- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Mobil flották
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz Friczy #265162 üzenetére
Igen, ezzel nincs is semmi gond, így oldják meg az önbeálló fékbetét és tárcsa közti távolságot. De nem ez húzza vissza a dugattyút.
DE itt azon van a lényeg, hogy a hidraulikus munkahengerben nincs semmilyen rugó, mert nincs rá szükség a müködési elve miatt. Az olaj áramlása ami mozgatja a dugattyút. Elég megnézni a munkagépeket, amiben hidraulika van. Annyi a különbség a méreten kívül, hogy az olajnyomást a szivattyúk hozzák létre, nem kézi pumpálással, mint egy fékkar esetén. Ott is ahogy leáll a szivattyú a nyomás leesik és visszahúzza a dugattyút. Nincs a munkahengerben rugó. Géptanban ezt nevezik kettős működésű hengernek. Az egyszeres működésű munkahengernél a dugattyú önsúlya állítja kezdő pozícióba a dugattyút.