- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android szakmai topik
- December 3-án elhagyja Kínát az iQOO 13
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz Tothgera30 #36547 üzenetére
Igen, nézegetem én is. Ilyen rugóúttal nem vennék 29ert, elég büntetés a pogózás, nem kell hozzá a nehezebb 29er kerék, lefelé meg úgyis számos dolgot kisimít az óriási első és hátsó rugóút.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz venember83 #36551 üzenetére
A súlykülönbség még talán nem is olyan számottevő, engem inkább a 29"-es kerék lomhasága zavar. Túrázós, hobbi gépben okés, meg XC/maratonra is, de csapatós AM/Enduro gépnek már nem túl kecsegtető.
A pogózást meg elég jól ki lehet küszöbölni azzal, hogy lezárod a hátulját mászáskor, illetve az útállítós villa is hasznos alkatrész egy AM/Enduro gépen. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #36550 üzenetére
Alu-t meg ki lehet fárasztani, szerintem kb tök mindegy hogy karbon vagy alu vagy bármi más anyag a használt bringa, mindegyiket tönkre lehet tenni. De általában mindegyik javítható. Minden tönkre tehetetlennek hitt vázról előbb utóbb kerül fel olyan kép a netre amit nem gondolt volna szinte senki.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz ---Lasali--- #36553 üzenetére
Nyilván, kerültek fel karbon vázról is olyan képek hogy valamelyik idióta belevágott fúró fejére épített vágókoronggal és híresztelte hogy milyen gyenge a karbon váz. Bár akinek ennyi esze van, meg aki ezt elhiszi na őket tudom sajnálni kb.. félreértés ne essék, ezek a vázak rendeltetés szerű használat mellett majdhogynem tönkretehetetlenek.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #36553 üzenetére
Ez való igaz, hogy a carbon nem fárad. Carbonnál inkább szerintem azért félnek az emberek a használttól, mert ha netán egy apró sérülés elkerüli a figyelmüket, annak a javítása sokkal költségesebb és nem is biztos, hogy olyan tartósan javítható mint egy alu.
Az is igaz, hogy mindent el lehet törni.imyourfriend: De azt se felejtsd el, ha netán elesel és odavered, egy alu rosszabb esetben kicsit behorpad, ami esztétikai probléma többnyire. Viszont ha a carbon megsérül az már nem csak esztétika.
Egyébként tartósabb tudd lenni, mert nem fárad.
Montinál még az is veszélyes a carbonra nézve, ha egy nagyobb követ felkap a kerék és a váz aljához vágja, sok alu váz horpad így be, de a carbon rosszabbul is járhat.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz imyourfriend #36554 üzenetére
Az carbon mánia első évtizedében sikerült azért gyártani pár selejtet, volt amelyik váz a láncvillánál eltörött, vagy volt olyan amelyiknek a láncvillája és támvillája "első villából" készült, és ezek kicsúsztak a középrészből. Még most is van egy két ilyen illesztési probléma, mert szerintem a karbon technológiában ez a legnagyobb buktató, főleg mikor fémet kell bele rakni és az lesz a terhelés felvevő elem.. onnan indul majd az összes erővektor, na ilyenkor a ragasztásnál borzalmas nagy lesz a stressz, és az sokszor nem bírja.. főleg hogy egyes irányokba rugalmas a fém meg nem annyira, így könnyen szétválasztódik a ragasztás.. láttam olyan nagyon neves gyártó országúti villáját ahol az alu papucs tetejénél körbe volt repedve a festés.. mi lehetett alatta azt nem tudni..
Egyébként meg a bukásokból van a karbon töréseknek a 90+%-a szerintem, megütik valahol a csövet, megreped, nem javítják meg, olyan mint a szélvédő, reped tovább. De láttam így nagyon csúnyán szétrepedt vázat, ráadásul rugalmasra tervezett támvilláról volt szó, és csodásan meg tudták javítani még így is.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #36555 üzenetére
Na én ezért nem szeretem a karbon kormányt pl. és sok profi sem használja. Anno hoztam az egyesületbe egy ritchey wcs karbon kormányt, valami 65 ezer ft körül volt az ára, 40 kilós gyereknek befordult a kormány a mezőnybe, a kormány a befogótól 5 centire rojtosra szakadt szét, leszakadt gyakorlatilag a kormány egyik fele.. alu max elgörbült volna és tovább tudott volna menni..
-
nagyúr
válasz ---Lasali--- #36557 üzenetére
Múltkor nézegettem neves országútis versenyzők gépeiről bemutató videókat. Kb 80% alu kormányt használt.
Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #36557 üzenetére
Hát kormányban én is ódzkodok a carbontól. Bár egy jó carbonvázat azért elfogadnék, de azt be kell vállalni, ha odavered és megsérül akkor már az életben nem lesz olyan mint előtte, mert 100%-ba senki nem javít meg egy carbon vázat. Az is kérdéses, hogy egyáltalán tudnak valamit vele kezdeni, vagy megéri e.
-
imyourfriend
őstag
Éppen ezért remélem, hogy semmiféle baj nem éri a bringát. Féltem egyrészt, másrészt meg nem szeretnék rá költeni vagy 50-60-at mire megjavítják. Viszont perecelve nem volt a kerékpárral így remélhetőleg jól egyben van és hibátlanul működő darab ez. Persze vehettem volna alut is, viszont a karbon is épp eléggé ráz a hazai utakon, az alu gépet már lehet hogy eladtam volna mert egyszer megunja az ember hogy mindig rázkódik a cucc alatta..
A másik meg amin sokat nevettem, felhozták azok akiknek nem futotta rá hogy a műanyag egyszer majd elfárad és a karbon váz megadja magát. Ó mondom hogyne, azért terveznek lassan már az autóknál is jópár dolgot karbonból mert olyan hamar elfáradna.
-
venember83
nagyúr
válasz Napfénysüti #36558 üzenetére
Esés miatt. Ha aluval esnek, valószínűleg nem törik és folytathatják. Szénszál esetén meg valószínűleg meg kell várni a csapattársakat vagy a csapatautót.
-
nagyúr
válasz venember83 #36561 üzenetére
Amekkorákat tudnak esni szerintem még a kormány a legkisebb bajuk.
Més que un club!
-
lsebestyen
addikt
válasz imyourfriend #36560 üzenetére
Ezért kell előbb acélt venni, majd alut és aztán karbont Alu után jobban fogod értékelni a karbont Amúgy én megszoktam már h ráz, annyira nem is zavar, meg itt a gödöllői dombságban nincsenek annyira szar utak. Van egy kettő, ahol már a lábam szokott zsibbadni annyira ráz, de legalább vesekövem nem lesz Nekem a villa is aluból van . Mondjuk azt jövőre szeretném cserélni egy karbonra.
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #36563 üzenetére
Lehúztam közel 3 évet acél vázzal, de máig úgy tűnik hogy az jobban elnyeli a rezgéseket mint a karbon amit most hajtok. Mellesleg gondolkozom hogy ne adjam el, csak van 3 cm a két gép között, ugye a régi gép 55cm és 130-as stucni az új pedig 59 és 120-as stucni.. ebből adódóan kényelmetlen lenne hajtani a kettőt egyszerre. Na meg nem lenne egyszerű visszaszokni a jóról a most már kevésbé jóra.
-
lsebestyen
addikt
válasz imyourfriend #36564 üzenetére
Na igen, acélt én is szerettem, ebből a szempontból kényelmesebb volt, viszont ami most van, sokkal jobb persze. Amúgy érdekes, hogy csak 1,5kg-val könnyebb a mostani alu, pedig mindkettő 60-as méret.
Másik, hogy szeptember óta kb 4x voltam sportolási célból tekerni, fel is szedtem 6kg-t, bár anya szerint még mindig sovány vagyok 190/76 a mostani mérleg, januárba megkezdem a felkészülést addig sajnos semmi időm rá. Jó lenne izommá átalakítani ezt a 6kg-t, bár már most látom h hamar le fogok fogyni, tavaly is valami ilyesmi volt a helyzet.
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #36565 üzenetére
Nem oszt nem szoroz 1-2kg viszont érdemes izommá alakítani, de az sem gond ha felszed az ember pár kg-t télire. Tavaly télen 86-ig jutottam, majd nyáron 80kg és stagnál kb május óta a 80 a ~180-as magassághoz. Persze azt vettem észre hogy mind síkon mind emelkedőn jobban megyek mint amikor 70kg voltam, ezért nem gond ha felszedsz pár kg-t és izommá alakul. Mondjuk személy szerint trx-ezek már vagy 3 hónapja, és rengeteget számít a bringán mind erőnlétileg mind kondiban ez. Főleg így a téli hónapok alkalmával mert azt tudom csinálni a teremben is, görgőzésre meg nincs az az ember aki rávegyen hogy hajtsak egy bringát és még a kormányt se lehet rángatni jobbra balra mert fix az egész..
-
lsebestyen
addikt
válasz ---Lasali--- #36567 üzenetére
De ezt gariba cserélik, nem?
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Shimanó FH-6600-as agyra fel lehet tenni 9-es csort, vagy csak 10-es megy rá? Köszi!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #36569 üzenetére
én ugyanazon az agyon használtam 8-as és 10-es sort is, úgyhogy valószínűleg a 9-es is rámegy.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
belaazallat
addikt
válasz rétisün #36570 üzenetére
szuper! akkor lehet meg van a kiszemelt bringa, csak minimális átépítés kell!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Because
őstag
válasz belaazallat #36571 üzenetére
az a cube amit linkeltél reggel? nagyon tetszenek az ilyenek
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #36560 üzenetére
Én dolgoztam carbon készítő cégnél, mondjuk nem kerékpárvázakat hanem auto motor alkatrészeket gyártottak. Javítottunk is, de az már soha nem lesz olyan. Pláne kerékpárváznál. Ettől függetlenül én is carbon vázat szeretnék. Súlyban verhetetlen, meg én az alura is nagyon vigyáztam.
Ja és a carbon vázban nincs műanyag. Műgyantával átitatott carbonszövet.
Egy kijelentésed viszont cáfolnék. Zsírt nem lehet izommá alakítani. 2 külön dolog, zsirt csak elégetni lehet, izmot meg építeni.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz Because #36572 üzenetére
Igen az, most levelezek az üzlettel.
igazából ilyet szeretnék, de nincs elég pénzem rá, és nagyobb, mint kellene.
Ilyet, deore felszereltséggel 200. e-ből ki tudnék hozni összerakva.
Szerk:
A reggeli link: [link]Ebből, ha sikerül megvenni,lesz egy 2x10 vagy 3x9-es rendszer. A 10-es től félek egy kicsit, hogy gyorsan fog fogyni a lánc.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
hegyimorc
senior tag
válasz belaazallat #36574 üzenetére
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
-
hegyimorc
senior tag
válasz belaazallat #36576 üzenetére
Tudom, itt áll a szomszéd szobában
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
razzorr
őstag
Napi gyöngyszem Köcsögök igényeseknek!
Viccet félretéve. Üdv újra itt.
Lassan itt a tél (hó) és itt az idő a bringavásárlásra. Ahogy a szerelőm mondaná, most kell biciklit venni télen.
Vennék a következő szezonra egy acél retro outit. Szerintetek mennyi egy reális ár,amiért nem hullik szét alattam. 50-60k? -
Sleek
senior tag
Szép napot. Szerintetek már érdemes venni országúti bringát ? Vannak ilyenkor már készletek vagy tavaszig kell várni ?
Valamint milyen országútit vennétek ami nem versenyre hanem kényelmes tekerésre lenne használva?
230ezer lenne rá<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #36573 üzenetére
Jobban értesz hozzá, én még csak most tanulom az alapjait ezen dolgoknak (úgyértem gépészmérnökin). Bár személy szerint azért vettem olyan gépet mert ki akartam próbálni, meg az ember lelkének jót tesz ha olyan gépet hajt amilyent épp szeretne, nameg rá is beszéltek. Szívem szerint hajtottam volna tovább az acélt, de amikor kifizettem és kipróbáltam onnantól nem volt miről beszélni.. mint írtam régebben is, már a 105-ös szett is profi módon működik, picit nehéz a felette lévőkhöz képest viszont ez az a fejlettségi szint ami egy hobbi kerekezőnek már bőven elegendő akár 5-10 évig is ha úgy van! A 8-8,5kg-os súly gyárilag felszerelt kerékkel és minden szerelékkel együtt már kellemes kerékpározást tesz lehetővé, és megadja a megfelelő komfortérzetet a bringázás terén. Nameg nincs az mint az acél gépeknél, hogy elnyelődik az energiának egy bizonyos %-a hajtás közben (persze ezért is kerül ennyibe), de eljutottunk már oda hogy ha kiadok érte ennyit, akkor azért adom ki mert élvezni szeretném.
Zsírt nem alakítunk izommá, rosszul fogalmaztam. Arra szerettem volna célozni, hogy elégetem a zsírt és ezzel izomzatot szedek fel. Nálam ez történt szerintem, elégettem a zsírt és ezzel egy időben a sportolástól feljött az izom. De úgy tűnik nem ilyen formában jutott át hozzád az információ.
(#36579) Sleek: KTM, Trek, Merida szerintem ezeket nézegesd, Meridából pl van Scultura ennyiért, ha jól tudom a 901 és a 903-as is hasonló árkategóriába mozog de ha jól tudom ezek még 2014-es modellek.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #36580 üzenetére
Nem kell ehhez gépészmérnöki. A carbon sajnos sérülékenyebb mint az alu, de vannak előnyei is az aluhoz képest. Az nem vitás, hogy egy bizonyos szintű minőséget meg kell venni, ha élvezetesen akarunk kerékpározni. Viszont szerintem egy 105-ös szettel szerelt aluvázas országúti, carbon villával is hasonló súlyban van mint egy hasonló felszereltségű carbonvázas. Az élménybeli különbség se számottevő.
Nekem nyáron volt szerencsém ehhez a bicajhoz: [link] 8,8kg, 105-ös szett. Remek bicaj.
Acélhoz valóban nem érdemes hasonlítani, mert az tényleg más világ.Persze valamilyen szinten működhet, hogy edzés által megy le valamennyi zsír és jön fel izom egy időben, de azért ezt érdemes külön kezelni. Mivel alapvetően más fajta edzést igényel, meg a táplálkozás sem mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #36582 üzenetére
A Focusom elvileg 9,1kg (alu váz, carbon villa, 105-ös de nem homogén szett amiben a hajtás meg a fék más).
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #36583 üzenetére
A bergamont-on a fékpatkók nem 105-ösek azon kívül minden, még a kerékszett is.
-
fpeter07
veterán
válasz ---Lasali--- #36545 üzenetére
Mi volt a gond vele? Nekem egyelőre szimpatikus, mondjuk a lábfejem elzsibbad rajta, lehet a stoplival kellene variálnom.
(#36550) Runner_fxr: Még szerencse, hogy van egy tökéletes montim. 29-es kerekekkel nem élvezet menni, olyan mint egy traktor, átmegy mindenen.[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Elvileg szombaton megyek megnézni a stereo 160-at. Igazából nem vagyok egy nagy bringa vásárló,mit nézzek meg rajta feltétlenül? Rejtett hibák?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #36584 üzenetére
Nálam szerintem a kerekeken lehetne fogni. Tervezem is hogy vagy jövőre vagy utána veszek komolyabb kerekeket elvégre azzal leeht talán egy ilyen bringát a legjobban tuningolni.
Apropó kerekek! Bikediscounton ti melyiket ajánlanátok mondjuk 2-300 euro között? Bár nézegettem nagyon a Campagnolo Zondát amiről jókat olvastam igaz az már picivel 300 euro felett lenne.
Més que un club!
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #36582 üzenetére
a 3500-as strada 7,8kg gyárilag, persze nem ezen az 1kg-on múlik a dolog, csak ki kell próbálni egy karbont és egy aluvázas csodát dombon felfelé, vannak azért különbségek karbon és karbon között is, hát még alu és karbon között. Ettől független egy alumínium vázas karbon villás gép valószínű hogy jobb ár/érték arányban, de hogy az ár/érték arány mennyire mérvadó azt embere válogatja. Személy szerint az én gépem 8,35 felszerelve, ebből csökkentek most jó 150 grammot, a 8,2kg már egész jó súly ahhoz képest hogy gyári nyereg valamint nyeregcső és a kormány meg a stucni is. Szóval 8kg a reális egy karbonnál, egy alunál hozzájön még +0,5kg szerintem. Bár ne gramm mániázzunk, az sohasem vezet költséghatékony útra.
-
FIREBLADE78
addikt
ebike.hu ez egy webshop vagy üzletük is? Pesten melyik üzletet ajánljátok ahol pedált és cipőt lehet venni
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Runner_fxr
Ármester
válasz FIREBLADE78 #36586 üzenetére
A carbon vázat alaposan nézd át, semmi sérülés ne legyen. Villa ne kotyogjon, csapágyak se. Ha megemeled finoman a nyeregnél a bicaj seggét akkor érezni ha kotyog a csapágy a forgáspontoknál. Illetve oldalra is mozgasd meg a hátsó kereket, hogy nem e kotyog valamit. Bár nem hinném, hogy bármi baj lesz azzal a bicóval. Illetve a reverb nyeregcsövet nézd meg, kb 2mm-t forogahat balra jobbra a nyereg és 2-5mm-es berugózása lehet ha ránehézkedsz. Ez még normális, ezt tekerés közben nem érezni, ha ennél nagyobb holtjátéka van, akkor ott valami gebasz lehet. Márpedig annak a javítása nem olcsó. Illetve a reverb csőnek a remote karján van egy sebesség szabályzós tekerő, azt is ellenőrizd le, hogy működik e. De reméljük ott sincs semmi gond. Ez amúgy egy nagyon szuper bicó, igazi prémium enduro, ha minden okés vele, akkor egy iszonyat jó géphez jutsz, baráti áron.
fpeter07: Én nem akarom a 29"-et kritizálni, leszólni, azt sem mondanám, hogy nem lehet élvezetesen vele bicózni, csak vannak kategóriák ahova nem igazán optimális, tipikusan ilyen a hosszabb rugóutas AM/Enduro kategória. Ettől még egy merev 29"-es vagy egy kis rugóutas 29"-es remek bicaj lehet.
Napfénysüti: Kerékszett valóban sokat számít. Jó csapágyak, könnyű kerék.
imyourfriend: Nem csak az számít, hogy alu vagy carbon, lehet egy carbont brutál merevre is csinálni, meg rugalmasabbra, nyilván egy prémium kategóriás carbon sokkal jobb mint az alu, de egy belépő carbon váz 105-ös szettel szerintem nem nyújt nagyon többet mint egy minőségi alu ugyan úgy 105 szettel. Persze nem vagyok a carbon ellen.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #36590 üzenetére
Ezzel szemezek nagyon: Campagnolo Zonda
Mondjuk még szemezhetek egy darabig mert nem most akarom lecserélni a gyáriakat. De ha úgy hozza az élet hogy mennék versenyre akkor nagyon megfontolnám.
Més que un club!
-
venember83
nagyúr
válasz Napfénysüti #36591 üzenetére
Ugye tudod, hogy ezek túlméretes csomagok, következésképp szállításuk is drágább?
-
nagyúr
válasz venember83 #36592 üzenetére
Ha már ilyet vennék az marhára nem érdekelne.
Legutóbb egyébként innen rendeltem az Elite görgőmet és az se éppen kis csomagban jött. Asszem kemény 6 euro volt a szállítás.
Itthon mennyi lenne egy ilyen kerék? Szerintem bőven jobban megéri akkor is kintről venni ha a szállításnál van némi extra költség.Mod: megnéztem, 26 euró a túlméretes díja. 310 eurós keréknél ennyi beleférne már.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #36591 üzenetére
Az igazat megvallva nem ismerem a campagnolo kerekeket nagyon, valószínű nem rossz, de én lehet inkább Shimano, Mavic vagy DT közül választanék.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Runner_fxr #36590 üzenetére
Kicsit kínai,de melyik csapágy? Van 4 féle. Nyeregrángatást értem,villát merre rángassam?
Kicsit sántít nekem,hogy a váz színe tökre fakó,képen sötétebbnek kellene lennie [link][ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #36594 üzenetére
Néztem DT Swiss Spline-t meg Fulcrum 5-öst és talán Mavic Aksiumot is.. Azok valamivel olcsóbbak lennének.
De ezért is kérdeztem hogy ha van tapasztalat akkor ki mit ajánlana 2-300 euro körüli áron?
Másik topikban valaki Shimanoról érdeklődött de alig volt róla tapasztalat.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz FIREBLADE78 #36595 üzenetére
Első féket behúzod és megmozgatod előrefelé a villát a kormánynál fogva, ha kotyog a villa azt nagyon jól érezni a kormányon. Persze azt is nézd meg, hogy nem a kormánycsapágy a ludas, mert azt is ugyan így tudod ellenőrizni. Ha kotyogást érzel akkor egyik kezeddel fogd meg a kormánycsapágynál is, alul is meg felül is, érezni ha ott kotyog. A színnel ne foglalkozz, élőben valószínű egész más, nyilván szar a fotó, mármint ami az aprón van, nem a gyári fotó.
Napfénysüti: Campagnolot nem ismerem, így arról nem tudok mit mondani, Mavic, DT és felső kategóriás Shimano viszont biztos, hogy jó.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Runner_fxr #36597 üzenetére
Elküldte a rendes fotókat,színe ugyanaz,de nem is ez a bajom,hanem az hogy hülye vagyok a technikai részhez,itt fogjam ott fogjam,jaj nekem Eljöhetsz velem, fizetem a béred
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #36597 üzenetére
Elég régóta vannak a kerékpáros szakmában és hozzájuk tartozik a Fulcrum is ami szintén nem nevesincs márka szóval gondolom csak nem adnak ki gagyit a kezük alól.
Més que un club!
-
imyourfriend
őstag
válasz Napfénysüti #36591 üzenetére
Egyszerűbb lenne ,ha kerítenél egy fulcrum racing 5 vagy fulcrum racing 3-as kerékszettet. Jóféle darabok azok, nem túl nehezek de megbízhatóak és az 5-ös teljesen ipari csapággyal szerelt, a 3-asról majd Lasali beszámol, Ő járt utána a kerékszettek csapágyazásainak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vallás
- PlayStation 5
- Politika
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Call of Duty: Black Ops 6
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest