Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz jjeahh #220805 üzenetére

    +#220806Gaben92...lehet nem tart 3x annyit, de az lehet, hogy szinte végig jobb lesz a váltás teljesítménye...vagy nem? :F Kurv@ Japcsik nagyon vigyáznak a hierarchiára, minden szinten tettenérhető az apró, vagy éppen számottevő különbség amivel elkérik a magasabb árat a felsőbb kategóriáért...és tényleg az is úgy van, hogy lentről lépegetve felfelé messze nem érzed ezt annyira mintha fentről egyszer visszakényszerülnél egy alsóbba. Nem mondom minden egyes alkatrésznél így van (én pl. korábban repedt bak miatt már nem vettem újra 10s XT sort és nem éreztem az SLX-re való "lefokozás" semmi hátrányát), de azt pl. igen, hogy 1,5 évet XT SL-M8100 váltókarral nyomulás után még tízedik tekerésnél is "gagyinak" éreztem a közvetlenül alatta levő SLX SL-M7100-at. :F A nagyobb pöcögtető karmozgás egy-egy váltáshoz, műanyagos érzése a váltásnak (annak ellenére, hogy faxán hangosan pattogott), a lefele váltás tizedmásodpercnyi lassúbbsága, stb.-stb. mind éreztették a nyilvánvaló különbségeket...előtte nem értettem miért egyik szinte duplája a másiknak. :U
    Szerk. látom kolléga megelőzött a váltásteljesítmény kapcsán. :DDD Annyit hozzáfűznék, hogy minél több sebesség annál inkább igaz ez a váltásminőség dolog. :K

    #220809szuszinho...csak saját részre van. ;]

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák