Hirdetés
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Vasinger! #32550 üzenetére
Szerintem nincs semmi baj ezzel a deore hajtókarral. Az slx is max annyival tud többet, hogy néhány grammal könnyebb. Ezeket akkor rónám fel hátránynak, ha árához képest lenne alacsony szintű, de 2000 euro-ért ez van. Nézd végig, hogy 2000 euro körül, milyen felszereltségű 650b AM gépeket kapni. Szerintem teljesen rendben van a felszereltsége ehhez mérten. Hát a szín meg ízlés dolga, nekem konkrétan tetszik ez a kék szín, az is dob rajta, hogy matt, nem egy átlagos szín, de nyilván nem mindenkinek tetszik.
Nem mondanám, hogy kevés a mostani, sőt, szerintem ez a 140mm a legoptimálisabb ha mindenes bringát keresünk. Itt van kb egy szinten a lejtőzés és mászás. Kisebb rugóútnál már a lejtőzés látja kárát, nagyobbnál meg a mászás. Nálam a montizás egy hobbi, abszolút kikapcsolódás, nem versenyszintű teljesítményről szól, így lehet megbékélnék egy kicsit rosszabbul mászó, de agresszívebb lejtőzős masinával.
Úgy érzem nekem inkább a lefelé a fontosabb és nem baj az ha kicsit rosszabbul mászik. Meg úgy is ott a lock az enduro bringán is, súlyban meg semmiképp se vennék nehezebbet mint a mostani, sőt inkább még könnyebbet. Félreértés ne essék, imádom ezt a bringát, de kicsit hiányoznak azok az állatságok amiket a anno a kona stinky-vel meg lehetett csinálni, ezzel meg azért nem. Ezzel azért nem lehet mindenen átgázolni, a stinky meg kb olyan volt, hogy akármilyen köves, gyökeres a pálya, gond nélkül eresztettem, itt meg azért jobban kell figyelni merre megyek. Persze nem hiányzik a kona stinky közel 20 kilós súlya, nem sírom vissza, de a 180mm rugóútja azért más világ volt. De hát az egy Freeride gép volt, nyilván nem érdemes AM géphez hasonlítani.
Gondolkoztam azon is, hogy veszek egy Enduro villát az Xfusion velvet helyett, mondjuk egy új Pike-ot 35-ös becsúszókkal. 150mm-re állítva még jó is lenne és biztos, hogy rengeteget dobna az irányításon. Ugye a fő különbség AM és Enduro között inkább a villában keresendő. Viszont akkor már inkább eladom a mostani bringát és egy ízig vérig Enduro-t veszek helyette, nem a fél megoldást választom.
Olyan 160/170mm rugóút tartományban gondolkozom. Bár ez is érdekes lehet: 2015 Cube Fritzz 180mm, 650b, 13,7kg
Bár nem lenne rossz 13 kiló alatti bringa, ez esetben meg mindenképp carbon vázban kell gondolkodni és 160mm rugóút környékén.Egyébként a Budai-hegységben szoktam főként bringázni, de azért meglátogatom Ausztriát is néha.
Nyilván nem létszükség az Enduro, de ki akarom próbálni. Hátha az jobban bejön, ha mégse akkor majd visszaváltok AM-re.Tothgera30: Ez más világ mint a 29", ízlés dolga. Nyugodtan keress privátban is, vagy az ismerősöd, bármire kíváncsiak vagytok a bringával kapcsolatban szívesen válaszolok. Váz egyébként örök garis, alkatrészekre még van 7 hónap gari.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Gaming notebook topik
- Politika
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Bestbuy játékok
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...