- Milyen okostelefont vegyek?
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Mobil flották
- iPhone topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
ph Az ASML bizakodó az új technológiát tekintve, és a piac is reálisabban szemléli, mint korábban.
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #127361 üzenetére
Európa legnagyobb karbon gyártó üzemében dolgoztam, itt készült a Forma1 Red Bull autó kaszni is.
És a BMW-től a Bugattiig kb minden neves autógyárnak itt gyártottak alkatrészeket.
Elhiheted, hogy elég komoly technológiákat alkalmaztak. Lézerrel vágták a karbon szövetet. Sok mindent meg lehet csinálni házilag, de a minőség kérdéses. Egy profi karbongyártó üzemben több száz milliós gépek vannak. Csak egy olyan szerszám amibe belelaminálsz egy alkatrészt, az több millió.[ Szerkesztve ]