- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen GPS-t vegyek?
- Több Redmi, mint kolbász
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz
szimpláncsak #177128 üzenetére
Igen, de a nyereg helyzete elvileg nem a kormánytól kellene függjön, hanem a hajtókar helyétől, és ahhoz kéne megfelelő vázat /stucnit/kormányt választani, hogy ez aztán kényelmes legyen. Fogalmam sincs, mi fog kijönni, ha tovább elemzem a dolgot a saját bicómon, valószínűleg ezt a nyeregpozíciót sem azonnal fogom tudni eldönteni, hogy akkor most jó vagy sem. Vagy de...
Egyébként nekem eddig az sem működött annyira nagyon jól, hogy görgőn beállítok valamit, aztán kimegyek az utcára, és tökéletes - első dolgom volt utána tovább finomítgatni...
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786