Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fokozatosan bővül a Tecno Spark 30 széria
- iPhone topik
- 5G-s vonalon is várható belépő Tecno
Hirdetés
-
5G-s vonalon is várható belépő Tecno
ma A csak picit több, mint 100 eurós Pop 9 5G holnap Indiában nyit.
-
Pneumata - Már elérhető a horrorjáték, ime a launch trailer
gp Az elmúlt napokban PC-re és konzolokra is elérhető lett a teljes kiadás.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #220008 üzenetére
A kínai utánzat, de minőségben kb. ugyanaz, mint a Rockbros, Coolchange és társai, szerintem semmi gond nincs vele, a keret rendben van, a lencse jó minőségű, nem torzít, a fotochromatikus ficsőr teszi a dolgát. Nem tudom miben lehet jobb az eredeti.
#220011 andrisbandi: ezek szerint a sima bilincses váltók mellé valszeg bármilyen fékkar felmegy, i-spec a, b, II, EV, mindegyik? . Az nagyon komoly lenne . Attól félek a fékkar formája alul olyan, hogy nem fér oda be a pöcögtető, mert ugy-e a régi sima bilincses fékkarok úgy vannak kialakítva, hogy a szintén régi sima bilincses pöcögtetőre szépen felfekszenek. De valszeg nem lenne gond.
#220012 blountex: az mt201 túl gagyi, az mt410 elmegy, de lehet, hogy csak BL-M4100-at találok majd, vagy mt501-et, ez utóbbi a legszimpibb. Utóbbi kettő már nem sima bilincses, hanem újabb szabvány, i-spec EV és i-spec II.
#220013 parandroid: igaz, ha csak városban használod évi 1-2000-et, egy Tourney szettes bringa is bírja a strapát . Én nem mondanám, hogy kiemelkedően sokat tekerek, de ha télen-nyáron, sárban, hóban, főleg terepen hajtva alattam legalább 15.000km-t probléma és szervizmentesen kibír egy alkatrész, az nekem már elnyűhetetlennek számít.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen