- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
Felszáradt az aszfalt gondoltam elmegyek a parkba lefilmezem hogy mekkora egy szar ez a Conti Xking.
Odafele is próbálgattam nevetségesen csúszott. kb 500mre mentem csak, mire odaérek mintha elkezdett volna javulni, próbálgattam és fogott, tapad a kerék, megemelkedett a fara.
Elkezdtem 90 fokos kanyarokat tolni kitett lábbal, úgy sem volt gond, habár az elején ijesztő volt, mennyire nem bíztam a saját bringámban.Hazafelé jöttem rá, hogy eddig még soha nem vettem új külsőt előre, mert mindig a hátsó került oda és annak a helyére az új. Létezik hogy valami enyhe műanyag v nem minőségi réteg volt a felületén, ami miatt az első 1 km ijesztően rossz volt?
Nem gondoltam volna hogy ez is bejáratós mint a fékpofa, vagy féktárcsa. Ijesztő érzés mikor a bringa elején nincs semmi tapadás. Mondjuk az első néhány ereszkedésnél azért így is vissza kell építsem a magabiztosságomat
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //