- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- LTE frekvenciák
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
stargazer
senior tag
Sziasztok.
Van egy Rock Machine Stampede 70-em. (Vettem rá egy kínai motort, ezzel kicsit kijjebb került az első fogaskerék.)
A váltókarom elkezdett vacakolni (hol kapcsolt hol nem, próbáltam tisztítani, kenni, nem javult), így gondoltam lecserélem. Mivel az első fogaskerék kijjebb került, szerettem volna az eddigi 9 sebességes váltó helyett egy 7 sebességessel megoldani azt, hogy hátul ne tudjunk a két legnagyobb fogaskerékre váltani, hogy ne álljon túlságosan keresztbe a lánc (a motor miatt nem is kell). Vettem egy Shimano rapidfire 7 sebességes hátsó váltókart, és megőrülök hogy nem tudom beállítani, pedig hát nem egy rakétatudomány. Vagy felül jó, és nem zörög, de akkor nem hajlandó a legalsót kapcsolni, vagy alul jó, de akkor nem tudom a legfelsőt. Illetve azt hiszem akkor az van hogy már 6-ban felugrik a 7-es fogaskerékre. de azt nem tudom sehogy összehozni hogy mindenhol jó legyen.
Már kezdek azon gyanakodni hogy valami (más) gond van (a váltóval). Létezhet hogy a rugó van elfáradva? Olyan mintha nem húzna eléggé, már tök laza az egész huzal és még mindig nem akar leugrani a legkisebb fogaskerékre... volt vkinek hasonló tapasztalata? Mi lehet a megoldás? Próbáljak rugót szerezni és kicserélni? (ha egyáltalán én ki tudom) Vagy (mondjuk furcsa lenne, de) lehet hogy ezzel a váltókarral ezt így nem is lehet valamiért megoldani...?[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- Óra topik
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- EAFC 24
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...