- Milyen okostelefont vegyek?
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #268535 üzenetére
illene minden gyártónak kiírnia a váz+villa súlyát, a gyári kerékszettel, stucnival, nyeregcsővel lehet vagy fél kilót játszani, nincs összehasonlítási alap.
karbon nyereggel szerintem 8,8 kiló pedál nélkül a gravelem is 32c-s gumikkal (persze könnyebb 1x hajtással)
alu váznál meg minek szopatjuk a népet egyedi nyeregcsővel? (mondjuk ez alapvetően minden esetben kérdés, ha nem külön aero- v tt-bringáról van szó)
amúgy ennél jóval olcsóbban a decában karbonvázat kapsz apexszel
[ Szerkesztve ]