- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
it Az OpenAI és a mások eszközeivel gyártott, AI-alapú tartalmakat is címkézné a TikTok.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
szki
őstag
válasz Doki-HUN1978 #23810 üzenetére
Elég kemény terepen 47 kilométereket tekerni!
Szerintem ásványi só, és folyadékvesztés lehet a háttérben. Illetve talán a keringésed még nem elég edzett ilyen terhelésekhez.
12 éve kondiztam rendszeresen heti 4x, és akkor azt nem komálta nekem se a szívem/keringésem. Ma már sokkal komolyabb terhelést is elbír.(#23813) rétisün : Az eső csak akkor esik a Balatonnál, ha mi tekerünk arra
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz Doki-HUN1978 #23843 üzenetére
A terep bicajozás előtt nem árt kellő aerob kondit szerezni sok-sok sík tekeréssel!
Egy komolyabb orvosi vizsgálat biztos nem ártana. Persze jó szakorvost találni nem egyszerű!Korábban 2 évente jártam szív és érrendszeri (stroke) szűrővizsgálatra a Pécsi Honvéd kórházba az egészségpénztáram jóvoltából. 13 éve egyik alkalommal egy kis szívzörejt kimutattak, mert nagyon érzékeny az UH műszerük. Utána alaposabban kivizsgáltak, és azt mondták: "A mitrális belső vitorla prolabál. Ezzel száz évig simán elélhetek, de azért élsportoló ne legyek".
Én megfogadtam a tanácsot. -
szki
őstag
válasz Doki-HUN1978 #23846 üzenetére
Nem a megtett táv a lényeg, hanem a tempó, az iram! Egy gurigázós 180 km bicajon kevésbé megterhelő a szívemnek 130-as pulzussal, mint mikor pár hete 9 km-t futottam 191-es átlagpulzussal
Szerintem a komolyabb terep bicajozás előtt kell a sík kilométer gyűjtögetés. De lehetőleg rendszeres tekeréssel, és nem hetente egyben 100 km-t lenyomva Fokozatosan lehet a szervezetedet terhelni, és egyre többet fog bírni!
(#23832) belaazallat: Még egyszer le a kalappal!
"Rosszul csináltuk, mert mindenki megállt, amikor vmi történt, ha lassabban is, de tekertünk volna tovább nem lett volna ilyen. A megállások miatt volt hogy, síkon 35-38-as tempót diktálta vezető. "
Azért az picit sok a 25-ös tempó után. Így könnyen ki lehet merülni ilyen hosszú túrán! -
szki
őstag
válasz Doki-HUN1978 #23848 üzenetére
Szerintem mindenki követ el ilyen hibákat. Emlékszem, hogy 1 éve diétáztam épp, amikor hirtelen elhívtak egy buliba Pécsre. Elég gyenge erőállapotban letekertem 175 km-t csomaggal, kánikulában, szembeszélben, és dombokkal teli. Előtte 80 km volt a max, amit egyetlen nap tekertem. Na akkor nekem végem volt, mint a botnak a 140. km körül. Ahogy megálltam Szigetváron a Sparnál bevásárolni, komolyan attól tartottam, hogy elpatkolok ott helyben!
Teljesen kiszáradtam, és rengeteg ásványi sót vesztettem. Ekkor feltankoltam magam mindenből Utána helyre állt a rend a szervezetemben, és még egy 35-öst hozzátekertem.
Akkor még nem voltam elég edzett, és csak 20,8 km-es átlagsebességgel tekertem az első 140 km-es szakaszon: [link]
Sokat tanultam abból az esetből, és alaposan utánanéztem, mit kell tenni egy hosszú megterhelés előtt, közben, utána[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
Ez a Giro csak az esésekről szól? Már megint mit műveltek a célegyenesben! A listavezető Phinney-t kiütötte egy másik bringás a végső sprintben, mert hirtelen elé vágott oldalazva.
(#23864) ludsimon: Na, akarsz még versenyezni, és esni-kelni a többiektől?
[ Szerkesztve ]
-
-
szki
őstag
válasz ludsimon #24000 üzenetére
Ha egy nap ilyen interval-szerű edzést csinálsz, akkor szerintem felesleges azon a napon hosszút tekerni.
(#24007) ludsimon: Jaja! A hétvégére várható időjárás miatt nekem is megint tolódik egy régóta tervezett túra. Viszont annál jobban fel tudok rá készülni
(#24014) Cathfaern: 1. Tolómérővel megméred. 23 v. 25 mm lesz, ha trekking felni (belül 19 mm, és ezt adják meg a táblázatok). Nekem 23-ason van 23-as sima gumi hátul, de 7 Bar-ra felfújva 25 mm széles. Néha felütöm Elöl meg a 25-ös felnin van 32-es bordázott gumi 5 Bar. Ez már sokszor megtartotta a bicajt kanyarban, és nem estem el
Más: voltam tekerni egy laza gurigázós 2 órát. 140-es pulzussal nem rossz a 29,5-ös átlag (trekking bicajjal).
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
"Kell az eső, szarrá van száradva minden"
Nálunk esett pár napja 40 mm, tegnap meg még 15 mm csapadék. Ide nem kell eső Persze én az ország legcsapadékosabb területén élek. A kedvenc szőlőhegyemen az utakat teljesen kimosta az eső. Megértem feltekerni montival. Ja igen, montizok is 2-3 naponta -
szki
őstag
-
szki
őstag
válasz ludsimon #24119 üzenetére
Nem vittem magammal. Csak a melóhelyen szoktam mindent levenni. Szerencsére a drága pumpa, hátsó lámpa, és minden szerszám, pótgumi megúszta. 10ekm-t szolgáltak ezek a cuccok
Nem is látom értelmét drága bicajnak, és drága cuccokkal felaggatni. A bicaj tönkremegy a pocsék magyar utakon, vagy ellopják. A cuccokat meg mindig levenni... Évente 1-2x kellene egy outi, hogy versenyen hasítsak. Arra meg beruházniJa, érzékelő, és tartó nélkül nem sokra mennek a cuccokkal. Ilyen világban élünk!
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz ludsimon #24121 üzenetére
Edzésre miért is kell drága bicaj? Számít olyankor bármit is a sebesség? Azt hittem csak a megbízhatóság, kényelem, és a pulzustartomány lényeg
Sokat megélt bicaj az enyém 13 éves szerkezet, de csak 1,5 éve tekerek vele rendszeresen. Profin karbantartom, és bármekkora távnak bátran nekiindulok vele. Szintén Hi-Ten acél, amin már hegesztettem is az elgörbült első villát egy baleset után Alu vagy karbon villa esetén javíthatatlan törés lett volna, és jelentős anyagi kár.
-
szki
őstag
válasz ludsimon #24128 üzenetére
Persze más feeling a könnyű outi! A versenyen kívül még mellette szól: könnyebb hozzászokni általa a 90-es pedálfordulathoz. A mostani bicajom nem csak nehéz, de a hajtáson is elveszik sok energia, illetve ugye a testtartás miatt a menetszél sok erőt felemészt a szokásos 30-as átlagtempónál. Így talán ezért nem tudok annyira pörgetve tekerni (73-80 közötti a pedálfordulatom). Ha nagyon odafigyelek, csak akkor pörgetek jobban. Vagy csak túl erős a lábam a sok emelkedőtől
Hangulatos a videód! 7% épp kellemes
-
szki
őstag
válasz ludsimon #24132 üzenetére
Te most szívatsz engem? Csak tudom, hogy váltással hogyan módosíthatom a pedálfordulatot
Azért gondolkodjunk! Az se mindegy az optimális pedálfordulatnál, mekkora a bicajos cipő, pedál, hajtókar, lánc, lánctányérok, fogaskoszorú, kerék tömege, és persze súrlódása. Meg kinek ugye hány kilós a lába, hosszú v. rövidnadrágban teker. Ezt mind mozgatni kell tekeréskor, és egyáltalán nem mindegy mekkora ez a tehetetlen tömeg! Ha 10-zel emelem a pedálfordulatot, akkor könnyen lehet, hogy jelentős plusz energia megy el a fenti tömeg megmozgatásához. Míg alacsonyabb pedálfordulattal, de nagyobb nyomatékkal az előrehaladást segíti az energia nagy része.
Ezzel nem azt akarom kihozni, hogy jobb az alacsonyabb pedálfordulat. De szerintem a bicaj, és a testi adottságok függvénye az éppen optimális és hatékony fordulatszám!"Szeretek nyomatékosan tekerni 90-es fordulat körül."
Hm. Ehhez jelentős átlagsebesség dukál(na). Persze a "nyomatékos tekerés" mindenkinél más erőt jelent100-110-es pedálfordulat irtózatosan gyors már amatőr szinten. 10 fordulat különbség is rengeteg!
A hajtókar hossz nálam az átlagos 170 mm. Ha csak 2,5 mm-rel ettől eltér, akkor már az érezhető![ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz tzimash #24163 üzenetére
Nocsak! Ez már komoly teljesítmény!
#24171) belaazallat: én a trekkingen 3500-4000 km-enként cserélek láncot. a patentszemes Sram PC-830 van fenn (3000 Ft), ami 5-8-as sorra jó. Sokat váltok, és sokat tekerek dombokon nagy áttéttel. 100 kg-ot mozgatok minimum a bicajjal együtt télen-nyáron, esőben-hóban
Egyszer próbáltam a Sram PC-10-et (2000 Ft), de az nagyon hamar kinyúlott A 12 éves Shimano HG-50 is jó volt, de az nem patentszemes. Drágább cuccokat nem próbáltam(#24199) Toomy: Akkor nálad most minden egybe van kopva. De Te ehhez úgyis jobban értesz
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz Cathfaern #24456 üzenetére
Most egy kicsit irigykedek! Ott van Neked az Írottkő közel, amire feltekerhetsz, és nem is olyan meredek az a szerpentin! Bár látom nem azon az útvonalon mentél!
Amúgy szép volt, és csak így tovább! Kell az izomerőt fejleszteni! Hetente 1x feltekerhetnél az ÍrottkőreÉn meg egy gyomorrontásos, kiszáradós nap után nem erőltettem ma a hosszú távot. Inkább intenzív rövidtávos futást eszközöltem. Jövő héten úgyis bicajozok egy 800-ast legalább
-
szki
őstag
Lesz egy soproni túra (2x150). Onnan megkerüljük a Fertő tavat haverral (155), amit már régóta terveztünk. Meg beugrott egy Pécs oda-vissza is (2x190). Csak a szél lehet ellenfél. Bár már az se, mert van pulzusmérőm, és nem fárasztom ki magam
(#24469) dqdb:
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
"A tapadós cicanaciktól hülyét kapok"
Megemlítettem télen a kolléganőimnek, hogy kell vennem hosszú cicanadrágot futáshoz. Tudták, hogy sokat bicajozok, meg futok, de mégis kiröhögtek, hogy férfinak nem való cicanaci
Szóval sporthoz az alkalomhoz illő ruházat dukál. Szerintem futáshoz, és országúti bicajos száguldáshoz mindenképpen testre feszülő alsó, és felső ruházat. Városi bóklászáshoz, bevásárláshoz, terepezéshez már tényleg nem feltétlen szükséges passzentos ruhaMondjuk nekem elég lassan gyűlt össze a ruházat, de már megvan legalább
(#24562) Fej1973: Ez az "elég extrém comb" gondolom a montis korszakodból való, mert outisnak tényleg elég extrém.
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
Na, hogy ON is legyen:
Hétfőn tekertem Sopronba egy 147-est hidegben, és végig szembeszélben. Ma is tekertem egy ekkorát hidegben, de végre végig hátszélben Közben tegnap meg a haverral megkerültük a Fertő tavat (127 km), és akkor épp csodás időnk volt. Kis szél fújt, de épp kellemes volt a napsütésben, és kb 20 C fokban.
A tóból nem sokat látni, de a táj gyönyörű. Csodásak a kerékpárutak az osztrák oldalon (van osztott-pályás szakasz is ). Jól ki van táblázva minden. A magyar szakaszok meg rettenetesek. Különösen a Sopronba északról bevezető szakasz, mert az durva zúzottkővel beszórt erdei földút már csakSopron-Kőszeg között nem is közlekedtem a magyar utakon, hanem inkább a dombos osztrák tájban gyönyörködtem, meg a tökéletes aszfaltban...
Jó dolog ez az EU, meg hogy nincs a határon megállás Ausztria, vagy a Szlovénia felé. De azért mégis jobb lenne a határ másik oldalán élni[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz Doki-HUN1978 #25106 üzenetére
Tudok centrírozni. Sokat kell gyakorolni. Nem csak mindig húzni kell a küllőt, hanem néha lazítani is. De egyszerre csak 1 v. 2 küllőt szabad csavarni. 1/4 fordulatokkal, apránként lehet elérni a célt. Persze függ a nyolcas nagyságától is a tevékenység.
Fűztem már át kereket is, mert agyat cseréltem. Épp hétfőn, a csomagos túrán meg két küllőm törött hátul a csodás magyar utakon Sopronnál. De szerencsére még nyitva bolt a bicajbolt, és kaptam küllőket. Küllőkulcs meg mindig van nálam
Elég messze vagyok Tőled, ha hozzám hoznád a nyolcast kivenniA tegnapi laza 50-es után ma is egy 50-est tekertem, de már gyorsabb tempóban. Holnap meg egy még gyorsabb 50-80-at kellene, vagy futni egy 21-est terepen Ki kell használni a jó időt, amíg lehet!
-
szki
őstag
válasz belaazallat #25140 üzenetére
belaazallat, deicide, Cathfaern
Komolyodnak itt a távok kérem!(#25153) salieri.: Ebben meg a szint is megvolt szépen!
(#25151) Cathfaern: Azt a nyugalmi pulzust nyugiban fekve mérd meg, és többször reggel ébredéskor.
Pár napja a Fertő tó kerüléskor megálltunk kajálni, és mutatta a pulzusomat az óra. Ültem, és ebéd közben 43-46 között tanyázott a pulzusom Ha dombot futok, akkor meg 195 bpm-et is ki tudok hozni -
szki
őstag
válasz tzimash #25175 üzenetére
2 hét múlva Velence 10X. Nincs pontos útvonal.
-
szki
őstag
válasz csabi94 #25183 üzenetére
Ja, megszavaztuk, hogy szélfogónak jól jönnél
Erőnlétem, felkészültségem megvan a tempós 280 km-hez (jelenlegi bicajjal is). Bolyban meg persze gyorsabb is lehet Viszont reggel 8-ig kellene indulni hivatalosan, ami nekem nagyon kora. Csak a túra előtt pár nappal dől el, hogy biztosan ott leszek-e, mert elég nagy szervezést igényel az életem...Úgy látom, hogy a Balaton Maraton (Tour de Pelso 2012) is 06.02.-án lesz. Szimpatikusabb nekem a Velence 10x, mert nincs az a nagy lökdösődés, meg közelebb áll a szívemhez. A nevezési díj is 1/10-de
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz ludsimon #25187 üzenetére
Pelso engem érdekel, de ott csak outival van értelme tekerni.
Velence 10x meg szerintem inkább buli. Lehet itt is bolyozni, de nagyon be kell osztani az erőt, és folyamatosan gondoskodni a táplálék, folyadék, és ásványi só töltöttségről. Ilyen hosszú távon jól jöhet a sokat tesztelt pulzustartomány belövése.(#25190) csabi94: Szervezem, szervezem, és majd kiderül. Ebben a 2 hétben úgy készítem fel magam, hogy addigra jöjjön ki a forma Velence tőlem 220 km kocsival csak oda...
(#25193) rétisün: Mikor lesz újra nálad a bicaj, és pattansz rá?
-
-
szki
őstag
válasz Fej1973 #25215 üzenetére
Nem kell olyan sok kaja.
Mondjuk 280 km nettó 9 óra 31,1, km/h-s átlaggal. Ehhez társulhat nálam max 148-as pulzus amit tudok tartani ennyi ideig. Ekkor óránként elégetek 860 kcal-t. Azaz 9 óra alatt 7740 kcal. Ennek 70%-át testzsírból fedezem (5418 kcal). Marad 2322 kcal. De az izmokban, és májban tárolok glikogén formájában legalább 1500 kcal-t, amit okosan fel lehet használni. Marad 822 kcal, amit szájon át kell bevinni. Na az meg egy normál ebéd csak#25216) belaazallat: hozzám nem fér be semmi plusz. Kicsi kocsi, és a bicaj is szétszedve utazna
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz salieri. #25299 üzenetére
Szerintem kell mindenféle edzés. Kell emelkedős izomnövelő anaerob, és a sok órás sík nyugis is. Egyszerre, egyetlen nap nem célszerű a kettőt. Az egyes edzések intenzitásának megválasztásával szépen lehet eredményt elérni.
Legjobb a napi 2x edzés rövidebb távval, stb. -
szki
őstag
-
szki
őstag
válasz venember83 #25843 üzenetére
Inkább valami fokozatmentes váltót fejlesztenének már ki. Sőt intelligens, automatát ami a nyomaték függvényében állítja az áttételt személyre szabottan. Azt hiszem a mai világban ez már nem olyan futurisztikus
-
szki
őstag
válasz hoffman_ #25859 üzenetére
Szerintem ha lehet, akkor el kell kerülni az alkoholos állapotban a bringázást. Autót meg eleve bűn ittasan vezetni.
A bicajban az a jó, hogy ittasan is haza tudod tolni (rá is lehet támaszkodni ). Míg a kocsit bizony ott kell hagyni a kocsma/buli helyszínen.
Ha kocsival is akartam valahonnan hazamenni akkor még egy sört se ittam az elmúlt 22 évben. Bicajnál egy sört meg szoktam engedni, de az kb 10 perc alatt felszívódik a szervezetben, és utána se tekerek a 86-os főúton kamionok közt#25871) Toomy: Frankó kör Na ott tényleg jó a rálátás a Balatonra. Csak előbb fel is kell tekerni. Látom extra méretű kulacs befigyelt!
-
szki
őstag
válasz venember83 #25922 üzenetére
Jó a Bükkben, hogy sármentes az erdei pálya. Bezzeg én ma Zalában ilyen sárral teli aszfaltos terepen tekerhettem több helyütt is. Azaz teli a vízelvezető árok, és az úttest friss termőfölddel. A hókotrók sarat toltak
Még a szőlőhegyre nem tekertem fel a napokban, de sejtem, hogy ott is mindent kimosott az eső.[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
Én 3 biciklis üzletben szoktam beszerezni a cuccokat. Gyakran a legkisebb, közeli bolt a legolcsóbb, és legjobb raktárkészletű
Nekem is kellene egy komplett hajtáscsere: új monoblokk, hajtómű, fogaskoszorú, és lánc (váltógörgők nem rég cserélve). Tegnap vettem észre, hogy hátul a Schwalbe Lugano gumi is megérett a cserére 7000 km után. Már szinte körben kilátszik a piros defektvédő szalag
Sok kopó alkatrész van, amit cserélek folyamatosan, de ezek a drágábbak közé tartoznak De legalább a használattól kopnak.[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
A trekkinget hajtom még. Tudod létezik a hobbi, a gyerekeim, meg a nők. Be kell osztani az erőforrásaimat
Kellene egy outi is, de erősen kérdéses hol fogok vele száguldozni 35-ös átlaggal, mert a környező utak állapota szörnyű. A hosszú csomagos túráimra se való outi. Jelenleg csak évente 3 versenyen tudnám igazán kihasználni az outi sebességét. Az erőnlét fenntartása miatt bicajozok. Jelenleg ehhez jó bármilyen bicaj. Persze változhat a helyzet
#25949) Toomy: Jaja, Csabi94 nyomja keményen!!
#25952) Toomy: Néztem is, hogy nem csak a magyar havi km kihívást nyerted, nyered mostanában, hanem az Endo nemzetközin is előkelő helyen vagy!![ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz csabi94 #25961 üzenetére
Gratulálok! Nagyot tekertél a montival, és ez komoly teljesítmény!
#25964) Muton: Azért outihoz nem árt minőségibb hordozható pumpa. 8-10 Bar-t belefújni már jobb cucc kell. Én 3000 Ft-ért vettem tavaly ilyen Giyo fém minipumpát, ami jó autó, és presta szelephez is. Teleszkópos, meg kulacstartóhoz van rögzítve tépőzárral. Nem nehéz, de nem is kis könnyű valami, de a 15 kilós bicajomon nem is lényeg.
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz ludsimon #26011 üzenetére
Na végülis nem gurigáztam, hanem odatapostam a trekkingnek egy rövidtávot
(#26014) rétisün: elég csúnyácska
(#26016) Muton: most este sikeresen elhagytam az első kerékről a fényvisszaverőt. Láttam, hogy elrepül a fűbe egy döccenő után. Én nem álltam meg megkeresni. Rakok rá másikat
#26021) csabi94: Te érzed majd, de szerintem holnap inkább ne versenytempót tekerj
-
szki
őstag
válasz deicide #26039 üzenetére
Egyik őszi vasárnap nyomtam egy 2x110 km-es túrát a Somló hegyre. Odafelé végig viharos szembeszelem volt. Gondoltam majd visszafelé a hátszéllel száguldok. De a hideg, és a szél annyira kimerített délelőtt, hogy délután már nem volt meg az erőm, és csak 10%-kal voltam gyorsabb visszafelé hátszéllel
Múlt héten egy 150-est tekertem végig erős szembeszélben. De már volt pulzusmérőm, és tartottam a szokásos a pulzustartományt, hogy ne éhezzek el.
Szóval én a szembeszelet rühellem a legjobban, és a tükörjeget. Eső, hideg, sötét, emelkedők, forgalmas út mind jobban kezelhető.
Ja az oldalszél se frankó, mert az is nagyon kiszívja az erőt. -
szki
őstag
válasz fpeter07 #26067 üzenetére
Ne viccelj már! Ebben a szép időben!
Én azért eltekertem arra a PLT napra a Kis-Balatonhoz. Már hiányoltak idén a pecsételők, amit szóvá is tettek
4 óra, 117 km, azaz még épp középtáv lett számomra, de olyan igazi Zalai dombos terepen: [link](#26066) Bandi18: Szép táj! Az Alföld után meg pláne élvezetesebb is ilyenen tekerni!
#26079) csabi94: Lábad hogy bírta a hegymenetet a tegnapi sprintelgetés után?
#26080) ludsimon: Ne kockulj el! Tekerjél hétköznap 2x1órát, és hétvégén egyik nap 4-8 órásat
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gumi és felni topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik
- Kupon kunyeráló
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ford topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 7900X3D 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest