Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    Új élményem: ha rontani szeretnétek a váltásteljesítményen hátul, távolítsátok el jó messze a felső görgőt a B-csavar segítéségével! :P
    Ezt egy ideiglenes megoldásnak szántam arra, hogy a váltókanálba (lehet hogy a görgőbe, csak sejtem, mert ha nem ülök rajta, nem jelentkezik) beleért egy küllő, ha a legkönnyebb fokozatban voltam. De éppen csak súrolta, annyira, hogy hangot adott, még a fekete színezés sem kopott le annyira, hogy egyértelmű legyen, melyik is az. De állványon átpörgetve eléggé látszott, hogy kiáll egy - az azt támasztó küllő nagyon feszes volt, ez ami kiállt, nagyon laza, szóval próbáltam javítani az egyensúlyt, mindegyik ugyanabba az irányba húzta a felnit amúgy, egymáson támaszkodtak.
    A kis duci testem és a terhelés elég volt hozzá, hogy ami állványon 2 mm, az lecsökkenjen 0-ra, és megőrjítsen. Ja, a váltóra visszatérve, azt reméltem, hogy átmenetileg ez is elég, ha megfeszítem a csavart, eltávolítva a váltót lefelé, de egyrészt kevés volt, másrészt egy ideig eltartott, mire összekapcsoltam a fejemben, de elég hatásosan elrontotta a váltást is :)
    mindkét irányba ellustult, állítgattam a tekerővel, de sehogy sem volt az igazi, azon gondolkodtam, hogy megtörhetett-e a ház, vagy kosz okozza... Visszacsináltam, de menetteszt még nem volt azóta.

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák