- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
Hirdetés
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
Itt én több dolgot furcsállok. Először azt írod, hogy nem szeretnél a lámpáknál az első váltóval szórakozni, után pedig azt, hogy sportolásra használod a kerékpárt. Hogy kell ezt elképzelni, városban, lámpák között szoktál tempót menni? Vagy ameddig kiérsz a városból nehéz 3-4 lámpánál elöl is váltani párat? Szerintem a hatékony váltást is meg kell tanulni, vagy be kell szerezni egy synchro shift váltót.
A másik, hogy a tekeréseid hány százalékában szoktál 48-13-ban tekerni? Azért kérdezem, mert ez így első ránézésre elég durva áttételnek tűnik. Ha síkon ezt tartósan tudod tartani, akkor minden elismerésem, ez itt már bőven a 300+ watt kategória.