- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Több Redmi, mint kolbász
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
Ahogy most utánanéztem, és összehasonlítottam a GP5000 All Season (AS) és az S változatokat, hátha másnak is hasznos lesz.
Az S változat javasolt nyomáson 10.3-11.4W között szerepel a 23-25-28-32 méretben, azonos komfort mellett meg mindegyik 11.5W körül. 7 bar körüli nyomáson 10W körül van. 4 bar körüli nyomáson 14-15W. Súlyra 196-221-235-278g. Defektpontszám: ?-36-34-?
Az All Season (AS) változatnál ugyanez a 25-28-32-35 méretben 7 bar nyomás környékén 11W körül van, tehát 1-2W-al nagyobb gördülési ellenállás az S-hez képest. Sajnos a 32/35-ös méretnél csak az alacsony nyomás (3 bar) adat látszik, az 16W körül van, ami hasonló az S-hez. Súlyra 282-345-384-417g. Defektpontszám: 43-46-57-54
Vagyis úgy fest, hogy az AS és az S változatok hasonló gördülési ellenállást tudnak azonos nyomáson, talán 1W előnye van az S-nek. Súlyra viszont az AS változat +100g-al nehezebb az S változathoz képest, ami gyorsításnál és mászásnál azért számít. Az AS változat viszont jobb defektvédelemmel rendelkezik, még a gravel gumik között is az élmezőnyben van. És persze kevésbé kopik, tehát tartósabb.
Az adatok alapján azt mondanám, hogy akinek nem fontos minden gramm, és belefér a kb +10€ árkülönbözet a jobb defekttűrésért és a hosszabb élettartamért, az jobban jár az All Season változattal.
Most már csak azt kell eldöntenem, hogy 32-es vagy 35-ös, de szerintem az utóbbinál maradok. A különbség nem csak az ár, hanem pl. a Schwalbe-nál a kettő között van a váltópont, tehát a 32-es már elmegy az SV16-os standard belsővel (115g), a 35-öshöz viszont már kell az SV17 belső (standard: 150g). Igaz, mindkettőhöz használható az SV18 könnyített belső (105g), de az drágább, és az csak 40 mm magas szeleppel létezik.