Hirdetés
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
Hirdetés
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #7403 üzenetére
de van....őszintén szólva, túl nagy különbséget nem vettem észre scandium/alu/karbon között.
Van, de annyira nem jelentős, szerintem túlértékelt. Nekem a 93 km alatt 6-7 km volt, ahol éreztem, mert olyan volt a talaj és a tempó, hogy észre lehetett venni. Pontosítva nem azt vettem észre, hogy hej, de jól működik, hanem azon csodálkoztam, hogy ott hogyan tudok olyan tempót menni anélkül, hogy azt érezném, a határon vagyok A karbon nyeregcső mintha a sűrű, de kicsi amplitúdójú ütések esetén működne nagyon jól, mint macskakő és fűcsomók, a ritkább és nagyobb erejű ütések esetén nem sokat ér (cáfoljon meg valaki, akinek több tapasztalata van, ha hülyeséget beszélek ). Aztán persze volt olyan szakasz is, ahol Ariadne simán a nyeregben ülve gurult, nekem pedig kiállva még a nem létező fogtömést is ki akarta rázniHazaérkezés után ráraktam a vízmértéket a nyeregre, és egyetlen fokot sem billent hátra (a nyeregcső rögzítési mechanikájával mondjuk nehéz is lett volna), örülök, hogy megszabadultam a billegős Ritchey borzalomtól. Ami mellesleg eladó tollat növeszteni szándékozó vevőjelölteknek
Tamoo: nekem a szintén 178 cm-hez 17"-es Kona Kula, hogy szegény dudi6-ot elbizonytalanítsuk
Teasüti: a botcsinálta tolvajok ellen már az is segíthet, ha nem az első, gyorszáras keréknél kötöd ki a bringát Létezik olyan gyorszár, amit csak célszerszámmal lehet nyitni, nem kell saját kezűleg gányolni, csak nem emlékszem, ki gyárt ilyet.
(#7408) Teasüti: a nyeregcsőre vonatkozott a gondolatmenet. Döngölt földön, ahol 5-10 cm mély és 20-30 cm széles kis kráterek vannak, ott az én hardtail bringám elvérzik, ugrál elöl és hátul is.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen