- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- DIGI Mobil
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #222221 üzenetére
Csakhát kell a 05, 07 és 1 mert nem mindegyiket lehet ugyanaddig engedni lenyúlni. Én minden korábbi láncomat (7-8-10 sebességes) 1%-ig hagytam és úgy elvitt egy sor 2 láncot, de harmadikat soha...forgatás, főzés, levételes tisztítás stb. nélkül, fel, majd ha lenyúlt le.
#222224
jjeahh...kinek a pap, kinek...én most azt mondom, hogy akkor hagynék fel a montizással ha minden tekerés előtt digitális mérővel kellene ellenőrizzem a nyomást és fújogassam a tized bárokat a kerékbe, vagy éppen 5 lánc forgatásának könyvelését kellene elvégezzem 2havonta, esetleg le-fel rakosgassam ezért, vagy a tisztítás végett őket.Aztán ki tudja, lehet egyszer majd pont ezt fogom csinálni, éltem már eleget ahhoz, hogy sose mondjam "soha".
Specialized Fast Trak 29x2,35...170 km vegyes aszfalt, döngölt föld, murva és durván sziklás terep után olyan szavak jutnak eszembe róla, hogy kényelmes, tapadós, képlékeny. Egyértelműen jobban tapad mint a fapados Race King (a legolcsóbb már tyúkbelesíthető verzió), ezt főleg a laza, poros kavicsos meredeken érzem hátul. Kényelmes mert bár nem tudom ballonossága, vagy összetétele miatt (utóbbira tippelek) nagyon képlékeny, "ráfolyik" a kisebb akadályokra, nem pattog el úgy mint a RC azonos nyomáson sem. Érzem, hogy lefele is biztonságosabb, mintha kvázi nyertem volna kis + rugóutat, vajpuha mozgást mert nem ráz annyira. (Itt a Kevélyen nem lesz veseköved, az biztos.[kép] ) Egyelőre ennyi, tetszik, hátrányát még nem tapasztaltam...ja és tegnap 1,7-1,5-el mentem, amit mára azért felfújtam 1,9-1,7-re.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Új Helly Hansen Nordvik 2 ébenfekete gumicsizma (47-es méret)
- Új Givenchy Gentleman Réserve Privée EDP 100 ml
- Touroll S1 elektromos kerékpár (750W teljesítmény, 100 km hatótáv, 7 sebességes váltó)
- Orient Mako 3