- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz
vallas #211768 üzenetére
“Én méretben az ilyen 37-40 mm körüli
átmérőt* mondanám, a mostani 57 mm helyett azzal jóval haladósabb lenne...”* szélességet
Még annyi, mert értelemzavaró, hogy a 28-as, és 29-es kerekek valójában ugyanúgy 622 mm-es átmérőjűek (azaz ertro 622-esek), csak a gyártók trollkodnak ezzel.
Amúgy én maximum1-gyel értek egyet, az a hajtásrendszer aszfalton sosem lesz kényelmes (pláne nem haladós), nagyon terepes az áttételezése.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.