- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
ph Az új fejlesztésű dizájn teljesen a TSMC-re épít, és a mobilgépeket célozza meg.
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
tomek017
tag
válasz ---Lasali--- #45123 üzenetére
Jó lenne, ha megint olyan idő lenne mint tavaly, kör végére szénné égett a karom"Aki hülye haljon meg!... mondta az aranyhal és kifeküdt a partra napozni." (tomek017 felhasználónak 24 pozitív és 1 negativ értékelése van a fórumon! - http://phmegbizhatosag.atw.hu/ )
-
xylevi
tag
válasz ---Lasali--- #45120 üzenetére
koszi a valaszt, es tomek017-nek is
-
madmike
őstag
válasz ---Lasali--- #45127 üzenetére
Ez a Balaton kör milyen tempóban telik? MTB-vel is vállalható?
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #45133 üzenetére
Tök jól hangzik, mikor lesz?
Más:
tudnátok vetni egy pillantást a kérdéseimre? -
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #45137 üzenetére
Hát pedig jó lenne vmi a víz kiszorítására, legalábbis téli üzemre.
TF2-t azt most kihagyom, csak ezért nem vennék.
Berner-t vettem helyette, ezúton is köszönöm a hasznos hozzászólásaid a kenőanyagokról! -
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #45139 üzenetére
Nem a retek okoz problémát, hanem gondolom beázik a ház és belefagy a víz. Ekkor meg se lehet mozdítani a kart izomból se. Hihetetlen mekkora ellenállása van a jégnek.
Igen, erre gondoltam én is, hogy megszakítás nélkül vezetni, de akkor meg ki kéne fúrni vhogy a vázon a tartó szemeknek a peremét. Amúgy se sikerült nekem a bovden és ház csere, mert az új se jár finomabban, mint a régi.
Elég lassan húz vissza a pillangó, pedig a létező legerősebb beállításon vannak a rugók.
Bár az egész kóceráj cserélje volt vmi 800 ft... Nem volt választék a boltban, voltak a gagyik, meg voltak a prémiumok több ezerért.
Lehet ezt is ebike-ról kéne rendelnem? -
csabi94
őstag
válasz ---Lasali--- #45260 üzenetére
Tetszik a geometriája.
Biztos van vagy 20 kiló. -
zoli03
őstag
válasz ---Lasali--- #45277 üzenetére
Köszi, ez gyors volt. Bár Testbike-on nem írnak róla túl sok jót. Van aki használ országútin sárvédőt? Még ezt néztem: Bikefun Országúti Alu-Plasztik sárvédő.
-
zoli03
őstag
válasz ---Lasali--- #45282 üzenetére
Akkor ezek szerint a legtöbb valahol elég nagy eséllyel törik. Most már remélhetőleg úgyse kell egy ideig (nyáron leszerelném, hacsak nem olyan idő lesz hetekig, hogy minden nap esik), de a következő télre mindenképp kell, úgyhogy olvasgatok még róluk, melyik jobb.
#45283 rétisün: egy régebbi országúti vázam van, amit már csak városban használok. Van rajta sárvédőszem, meg a kereknél is van hely (a fék benyúlása is nagyobb, ha jól emlékszem kb 49-50mm).
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz ---Lasali--- #45285 üzenetére
Nekem pont ilyen van a trekkingen, mert a korábbi eltörött, meg úgyis vékony kerekeket használok. 2500 pénz volt, és egyszerű felrakni. Elég stabil, és nem zörög.
-
zoli03
őstag
válasz ---Lasali--- #45285 üzenetére
Szerintem országútin se lenne olyan rossz. Inkább legyen kicsit csúnyább, minthogy félévente-évente eltörjön valahol.
-
MODERÁTOR
válasz ---Lasali--- #45289 üzenetére
Köszönöm! Szerintem a Bordo-t választom, az talán nagyobb lakatolási szabadságot nyújt, mint az U lakat.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz ---Lasali--- #45291 üzenetére
Én azt hittem, hogy az ütögetéses módszer ellen ezek már védettek... A kulcsos videón nem valami régi Bordo van, aminek csak egy oldalon fogazott kulcsa van?
Harrrr!!!!
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ---Lasali--- #45291 üzenetére
Az a szomorú egyébként, hogy ezek tudatában, semmiféle bicikli zár nem alkalmas arra, hogy látatlan helyre, bicikli tárolóba, raktárba, garázsba, akárhova le tudj zárni úgy biciklit, úgy hogy ne tudják akár egy kis fűrésszel lefűrészelni éjszaka pl...
Nyárra majd lehet összerakok egy beszámított bicikliből magamnak egy okádék ronda országútit, (lefújta a tulaj sprével komplettbe az egész biciklit..) munkába járós biciklinek, és nem fogom elrejteni sehova ahonnan kifigyelve elviszik.. kirakom a lépcsőházba a lépcsőfordulóba.. és arra gondoltam nem bicikli zárral fogom lezárni, mivel úgysem hordoznám a zárat, hanem hajós ismerősöktől kérek egy horgony láncot, ami 12mm nél vastagabb és össze vannak kötve középen a szemek, azt elvágni legalább olyan nehéz mint ezt az abus bordot. Csak ezzel az ötlettel meg azért feneklettem meg, mert ehhez meg jó lakatot amivel ilyen vastagságú láncot össze lehet kötni, és ami nem egy gyenge láncszem a rendszerben, 10 ezer alatt nem kapni...Ndruu
Azt nem tudom megmondani, lehetséges.[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz ---Lasali--- #45293 üzenetére
hámeg milyen sullya lesz akkor ennek, nem? )-.
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
D.Orion
veterán
válasz ---Lasali--- #45293 üzenetére
Csapágygolyóból kell hegesztetni láncot. Na azt nem vágod el semmivel.
-
Auratech
őstag
válasz ---Lasali--- #45282 üzenetére
Az én bicómon is ilyen megoldású sárhányó van. Sajnos nem jók a tapasztalataim.
A rögzítő bilincs a kis csavarral nagyon szeret a hajlításnál elfáradásosan eltörni. Egyet meg is heggesztettem... Most kábelkötegelővel fixálom, ideiglenesen. Szerintem szar anyagból van a felszegecselt lemez.
Amúgy nekem nagyon tetszik az olyan megoldás, amikor a sárvedő és a gumi közt pici a táv. Mattfekete változatban szinte alig észrevehető, hogy a bicón van. Olyat fogok csinálni, lefújva a kicserélésre váró rögzítő pálcát, ami szintén igen fos anyagból van gyárilag. A pálca túlnyúló részét le kell vágni, mert például induláskor rá lehet lépni az első kerék alsó sárhányó rögzítésére, meg ronda is.Auratech Field Recording
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz ---Lasali--- #45291 üzenetére
Ezt a tolvajkulcsos megoldást még nem láttam eddig. Nagyon durva!
Innentől már szinte számítok rá, hogy egyszer csak nem lesz bringám.Felháborító, hogy nem tudnak olyan szerkezetet gyártani, amit nem lehet ilyen egyszerűen kinyitni!
No meg az is, hogy ennyiért olyat adnak, amit így ki lehet...[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
lsebestyen
addikt
válasz ---Lasali--- #45296 üzenetére
lehet kaprazik a szemem, de a deore hajtasbol nem hianyzik egy fog?
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #45362 üzenetére
Javaslom elolvasni az előzményeket is!
Az nem az én kérdésem, csupán kérdéssel válaszoltam rá.(#45364) ---Lasali---
Amit belinkeltél az pont nem merevít semmit se a fékszemek hatásvonalában. A felső keresztpánt nem létrás tartó, így nem tud felvenni hajlító erőket. Csak húzásnak áll ellen, vagyis azt a keretet még akár kézzel is el lehet hajlítgatni így ránézésre.
A Magura HS11/33 fékekhez való keret, na az már hajlításra is méretezve van, viszont azok se merevítik a vázat magát, hanem csak a 4 rögzítési pont közül a felső kettőt. Ez legalább annyival jobb már, hogy a váz valóban kevesebb húzóerőt kap, mivel a keret fel tud venni belőle valamennyit.Egyébként az hogy a tetejét összekötöd, az nem vesz el erőt a váz szétnyitására irányulóról? Mert a logika az mutatná hogy le kéne vegyen, ugyanis ha nem lenne ott akkor szétnyílna a fék.
Amit viszont te linkeltél és ahol csak húzóerőt tud felvenni, az bizony, hogy nem!
Merev testek statikája alapján még azt gondolhatnánk, h igen, viszont a gyakorlatban már ugye nem merev rögzített testekként kell vizsgálni. A felső keresztpánt, ha úgy vesszük akár egy csuklós rúd is lehetne mechanikailag (a gyenge sarokpontok miatt), amin a két láb/szár, mint egy olló nyílna szét a fékek hatására. És itt a váz bizony közel teljes mértékben felveszi a fékerőt (a "csuklók" hajlítgatása vesz fel egyedül szignifikáns nyomatékot még, amíg egyszer el nem fáradnak a sarkok).Ellenben ha egy kutya közönséges fékmerevítőt a fékszemekre raksz fel, akkor az a fékszemek hatásvonalában veszi fel a húzóerőket. Nem (a fékszemekhez képest) külponton, mint a Magura HS kerete. Külpont alatt meg értsd azt, hogy ugyanúgy keletkezik hajlító nyomaték, ami széthúzza a vázat.
-
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #45399 üzenetére
Ok. Ha sikerül lealkudnom nagyon durván ezt a Magellánt akkor elhozom a szarrákopott hajtása ellenére, ha nem akkor nézek valami mást, de akkor nem kell fék rá csak a váz meg a kerékagy legyen hozzá kompatibilis azt majd kap tárcsát utólag.
Amúgy egy ilyen hetes koszorú, meg előre a három tányér mennyi a Magellánra? Bár előre elég a legkisebb is nekem szerintem, amennyit megyek a másodikkal nem érdemes lecserélni, a harmadikkal meg soha.
-
Ati007
őstag
válasz ---Lasali--- #45515 üzenetére
-
Ati007
őstag
válasz ---Lasali--- #45520 üzenetére
köszi az infot akkor lehet inkább hagyom .
-
#90933760
törölt tag
válasz ---Lasali--- #45559 üzenetére
De mi tartja a golyókat hogy ne összevissza legyenek, meg lehet ezt otthon normálisan csinálni? Csak azért kérdem, mert ha megjön a bringa szét kéne kapni és rendbe rakni és ilyet még nem szedtem szét.
Ugyanez a kérdés vonatkozik a kormánycsapágyra, meg a hajtásra meg a koszorúra is, mert soha nem láttam még belül és úgy egy kicsit szar megpróbálni szerelni. -
F_Gergely
őstag
válasz ---Lasali--- #45572 üzenetére
Igen erre céloztam amikor mondtam hogy senki nem fogja újrafűzni... Előző kerekem is 24 küllős volt és senki nem foglalkozott vele. Most megnéztem a küllő minden hol ugyan olyan hosszú, nem lóg ki, de ahogy néztem túl mélyen sincsen. Simán centirózással nem lehet rendbe rakni?
Most akkor vegyek megint új kereket ezt meg dobjam ki? -
veterán
válasz ---Lasali--- #45631 üzenetére
Köszönöm a választ, hát nem is fűztem hozzá túl sok reményt... pech, mert igen jó áron láttam egy pár LX váltókart, de a koszorúmban még van 2-3000km és csak emiatt nem szívesen vennék újat drága pénzen...
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
hoffman_
nagyúr
-
Vasinger!
nagyúr
válasz ---Lasali--- #45678 üzenetére
Először nem hittem, hogy ilyen komolyan és drasztikusan fog jönni ez klíma változás, de mégis. Ha így lesz mostantól minden évben és még rosszabbodni is fog, akkor hamarosan el lehet búcsúzni a kerékpározástól, aminek cseppet sem örülne itt senki sem.
-
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #45728 üzenetére
köszönöm a plusz infót, figyelek rá!
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #45827 üzenetére
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
SOAD19
addikt
válasz ---Lasali--- #45908 üzenetére
Köszi srácok!
De, kinek higgyek? Hiszek Neked, mert nagy szaki vagy, ahogy észrevettem. A váltófülemet nem írtam, hogy sérült.
(#45909) Teasüti Mindennek meg van az oka... Akkor pont fixi bicajos voltam, mert a tárcsafékemben a fékpofák annyira elkoptak egyik napról a másikra, hogy alig fogtak, szinte semmit. torx kulcsom nem volt itthon, és pár napig bevállaltam, így a tekerést. Sajna nem volt időm felugorni haveromhoz, vagy ő nem volt épp otthon.
Szóval nekem nem lesz a fixim, az biztos.[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #45913 üzenetére
engem meg cimborát ma hajnalban kapták el, 2.00-kor. nem mondom, hogy mi nem volt bennünk. szerelő havertól tekertünk haza. prizma meg villogó az egyik gépen volt, a másikon semmi. átmentünk 2x3 sávos főúton, zebrán, bringával, piroson. következő kanyarban meg is állított a yard. kértek személyit, alvázszámokat. személyi volt, alvázszám nem. az egyik bringa egy ősöreg családi mtb volt, papírjai már spontán öngyulladtak az évszázadok alatt, a másik pedig egy összekukázott, 3 rétegben szinterezett, festett cucc volt, sejthető, mennyi szám volt ezeken... elengedtek. teljesen korrektek voltak, elég csúnyán megszívhattuk volna. eddig szerencsés voltam nagyon rendőri találkákkal, kopp-kopp-kopp.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #45913 üzenetére
Nem tudom van-e jogsid, vagy ismered-e a Kreszt.
Viszont kresz-ben tudtommal vhogy úgy fogalmaznak hogy sárgán már csak akkor megyünk át, ha épp a lámpa alatt vagyunk már. Vagyis nyilván nem fogunk belesatuzni, hanem gyorsan átcsúszunk.
Na most a gyakorlatban ez meg úgy működik, h ha sárga van akkor padlógáz 70 és még 50-100 méterről is átmegyünk... Na ezért osztogatnak büntetést.
És néha nem is egyértelmű a szabályszegés megállapítása, bár ha kamera van és az végig nézi, akkor meg ugye nincs miről beszélni. Ha te felgyorsítasz, h még átérj, na az már önmagában szabályszegés.És pont ennek a magatartásnak az elrettentésére vezették be a büntetést.
Abban az ütközésben a kamion be sem tartotta a követési távolságot (végig néztem) és blokkoló kerekkel ment bele a kocsiba. A kocsi mondjuk valóban intenzíven fékezett úgy 30 méterre a lámpa előtt már, de ő teljesen szabályosan viselkedett. Gondolom a kamionost ezért eléggé meghurcolják...
De valóban hibázott, sőt előre megfontolt szándékkal vállalt kockázatot. Nem jött be neki, ezért megissza a fekete levest. Van ilyen.Na én pont ezeket a kockázatvállalásokat nem értem. Miért??
-
madmike
őstag
válasz ---Lasali--- #46007 üzenetére
Valami alap B+.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
madmike
őstag
válasz ---Lasali--- #46038 üzenetére
Oks, nézek valami láncos kulcsot, meg racsnileszedőt, a 2. sorcserénél már meg fog térülni az áruk, aztán megnézem, mi a helyzet odabent.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #46401 üzenetére
Ha már őrjöngök, had tegyem hozzá, hogy Pécs egy halott város!!! Az egész régió az!
Mifelénk még egy nyomorult Decathlon sincs!!
ArrrrGHGH!!44!(#46413) ---Lasali---
Lefényképezem neked.Mi a baja a térdednek, hogy ilyen jó kilátásokat vizionálsz?
(#46416) Def26
És mi a .... kezdjek vele? Van ott Decathlon???
Vagy SportsDirect? Vagy Mountex?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #46413 üzenetére
Most raktál össze egy szuper gépet kis színes KCNC mütyürökkel és rókával. Azt is csak nézegetni fogod?
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #46419 üzenetére
Igen, ez para. Nem tudok okosat mondani. Őőő részvétem?
Másik mitől szar?"Amennyiben sportban kevésbé járatos orvos helyi kortikoszteroid injekciókat alkalmaz, az ín teljes leszakadásának esélye megsokszorozódik."
Hahh de jó...[ Szerkesztve ]
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz ---Lasali--- #46419 üzenetére
Basszus, nincs túl sok okunk az irigységre.
Csak mielőbbi felépülést tudok kívánni és kevés fájdalmat!
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #46422 üzenetére
Hát akkor azt hiszem az én problémáim már nem is problémák...
Gyógyulj meg mihamarabb!Amúgy hány darab ilyen spd pedálod van már? Gyűjtő vagy netán?
Korábbról mintha derengene, hogy van legalább 3 pár. -
D.Orion
veterán
válasz ---Lasali--- #46419 üzenetére
Mielőbbi teljes felépülést! Mononukleózisom nekem is volt 20 évesen, szerencsémre nekem nem voltak akkor manduláim(folyton visszanőnek, időnként ki kell műtettnem.. ).
-
salieri.
őstag
válasz ---Lasali--- #46419 üzenetére
Együttérzésem Mielőbbi felépülést kívánok!
-
lorcsi
veterán
válasz ---Lasali--- #46419 üzenetére
basszus
pont a legrosszabbkorjobbulást!!
-
eddie1978
aktív tag
válasz ---Lasali--- #46425 üzenetére
Jobbulást Kollega!
(Nagyjából sejtem mit érezhetsz. Engem 2006 óta szopat a jobb arcüregem egy begyulladt ki nem nőtt fog miatt, amit kihúztak. Rohadt lassan javul két műtét után. Tavalytól kezdve már egész jó. Előtte szinte alig tudtam tekerni. Az ideg szétvágott már.)
Mégegyszer a legjobbakat!
-
szki
őstag
válasz ---Lasali--- #46429 üzenetére
Nem irigylem a volt csapattársadat, mert komoly dilemmában lehet.
A nagyobbik lányom 3 éve kosarazik, és már fiatalon nagyon komolyan veszi a sportot (heti 5 edzés + hétvégén meccs, és még otthon is pattogtat). Ha ugrótérd jönne elő nála, akkor én nem engedném tovább sportolni.A térd a test legbonyolultabb ízülete. 2011 nyarán elkezdtem futni is a bicajozás mellett, és akkoriban tartottam attól, hogy a futástól kikészülhet a térdem. De szép lassan csak sokkal erősebb lett. A futás segített abban is, hogy a combhajlító izmom hasonlóan megerősödjön, mint a bicajozástól kicombosodott combfeszítőm. Ha a két izom nincs összhangban egymással, akkor az is problémát okozhat a térdnél.
Izmot könnyű növeszteni. De gyenge ízületet helyrehozni sokkal nehezebb! -
madmike
őstag
válasz ---Lasali--- #46432 üzenetére
A volt pedálod
Kb 50%-nál keményedik és az új olajjal abszolút nem nyúlik. A citadelláról lefelé lett kipróbálva, 60-ról nagyon komoly lassulást produkált (elől 180as tárcsával) A fékkarok mondjuk nagyon gagyik, félig műanyagok és semmit nem lehet állítani. Már csak a házi légtelenítést kéne megoldani, mert az 5000ft fájt kicsit amit ott hagytam ezért a szervízben. A csövet, fecskendőt nem tétel beújjítani, de légtelenítő csavart hol szerzek arról lövésem sincs. Tipp?"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #46441 üzenetére
Gyártói kézikönyvekben nem esik szó az alkatrész pótlásról, vagy méretezésről?
Vagy külön kapható szerviz készlet? -
tocsa
senior tag
válasz ---Lasali--- #46388 üzenetére
A 2 sebességes agyváltón két dolog miatt gondolkozok:
1. Nem kell kábelezés
2. Nincs clickbox, amit lerúgnék, vagy megsérülneA második pontot telejesíti például a 3 sebességes SRAM I-Motion agyváltó, ha jól látom nincsen clickbox. A clickbox végez sebesség fokozat állítást a Spectro 7-nél. Ugyan ez Sturmey-Archer 8 sebességes, de jó szemléltető videó a belső működésről: https://www.youtube.com/watch?v=kJIh64i9IAY
A porvédelem nekem nem tűnt rosszabbnak más agyváltókhoz képest, de meg kell mondjam, hogy én is jobbra számítottam.
Eszem ágában sincs agypalástot gyártani, szerencsére annyira még nem bolondultam meg. Ellenben megfogant egy ötlet a fejemben: mi lenne,ha vennék egy freewheel iümotion 3-at, és megpróbálnám a bolygómű és a váltó rendszert átteni bele és kihagyni valahogy kontrafékes alkatrészeket.
Majd meglátjuk...
Acer Predator Helios 500 Ryzen, Samsung 960 Pro NVMe + GeChic 15.6" kulso monitor a mobil irodahoz
-
Toomy
senior tag
válasz ---Lasali--- #46419 üzenetére
Ezt bizony még olvasni is szörnyű volt, nem hogy mindezt átélni!
Akárcsak a többiek, én is jobbulást és mielőbbi felépülést kívánok!
Amúgy ez a kora tavaszi idő nagyon csalóka tud ám lenni. Tegnap is amikor sütött a nap akkor majd meg pusztultam és rövid ruha kellett volna, de fél órával később pont jó volt a laza téli öltözet. Én inkább túlöltözöm magam és izzadok valamint hamarabb elfogyok erőben, de fázni nagyon utálok a bringán. -
madmike
őstag
válasz ---Lasali--- #46468 üzenetére
Megszólalt A szerelő
Azt nem értem, hogy ennél az odavissza nyomkodásnál összekevered a régi és az új olajat. Ez hol olajcsere? Vagy ez csak légtelenítés?
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- The Last of Us: Part II - Kész lenne már a PC-s kiadás?
- Parfüm topik
- BestBuy topik
- Óra topik
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Macska topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen