Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Somatom

    veterán

    Neverending story.
    Most tölti a harmadik kéthetét a bringám a Berguson -nál. Addig eljutottunk a megkülönböztetett figyelem terén, hogy már referálnak. A szervízvezető küldött egy mélt a múlt hétvégén, hogy ismét elküldték a telót a dr bike -hoz és remélik, hogy visszakapják tőlük, hogy beszerelhessék, mire a hétvégén hazamegyek.
    Ezen felhúztam magam és felhívtam a dr bike -ot. Csak a "vésztelefont" vették fel. Közölték, hogy azért, mert a héten szabin vannak.
    -Már megint?
    -Hogyhogy már megint? Most vettünk ki három munkanapot, hogy legyen egy hét szabink.
    -Nekem azt mondták a Bergusonnál, hogy a múltkor azért nem történt semmi a telómmal, mert önök szabin voltak.
    -Nem voltunk szabin és azt a telót már harmadszor javítottuk. Már mondtuk a Berguson -nak, hogy ne hozzánk küldjék, hanem a forgalmazóhoz, mert valószínűleg olyan hibája van, amit mi felújító készlettel nem tudunk javítani, tehát cserélni kéne.
    Most itt tartunk. A dr bike harmadszor is visszaküldte a telót a Berguson -nak "megjavítva". Pénteken megyek a bringáért. Kíváncsi leszek a magyarázatukra. ;]

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Új hozzászólás Aktív témák