Hirdetés
Hirdetés
-
Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
ph A Granite Rapids AI-ban kifejezetten erősnek tűnik, bár még nincs a piacon az a konkurens platform, amivel versenyezni fog.
-
AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
it Lényegében mobilos AI-asszisztenst fejleszt a Google a Volkswagennek.
-
Akciófigyelő: Kedvezménnyel indít az új e-rolleres márka
ma Az Ausom GX1 szeptember 24-től október 7-ig kuponozható.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #185018 üzenetére
Nagyon szemet vetettél az 1/12 Deorera.
Zolkow...+Trunks...arra gondoltam nincs-e elhúzva a kerék fűzésnél és tulajdonképp mindig balra áll, csak te mikor rögzíted ezt azzal kompenzálod, hogy középre teszed, akkor is ha az a papucsokból kimozdítását is jelenti, vagyis nem koppra nyomod a papucsba és úgy rögzíted, hanem helyezed, hogy középen legyen, aztán fékezésnél, terhelésnél helyére megy a papucsból kiemelt tengely. Szerintem lazítsd fel, terhelj rá lefele majd rögzítsd és ha így is féloldalra áll akkor nagy valószínűséggel a kerék a ludas, amit annak megfordításával tudsz csekkolni, vagyis beteszed a kereket a tárcsával az ellenkező oldalra, és ha úgy a másik, vagyis itt jobb oldalra fog állni a kerék akkor el van fűzve...ami szintén korrigálható, ugyebár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen