Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • f4lcon

    őstag

    válasz Somatom #174386 üzenetére

    ebben igazad van, az alacsony súlypont valóban jót tesz, de ne feledd, azt a kereket kell terhelni, amelyiket fékezed - és amint motoroknál is, a kerékpárnál is az első kerék adja a fékerőd nagy részét (eleve a lassulás miatt előbbre tolódik a súlypontod, de ettől függetlenül is neked terhelned kell az első kereket)
    az országútinál nem a fékezhetőség (vannak tárcsafékes országútik, amik úgy fékeznek, mint semmi más) hanem a tapadó felületed a szűk keresztmetszet, az a pár négyzet centiméternyi rész, amin a gumi érintkezik az aszfalttal.
    itt mindegy, hogy hol a súlypontod, ha a gumi egyszerűen nem képes több tapadásra (nincs elég felület)

    lényeg a lényeg: virsligumis koskormányos bringával komoly technikai tudásra és erőnlétre van szükség a tempós aszfaltos ereszkedésre (vagy hatalmas önbizalomra, de az általában inkább bukásban végződik szerintem)

    “The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

Új hozzászólás Aktív témák