Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
elkészültem a gyerek bringájával (bár ahogy nézem, jövőre lesz csak jó neki):
Ez egy durván módosított 2014-es Cube Cubie 160
Ami eredeti maradt: váz, kormánycsapágy, felnik, küllők, nyereg, nyeregbilincs, sárvédő
A kiindulás alap 10,50 kg volt, pótkerékkel és kitámasztóval. Azokat leszedve 9,65 kg-ról indult a súlycsökkentés
Amit kapott:
- Kalloy Uno stucni (50mm, 35 fok, 129g)
- kínai karbon kormány, (440mm széles, 95g)
- kínai fullkarbon villa (350g vágott nyakkal)
- Easton EA70 nyeregszár (vágva 170g)
- Miche Primato hátsó agy, 28 lyukas, 14 küllővel fűzve a gyári 28 lyukas felnibe. A fix oldalon 6 csavaros adapter tárcsának aliról, a tengelyanyák alumíniumból, szintén aliexpressről
- Novatec tárcsafékes elsőagy, 28 lyukas, 14 küllővel fűzve a gyári felnibe
- Schwalbe Little Joe külsők, 90g-os Kenda belsők
- Shimano BR-CX77 mechanikus fékek (168g per db!)
- alis Decathlon-kopi full műanyag, kormánnyal párhuzamosan húzó fékkar
- Shimano FC-M550 hajtókar rövidítve 115mm-re, alu csavarokkal
- 34 fogas Shimano Ultegra belső lánckerék (110 Compact)
- Shimano BB-UN300 107mm középrész
- Hebie Chainlooper láncvédő
- ismeretlen műanyag pedál, cserélhető szegecsekkel
A mérleg 6710g-nál állt meg, de rengeteg gramm rajta maradt
Egyrészt a középcsapágyról le lehetne faragni jó 100 grammot egy titán tengelyessel, a hajtókarból már készül egy Sugino Impel, ami eleve keskenyebb profilú, reményeim szerint ott is leugrik vagy 30-40g. Aztán a nyereg bilincsen is lehetne spórolni pár 10g-ot, az első gyorszárat lecserélni titán tengelyes imbuszosra ott is lenne vagy 20g. A Miche hátsóagy tengelyét még megcsináltatom aluból, az terveim szerint további 100g minusz, szóval olyan 250-300g még lefaragható lenne.(és most már a jó topicban van )
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- OLED TV topic
- Nintendo Switch
- Eredeti játékok OFF topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- BMW topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen