Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz f4lcon #174383 üzenetére
Ezzel a gondolatmenettel egyetértek. De, még ezen kívül is vannak szempontok. Pl. a fék. Minél intenzívebben fékezünk az egyenesben a maximális kanyarsebességre lassuláshoz, annál rövidebb lesz a teljes manőver ideje. Az outik viszont nem a fékezhetőségükről híresek. Persze, mondjuk Dobogókőről lefelé nem sok kanyar előtt kell intenzíven fékezni. De, egy hajtűkanyarnál más a szitu, ott hírtelen, jelentős mértékben kell csökkenteni a sebességet. Az utcánkban pont van egy ilyen. Én még a droppert is leengedem, hogy optimális súlypontra tudjak helyezkedni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen