Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz imyourfriend #36554 üzenetére

    Az carbon mánia első évtizedében sikerült azért gyártani pár selejtet, volt amelyik váz a láncvillánál eltörött, vagy volt olyan amelyiknek a láncvillája és támvillája "első villából" készült, és ezek kicsúsztak a középrészből. Még most is van egy két ilyen illesztési probléma, mert szerintem a karbon technológiában ez a legnagyobb buktató, főleg mikor fémet kell bele rakni és az lesz a terhelés felvevő elem.. onnan indul majd az összes erővektor, na ilyenkor a ragasztásnál borzalmas nagy lesz a stressz, és az sokszor nem bírja.. főleg hogy egyes irányokba rugalmas a fém meg nem annyira, így könnyen szétválasztódik a ragasztás.. láttam olyan nagyon neves gyártó országúti villáját ahol az alu papucs tetejénél körbe volt repedve a festés.. mi lehetett alatta azt nem tudni..
    Egyébként meg a bukásokból van a karbon töréseknek a 90+%-a szerintem, megütik valahol a csövet, megreped, nem javítják meg, olyan mint a szélvédő, reped tovább. De láttam így nagyon csúnyán szétrepedt vázat, ráadásul rugalmasra tervezett támvilláról volt szó, és csodásan meg tudták javítani még így is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák