- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
válasz
RexpecT #285241 üzenetére
Ez mindig ilyen lesz, vagy ha esetleg a trailen kapok egy kukacolni való defektet, akkor így jártam?
Normál defektnél, ha nem mész vele még 1 km-t, nem ugrik le a perem a felniről szerintem.
Nekem eddig minden cserénél úgy kellett leszaggatni a gumit a felniről, szinte odaköt a tej miatt.A Cannondale 34T tányérral jött, ahogy a gyári spec.-ben van? Azt néztem, hogy a hajtókar nem tűnik szabványosnak, emiatt macerás cserélni. Ennek nem néztél véletlenül utána?