ha volt rajta kopásjelző csík, akkor már nincs, vagy alig van meg. Ha nem volt rajta, akkor érzed az ujjaddal, hogy homorú a felülete (ha nagyon-nagyon el van fékezve, akkor már akkor érzed, mikor megérinted, vagy szemmel is látni).
-
D5
aktív tag
válasz Runner_fxr #46830 üzenetére
Nagyon köszönöm ezt a részletes leírást
Így már tudom, mit várok tőle. -
Jarod1
addikt
használ valaki ilyen csomagtartót?
-
Because
őstag
élvezetes lehetett: [link]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Rottweiler89
aktív tag
Sziasztok!
Egy volt Coiler tulajdonos a duplavállas telóra esküszik...Üdv: Rottweiler89
-
Tothgera30
Ármester
Eh... aprón... Mondraker Podium Carbon 29er...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
venember83
nagyúr
válasz Tothgera30 #46842 üzenetére
Ideális bringa a Notre Dame toronyőrének...
-
nagyúr
-
Tothgera30
Ármester
-
TayRol
veterán
válasz Tothgera30 #46842 üzenetére
Nagyon bejövős.
Nálunk meg feleségem lett gazdagabb egy új cangával, egy Bergamont Helix 4.0-ával, amivel kapcsolatban a segítségért ezúton is köszönet Runner_fxr-nek.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Hölgyek, urak, volt már róla szó, de egy gyereknek ez szerintetek megfelel?
Nem akarok bonyolult drága cuccot venni, úgy is elesik párszor akkor meg sajnálnám a ráköltött pénzt.
Illetve ehhez a felszereléshez szükséges tartó is benne van a csomagban, vagy azt külön kell megvenni?
Mert láttam a honlapon külön féle tartókat is, felesleges köröket nem futnékRenault power
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rob210 #46847 üzenetére
Minden benne van a csomagban és több mint szükséges egy gyereknek.
OUTISOK...a tárcsafék feltartózhatatlanul érkezik világotokba!
(#46843) venember83 ...picit néha izzadságszagú ahogy a gyártók igyekeznek egyedivé és felismerhetővé tenni saját márkájukat.Annak a törésnek aztán nem sok köze lehet a geometriához. Annál több a dizájnhoz.Amúgy meg impozáns ahogy az a stucni belesimul a vázba. Inkább tetszik nekem is mint nem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rob210
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #46848 üzenetére
Az elejétől kell nézni,nem tudom miért van az,hogy ha egy videó közepén döntök úgy,hogy kimásolom a címet,a link onnan kezdi lejátszani...mintha csak az idő ahol éppen van mikor kimásolom változtatná az URL-t!
(#46849) rob210 ...volt már vagy 4 Sigma km órám,egyik legmegbízhatóbb márkának tartom.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest