- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- LTE frekvenciák
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #212925 üzenetére
+ZolkoW, +parandroid:
Abban maradtunk, hogy hétfőn felül mégegyszer mindkettőre aztán meglátjuk. Ma zárás előtt 30 perccel estünk be szóval nem volt túlzottan sok időnk, hétfőn több lesz.QR: Nyilván nem annyira egyszerű a dolog, hogy "vegyünk bármilyen Boost 147-et, b.sszunk rá egy átalakítót azt jóvan", de azért nem feltétlenül élhetetlen a dolog. Tény, hogy nincs akkora választék de amelyik gyártónál működik a QR135 konverzió cap cserével, ott általában megy a QR141 is. Sram 900-at olvastam, hogy a 135-142 megy, szóval a 148-141 is sima kell, hogy legyen, DT Swiss-től hivatalos infó van, hogy megy, stb. Nem annyira straightforward a dolog, mint beslattyogni a boltba és leakasztani valamit de nem is "elkopik aztán kuka a bringa" kategória amennyire én látom.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.