Hirdetés
Hirdetés
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
it Lényegében mobilos AI-asszisztenst fejleszt a Google a Volkswagennek.
-
Akciófigyelő: Kedvezménnyel indít az új e-rolleres márka
ma Az Ausom GX1 szeptember 24-től október 7-ig kuponozható.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #135864 üzenetére
Nagy híve vagyok az 1x rendszereknek. Azoknak való az 1x rendszer, akik a 2x rendszerrel úgy érzik, hogy elől valahogy mindig egy pont nem megfelelő tányéron van a lánc. A nagy fölöslegesen nagy, a kicsi meg túl kicsi és a láncvonal is előbb utóbb keresztbe fog menni a váltások miatt, így állandóan elől kell váltogatni.
Az erőnlét alapján nagyjából látható, hogy elől milyen fogszámot bírsz el és onnan a hátsóval minden megoldható. Nekem pl már a 3x10 rendszernél is az volt a tapasztalatom, hogy elől a 32-es tányért szeretem és hátul a 11-36-al jól elvoltam és csak néha kellett ettől nehezebb, vagy könnyebb fokozat. Ezt a 10-50 hátul nekem pont megadja. Ráadásul a 10-es hátul hiába csak 1 foggal kisebb a 11-től, már elég ahhoz, hogy 40 km/h fölötti tempónál is bele lehet vele tekerni érdemben. Nekem ez megfelel. Nem a súly miatt akartam váltani, hanem a praktikum miatt, nem kell annyira előre gondolkozni ha elől nincs váltani való.
Ha valaki erősebb akkor pedig egy 10-50 mellé felrakhat előre 34 vagy 36-os tányért (xc versenyzők 36-38), ha az 50-es neki már fölöslegesen könnyű és akkor a 10-essel még nagyobb tempóig ki tud tekerni.Összességében igény és felhasználás kérdése. Ha nincs semmi bajod a 2x-el, akkor ne piszkáld a fejlesztést csak azért, hogy pénzt költsél.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen