Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    Rendbe raktam ma a cockpitet, rengeteg fölösleges bowdent vágtam le (10-20 centiket !, amikor elvileg fél centi pontosnak kell lennie), nesze neked rövidebb stucni és kormánycsere :D. Voltak nem egészséges és fölösleges kanyarok a hátsó váltónál (is, igaz az összes túl hosszú volt) így ki tudtam próbálni az új Spyral bowdenvágót. Jól szerepelt, szépen egyenesen vág, alig kellett csiszolni a végeket. A fékerő nőtt egy picit, a váltókat újra beállítottam, gyorsabban vált. Az elsőt sikerült, de mennie kell, mert nem jól működik. A High határoló csavar szinte semmit sem állít, mert nem ér hozzá a csavarhoz az ütköző, ezért sem sikerült régen a legkisebb fogaskerékre beállítani a váltót. Mennie kell majd, de nem kap utódot. Első váltó helyett jövő hónapban veszek egy NarrowWide tányért + integrált hajtóművet (SunRace FCM0 vagy a Funn Ridge a kiszemelt. Mindkettőhöz adnak integrált BB-t). Na és a before & after:

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák