- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
Hirdetés
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz
Napfénysüti #220512 üzenetére
A speed wobble vagy death wobble nevű jelenségnek nem úgy van köze a gumihoz, kerékhez, ahogy gondoljátok, tök mindegy milyen kiegyensúlyozatlan, nem abba az irányba fog rázni.
Most lehet jópár szakszót nem teljesen megfelelően fogok használni, de majd kijavít valaki, aki okosabb.
Minden testnek van egy egy sajátfrekvenciája, ez egy mérhető dolog, ami a tömeg és merevség függvénye (nem tudom ilyen összetett testnél hogyan kell az eredendő merevséget számolni). Ha ezen a frekvencián kezded el gerjeszteni, akkor valahogy a test saját frekvenciája illetve a gerjesztő frekvencia "összeadódik" és elkezd szitálni. Nekem egyszer csinált ilyet monti 50 környékén. Ha azt akarod, hogy ezt abbahagyja, akkor valamit változtatni kell, fékezel, gyorsítasz (ha faszagyerek vagy), vagy a testhelyzeted, amivel változni fog az eredő merevség. Akár a kormány elengedése is megszüntetheti, de szerintem ezzel érthető okokból nem sokan próbálkoztak még
Valamikor még én is utánaolvastam milyen bringás vonatkozása van, ott azt írták, hogy ez inkább a régi outikra volt jellemző.
'92 Honda VFR 750