Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • chubby2o6

    senior tag

    válasz cSuwwi #222688 üzenetére

    Ha tutira akarsz menni: lazítsd fel a féknyereg csavarjait. A bringa a földön legyen ( ne állványon ), gyorszárat nyisd ki. Hátsó kerék esetén állj a bringa mögé, kapaszkodj bele a támvillába, oldalirányba mozgasd kicsit, közben húzd a föld felé. Ha belenézel hátulról, látod, hogy középen van-e a kerék. Ha igen, húzd meg a gyorszárat. ( Első keréknél ugyanígy, csak a villavállba kapaszkodva húzod a föld felé, itt is látni fogod, ha középen van.) Utána beállítod a féktesteket, de azt már jobb állványon csinálni. Vagy eljátszadozol a csavarokkal (meghúzod annyira, hogy még épp mozgatható legyen a féktest, megforgatod a kereket, két ujjal finoman állítgatod a féktestet, ha már nem ér bele a tárcsa sehol, akkor nagyon finoman, negyed ( vagy inkább nyolcad) fordulatonként felváltva betekered a csavarokat, és ha akkor sem súrol, mikor mindkettőt teljesen meghúztad, akkor kész is vagy :D ).
    Az egyszerűbb - és gyorsabb - módszer, ha teszel a tárcsa és a betétek közé egy-egy ( a füzetlapnál picit vastagabb ) papírt, féket behúzod, és így húzod meg a csavarokat. Utána kiveszed a papírokat, és elvileg így helyére került a féktest.
    El lehet vele szórakozni, de csak egyszer kell jól beállítani, és utána már csak arra kell figyelni, hogy a kereket középre tedd vissza.
    Fontos, hogy ha mosás vagy szállítás miatt kiveszed a kereket, mindig tegyél a fékbetétek közé valamit. Ha kaptál a fékhez ilyesmit [link] , akkor azt, de ha nincs ilyened, megteszi bármi ( jégkrémpálca, pénzérme szigszalaggal rögzítve, stb.), mert ha kerék nélkül véletlenül behúzod a féket, elég szopcsi utána visszanyomkodni a dugattyúkat :DDD .

Új hozzászólás Aktív témák