- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
Hirdetés
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz
bringasisti #147281 üzenetére
Ez az
Nem célom a feszültségkeltés, inkább meg akarom érteni.
Aztán abbahagyom.
Ha egy hajtáslánc egy részét nézik, akkor gondolom azt vizsgálják, hogy mennyi beletett teljesítményből mennyi jön ki. Ha erre írod a motort, annál elektromos teljesítmény megy be, és forgás jön ki, átalakítás is van, plusz a súrlódás.
Ennél a Ceramicspeed hajtásnál forgómozgást tesznek be, és azt is vesznek ki, csak a súrlódás miatt van veszteség. Gondolom laborkörülmények között, ideális fordulaton, ahol még elhanyagolható a légellenállás, felfelé kerekítve, és kicsit hazudva 99%.
Nem tudom, mennyit lódítanak és mennyi a marketing, de azt elhiszem, hogy tisztán a kijövőt elosztva a bemenő teljesítménnyel jobb eredményt kapnak, mint egy láncváltónál. Még ha egyenesen is fut a lánc, ott van két váltógörgő, ami igencsak súrlódik, a középcsapágy, ami az integráltság óta megintcsak nem pörög túl sokáig meglendítve, szóval ami megközelíti ezt hatékonyságban, az szerintem maximum egy single speed bicaj, aminek a friss láncáról lemosták a gyári kenést, és valami vékony olajjal kenték újra, olyan középcsapággyal, aminek a porzáró gyűrűit kiszedték, a csapágyakból is, tehát elég távol áll egy mai, használható biciklitől (a legtöbbek szerint). Persze ennek a 99, vagy 96, vagy akármennyi százaléknak (99 legyen a Ceramicspeed, 96 meg legyen a láncváltónk, de lehet hogy ennél azért jobb az is) nincs nagy jelentősége, a fentit majd biztos megveszi valaki, akit elbűvölnek a számok.
riszpekt, ha bárki végigolvasta
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786