Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
12 sebis shimano MTB rendszer pepitában:
Váltó: Egy Deore-ban kapsz csillapított váltót (clutch), és hát 12 sebit. SLX XT é XTR csak súlycsökkentés, illetve XT és XTR esetében kívülről állítható a csillapítás mértéke (ezt néha után kell állítani), meg talán a kis kerekek golyóscsapágyon futnak, ebben nem vagyok 100%-ig biztos.
Váltókar: jobb minőség, XT-től kapsz dupla felfelé és 4-szeres lefelé váltást, ez alatt csak 1/3. Cserébe kicsit "keményebb" a váltókar. Amúgy a felfelé váltás mindkét irányba működik (tehát hüvelyk- és mutatóújjal is tudsz gyorsabb fokozatba váltani), illetve a váltókar lenyomásakor már instant vált, nem kell megvárni a visszanegedést. Ettől sokkal gyorsabbnak hat a váltás, nagyon kafa.
Kazetta: csak súlycsökkentést, és ezzel csökkentett élettartamot kapsz, Deore a legmegbízhatóbb full acélból, de a legnehezebb is. Terhelés alatt is tudsz váltani, mert a lánc egyszerre két tányérba is kapaszkodik hátul egy pillanatra.
Hajtómű: súlyban SLX a legjobb, lánckerékből XT alatt csak 34 fogat kapsz, XT 36-ig megy, XTR 38-ig. Eléggé marginálisak amúgy a különbségeg.
Fék: Servo Wave-t kapsz Deoretól, ami talán az XT-ben még jobb. Ezen felül SLX-től felfelé imbusz helyett kézi tekerentyűvel tudod a fékkart állítani, XT-től pedig van még valami állítási lehetőség, amit nem tom, hogy mi, de úgy tűnik senkit nem érdekel. Deore-ban nagy szívfájdalmam, hogy sasszeg biztosítja a betéteket, amit max 2-3x használhatsz, én pedig műszaki OCD-s vagyok, ha fékekről van szó, gyakran ellenőrzöm a betéteket, és idegesít az igénytelen műszaki megoldás.
Féktárcsa: Ahogy nézem a legnépszerűbb az SLX (RT66), XT-vel, XTR-rel komolyabb hűtést kapsz (IceTech/Freeza), cserébe csökkentett élettartalom és sérülékenységet (a tárcsa közepe alu, csak a kopófelület acél, szóval ha odavaered könnyen elgörbül, illetve szét tud válni a két réteg egymástól ha már elvékonyodott az acél réteg).
Lánc: na itt nem tudom mik a különbséget, mindenki XT-t veszSLX minimális súlycsökkentés az üreges szegek miatt, cserébe belerakódik a kosz és gyengébb.
1 szó mint száz: alapvetően funkciókban a Deore (M6100) bőségesen elég mindenre, efölött súlycsökkentést, kényelmi extrákat és nívósabb anyaghasználatot kapsz, sokszor az élmény/megbízhatóság rovására.
Népszerű min-max kombó:
Minden Deore, kivéve a hajtás, az SLX, illetve XT kazetta, így relatíve kis pénzből optimális súlycsökkentést kapsz, efölött meredeken nő az ára az extra fogyókúrának.[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Építő/felújító topik
- Mikrotik routerek
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Xbox Series X|S
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- DJI Air 3 Fly more Combo FMC drón +Garancia +Care Refresh biztosítás 2025.09.03-ig
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Casio Edifice Karóra
- Braun Series 9 Pro 9477cc Silver
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)